4 replies »

  1. Možda ovako: da gostima ponudimo tako dobru uslugu (zabavu…) (bez obzira kakvi su gosti… masovni turizam je ok dok nemamo dovoljno i onog drugog… )
    – kao npr. prošli vikend: http://www.youtube.com/watch?v=yRLk55uCLN0

    da se žele ponovno vratiti 😉
    – čak i već na jesen: http://www.reunion.at/2010/

    Nije samo stvar koliko će gost potrošiti danas, nego koliku će imati želju za povratkom (pritisak na strani buduće potražnje = dobra podloga za jaku cjenovnu politiku…) – to je važno ako razmišljamo dugoročno.

    Mladi turisti uopće nisu loši gosti jer su u neku ruku jamac buduće potražnje obzirom da sjećanja na dobar provod iz mladosti su trajna… kada bi imali samo turiste umirovljenike svake godine iznova bi morali marketingom privlačiti cijelu prodaju…

    Na odmet nisu niti novi načini prezentacije putem web-a… (makar i “zloporabom” tuđih brendova): http://www.istratube.com/ , da li to treba i nekako reklamirati… trebalo bi razmisliti (ono da se “kupe” na adwords-u sve relevantne ključne riječi da reklama na ovakve stranice ispada u tražilici… što god vezano tražio 😀 – možd bi u nekoj kombinaciji imalo smisla…)

    Ali onaj tko se sigurno treba preko interneta reklamirati čim više to bolje su hoteli, koliko sam čitao tamo je conversion rate solidan, a hotelu svako noćenje puno znači… koliko uložiš u marketing toliko češ biti popunjen – mislim da se kod nas premalo vodi o tome računa…

    Marketinška ofenziva je ono što nam sada može donijeti dobre rezultate! Bar da se super popunimo i sa pozitivnom nulom ako ništa drugo… jer sjećanja koja će ponijeti sa sobom će mnoge od njih nagnati na povratak u budućnosti – a koji će tada biti profitabiliniji…

  2. tja, dok nekom ne smrkne drugom neće svanuti

    (dobra je ova dilema s dopola punom čašom ‘half empty or half full’: sjećam se i svađe TNT-ovaca na tu foru u jednoj epizodi Alana Forda; pa je netko vidio komad mesa kako pluta u loncu, a u stvari je to bio pluteni čep he he; nadam se da će Grci ipak imati za malo mesa u loncu a da će dobar dio turista skrenuti k nama, no rekao bih više po inerciji…)

  3. Hrvatskim gradovima redovno treba: (a) ikona da bi uopće bili prepoznatljivi (neki su poradili na tome, morske orgulje u Zadru, Burj Al Arab u Dubaiu), (b) odgovor na pitanje: zašto bih uopće došao, kojim povodom osim sunca i mora i (c) privlačenje poznatih osoba čime se utvrđuje imidž, recimo, da u tamo Charles Aznavour ili Sting imaju vile.

  4. Nije baš dobro povoditi se po onoj staroj zločestoj :”Da susjedu crkne krava…” , ali naša HTZ je vrlo dobro prepoznala da bi turisti iz Srbije željeli doći kao gosti na Jadran ,samo bi trebalo poraditi na tome da ljudi kao osnovni osjećaj koji im priječi dolazak , stavljaju osjećaj nesigurnosti , s izuzetkom Istre .
    Na europskim tržištima nikada dosta napomene koliko smo blizu jer se npr. Nijemci većinom spremaju na odmor u odredištima u samoj njihovoj zemlji .

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.