Nakon Patria i Kongsberg potpisali strateško partnerstvo za tržište Bliskog istoka danas još dvije vijesti:
– Poljska vojska naručila još 200 borbenih vozila Patria AMV 8X8 (znači i da je stroj OK i da se popunjavaju kapaciteti u Poljskoj)
– Patria: Đuro Đaković će biti dobra opcija za buduće potrebe tržišta na Bliskom istoku
Danas ili sutra očekujem da će se na SKDD vidjeti tko je upisao dionice u dokapitalizaciji.
Usput, upravo je izašao novi Patrijin magazin.
A uskoro je i IDEX.
Kategorije:DDJH
http://www.skdd.hr/portal/f?p=100:52:0::NO:RP::
Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1.
DRŽAVNI URED ZA UPRAVLJANJE DRŽAVNOM IMOVINOM (21517370020)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587)
3.814.552 50,21 Zast. račun
2.
BAKIĆ NENAD (13987237540)
872.818 11,49 Osnovni račun
3.
DRŽAVNI URED ZA UPRAVLJANJE DRŽAVNOM IMOVINOM (21517370020)/HZMO (84397956623)
660.000 8,69 Zast. račun
4.
HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. (14036333877)/PBZ CO OMF – KATEGORIJA B (99318944138)
288.740 3,80 Skrb. račun
5.
PBZ D.D. (02535697732)
210.291 2,77 Skrb. račun
6.
DRŽAVNI URED ZA UPRAVLJANJE DRŽAVNOM IMOVINOM (21517370020)/DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU (94819327944)
104.771 1,38 Zast. račun
7.
PBZ D.D. (02535697732)
50.947 0,67 Skrb. račun
8.
ĐURO ĐAKOVIĆ HOLDING D.D. (58828286397) (1/1)
46.998 0,62 Osnovni račun
9.
PRIMORSKA BANKA DIONIČKO DRUŠTVO RIJEKA (96675880337)
20.375 0,27 Skrb. račun
10.
OTP BANKA D.D. (52508873833)
15.000 0,20 Skrb. račun
Ukupno: 6.084.492 80,09
Mislim da ovdje tek sada postaje vrlo zanimljivo.
Današnji članak u VL:
Te nova strukutra dioničara, uočite mirovinca:
“Ako se uključi barem jedan mirovinac”…
Ako se uključi političarka koja ima veze u NATO-u, državnom tajništvu SAD i Trilaterali…
Slažem se da bi ona mogla biti vrlo važna, o tome ću pisati.
a moglo bi i ovo pripomoći 😉
http://www.vecernji.hr/predsjednicki-izbori2014/arapski-mediji-se-raspisali-o-kolindi-opisuju-je-kao-najatraktivniju-drzavnicu-na-svijetu-983735
Ovo je lijepo za vidjet! Svaka cast. I vec je dobro u plusu 🙂
Ima ona pjesma http://www.youtube.com/watch?v=BbTjVOxm9eA Mate i Matilda. Nadam se da ćemo pjevati Đuro i Kolinda 🙂
http://www.poslovni.hr/hrvatska/brod-americke-mornarice-stigao-u-viktor-lenac-na-remont-vrijedan-21-milijun-dolara-287424
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/271458/Default.aspx
Ovo postaje sve zanimljivije 🙂
Danas na HRT jako dobre vijesti, restrukturiranje ide ekspresno. Čitav Elektromont se izdvaja, radnicima se nudi ili otpremnina ili da im se to uloži kapital tvrtke koju bi oni preuzeli.
K tome još 100 radnika iz grupe odlazi uz otpremnine.
Nedavno je na jednom brodskom portalu izasao clanak o ovim otkazima, puno prljavog vesa se pojavilo u komentarima clanka i nije cudno sto se Elektromont pokazao kao mjesto gdje treba rezati. S druge strane, postaje jasno da je danas ĐĐ=specijalna vozila. Je li to “stavljanje svih jaja u jednu kosaru” ili pametna odluka, pokazati ce se vrlo brzo.
Zelim vjerovati da ĐĐ napokon prestaje biti socijalna ustanova i postaje normalno poduzece usmjereno na trziste cijelog svijeta, a ne vlade RH…
Čini se da je prevladao zdrav razum u DDJH. Radujem se narednim mjesecima. Ne vidim razloga zašto se ne bi opet zapošljavalo ali ovaj put to mora biti ekonomski opravdano. Nije DDJH javna uprava.
