PTKM

Petrokemija: radničko dioničarsto i propast diva iz Kutine

Začudno je malo istine u medijima o ovoj mega-priči. Ima li to veze s potplaćivanjem medija kojim se g. Klaus hvali?

1. Malo se zna da je Petrokemija bila zadnja velika jugoslavenska industrijska investicija, te da nakon što je pokoji put sanirana u Hrvatskoj i stavljena na noge, velikim dijelom privatizirana upravo kroz radničko dioničarstvo. Riječi sindikalnog vođe Klausa:

“Nakon tog sporazuma ostalo je još nešto što je realizirano tek lani – dakle, deset godina ova priča traje – a to je da smo mi tim sporazumom regulirali i način kupovine dionica po posebnim uvjetima. Dakle, da radnici kupuju dionice svoje tvrtke, ali po posebnim uvjetima. A taj sporazum je regulirao još nešto što nitko nema u državi: jedino radnici Petrokemije imaju pravo štrajkati po dvije osnove. Prvoj, onoj klasičnoj: zakon o radu, nema plaće, ovo-ono, i drugoj, jer u sporazumu je potpisano da, ukoliko dođe do kršenja sporazuma, onda radnici Petrokemije imaju pravo štrajkati. Štrajk ne ide na njihov teret, snosit će ga poslodavac, država i svi ostali. Dakle, kad govorimo o zakonu, mi još uvijek, jedini u ovoj Hrvatskoj, imamo pravo na štrajk po dvije osnove, što nema apsolutno nitko. …

… 2008. godine radnici Petrokemije, bivši radnici Petrokemije i umirovljenici kupuju dionice Petrokemije kao nitko nikada u državi. Kako? S popustima koje nikada nitko u državi nije ostvario. Vi vjerojatno to pratite pa čujete: tamo je netko dobio nekakav popust, lijevo-desno. Mi zaista ostvarujemo ogromne popuste na temelju tog sporazuma iz ’98. godine. I ono što je važno, cijeli grad kupuje dionice.

Detalje imate ovdje, a ovih 100 mil. samo je mali dio u ukupnim gubicima građana Hrvatske: Petrokemija: Kako je Hrvatska izgubila 100 mil. eura – apel medijima.

Skoro sve te dionice radnici su kasnije špekulativno prodali uz velike profite, najviše kad je Vlada najavila privatizaciju: Petrokemija bi mogla biti velika privatizacijska priča: To je priča koja bi mogla biti teška nekoliko stotina milijuna eura. Ne radi se naravno samo o novcu koji je država mogla dobiti od privatizacije, nego o tome da bi na taj način pravi partner dobio razvoj, očuvanje (a ne gubitak, kao što se dogodilo), radnih mjesta itd.

2. No, što je tada izjavio predstavnih radnika (nakon što su radnici većinom svoje dionice špekulativno prodali uz velike profite) na javnoj TV: ‘da je to pokušao Čačić, bilo bi krvi do koljena’ (isti gornji link). Pazite govoroimo o istupu na javnoj TV zemlje u EU u 21. stoljeću.

3. Jako zanimljivo, prije par dana je Boris Mesarić optužen da je Petrokemiju oštetio za oko 1,5 milijuna kuna tako da je, između ostalog davao nepripadajuća primanja upravo sindikalcu Klausu, koji ga je nadzirao, kao zamjenik i kasnije predsjednik nadzornog odbora (može li biti veći konflikt interesa???).

Opet jako zanimljivo, upravo za vrijeme vođenja kompanije od strane g. Mesarića i nadgledanja g. Klausa, dogodilo se ovo: Kupili sirovine za 1,6 mlrd. kn kad su bile najskuplje?! — Petrokemija ima 250 mil. kuna minusa zbog špekulacije zalihama. Robu su kupovali unaprijed, a poslije joj je pala cijena.

4. Slična stvar se dogodila i nedavno. Prema riječima g. Kluasa, glavni uzrok problema je preskupi plin, kojeg Petrokemija plaća 30% skuplje od konkurencije. Pa elementarna računica pokazuje da se na ugovoru od preko 3 milijarde kuna izgubi oko milijarda (pazite: stalno govorimo o MILIJARDAMA).

Gledajte sad ovo. Još od 2011. se očekuje liberalizacija tržišta plina, pa tako već za 2011. Vlada savjetuje Petrokemiji potpis ugovora na što kraći rok:

najkraci moguci rok 2

Liberalizacija je kasnila, ali jasno da su argumenti Vlade vrijedili i dalje. Međutim, što se događa neposredno pred liberalizaciju? Petrokemija umjesto na dotadašnjih godinu dana, potpisuje ugovor na dvije. Smjernicu upravi za takav čin daje Nadzorni odbor, pod predsjedanjem – pogađate! – g. Klausa:

petrokemija dvije godine

Podsjećam, i tada traje period kada je na snazi odluka uprave da g. Klaus dobija nepripadajuća primanja.

5. Ono što je jako zanimljivo je da je Petrokemija bila slavljena kao ‘Zadnja oaza socijalizma‘.

Isto tako je zanimljivo da se g. Klaus javno hvalio kako podmićuje medije.

Također će možda nekima biti zanimljivo kako sam prije dva dana dobio (drugostupanjski) tužbu za ovaj degutantan tekst u Novom listu: Križanac diktatora i Mr. Beana u mojoj dnevnoj sobi.

Zar nije vrijeme da se zapitamo kako je moguće da je bilo toliko takvog ‘izvještavanja’ o Petrokemiji, a istovremno je prešućena istina? U ovoj mega-stvari? Zanimljivo je i pitanje (novinar mogu nazvati g. Čačića) kako i zašto je obustavljena privatizacija Petrokemije.

No, kod ovog zadnjeg se ujedno i krug zatvara. Poznato je da Novi list posluje katastrofalno i da je u predstečajnoj. Uprava se u dokumentima za PSN hvali kako radikalno smanjuje broj radnika. Zanimljivo, glavni dioničari Novog lista do pred koju godinu su također bili radnici, koji su svoje udjele prodali uz velike profite!

Napomena: Imam dionice Petrokemija i ovo nije preporuka za njihovu kupnju ili prodaju.

Oglasi

Kategorije:PTKM

216 replies »

  1. Nažalost gomila materijala.Kad bi se to pretreslo ,ispalo bi bar još 10x toliko.Da bi to bilo medijski popraćeno npr.u nekoj tv emisiji,nisam siguran da je takva ikad snimljena kod nas.To bi trebao biti iscrpljujući maraton.

  2. Zanimljivo je da je i sam grad Kutina u komi … pogledajte ovaj ‘plačimačak’ stil u prijedlogu proračuna. Plačimačak gradonačelnik je inače ptić iz gnijezda županice Merzel:

    “Ono što smo otkrili u međuvremenu je takozvani skriveni deficit gradskog proračuna izražen kroz dugovanja prema našem komunalnom društvu Moslavini d.o.o. i Eko Moslavini d.o.o. nastala u proteklih nekoliko godina, čime se proračunski deficit gotovo udvostručuje, što je teško opterećenje tekućem i budućem poslovanju Grada.

    No, to nije jedina vijest koja ne ohrabruje.

    Prva loša okolnost u planiranju Proračuna za 2015. godinu jest vrlo veliko smanjenje broja zaposlenih u Petrokemiji d.d. (preko 650 radnika, od čega oko 450 s područja Kutine) do kojega je došlo u periodu od prosinca 2013. do kolovoza 2014. Smanjenje prihoda po osnovi poreza na dohodak za gotovo milijun kuna, ali i smanjena