Evo od 30:30 u ovoj emisiji, što su jako dobre vijesti za poslovanje ĐĐ
http://www.hrt.hr/enz/hrvatska-uzivo/
Na kraju 2013. je Elektromont imao 142 zaposlena. S ovih 100 iz ostatka grupe, to je smanjenje za 240. Izdvajanje Elektromonta će i pozitivno utjecati na rezultat, on je gubitaš.
Mislim da ovo pokazuje da je ĐĐ održiv i bez velikih vojnih ugovora, tj. da je downside vrlo mali. S time da mislim da je velika šansa za neki veći ugovor (i onda niz takvih):
Izgleda pomalo nevjerojatno, ali s ovim ugovorom i onim iz kolovoza http://zse.hr/userdocsimages/novosti/bXtSbEVA0mtw4w1DcdarAw==.pdf, ĐĐ je već na 70% planiranih prihoda od vagona u 2015., prema ambicioznom planu (pozitivnog) poslovanja. Proizvodnja vagona je bila gubitaš, ali je u planu rečeno kako se očekuje profitabilno poslovanje zbog nabave nove opreme i većih serija, što se sve događa.
g.Bakiću jedno retoričko pitanje. zašto na svom blogu pišete podosta (pozitivno) o ĐĐ, a od Varteksu(kao najveći dioničar) vrlo škrto. iz vaših postova se može iščitati da informacijama iz medija tražite spas za ĐĐ,iako sam osobno mišljenja da će ĐĐ uspjet. a za Varteks kao da ste sigurni u uspjeh.pozdrav
Ne tražim ‘spas’ za ĐĐ. Da sam tražio spas, ne bih upisao 500.000 dionica, je li tako? 🙂
Za Varteks sam više puta rekao da mislim da će biti OK.
ĐĐ je naprosto puno veća priča, i meni u ovom trenutku jako zanimljiva …
Svega 8.000 dionica do 50 kn kod Đure
http://www.sbplus.hr/slavonski_brod/gospodarstvo/dakovic_potpisao_ugovor_vrijedan_61_milijun_kuna_.aspx#.VL-Bbi4uu90
Ovakve će vlakove Đuro Đaković raditi za Francuze
22.1.2015. 11:11
http://www.poslovni.hr/hrvatska/ovakve-ce-vlakove-uro-akovic-raditi-za-francuze-288150
ĐĐ u najužem krugu ponuditelja za oklopna vozila u Kuvajtu!
Ovo se sad već može špekulirati sa onim sajmom oružja u Splitu, gdje se očekuju Katarci
Fantastično:) Već godinu i pol dana čekam ovu vijest.
bravo
http://www.tportal.hr/biznis/kompanije/394326/Bez-Dure-Dakovica-Slavonski-Brod-bio-bi-na-koljenima.html
Bit će sve OK s ĐĐ:
„Uspješno privodimo kraju sveobuhvatno restrukturiranje Grupe Đuro Đaković što je jasan pokazatelj smjera i cilja koji smo si zadali tijekom prošle godine. Proces restrukturiranja ključan je korak u osiguravanju budućnosti Grupe Đuro Đaković. Želja nam je da Đuro Đaković postane stabilna grupacija koja će na izvoznom tržištu biti sinonim za kvalitetu, osobito na tržištu Europske unije i zemalja MENA regije – Bliskog istoka i Sjeverne Afrike”, izjavio je Tomislav Mazal, predsjednik Uprave Đuro Đaković Holding d.d.
Strategijom predviđen proizvodni i programski preustroj, financijsko restrukturiranje te optimizacija organizacijske strukture a ujedno i ulaganje u moderne tehnologije Grupu Đuro Đaković postavit će na stabilne temelje pri tome osiguravajući rast Grupe i orijentiranost na izvoz uz razvoj mreže ključnih kupaca.
Samo da ne bude ponovno ovako “Zlatna godina za Specijalna vozila bila je 2012, kad su uhvatili šest milijuna kuna dobiti i gotovo 800 milijuna kuna prihoda. ”
“Veliki posao”, a dobit nikakva.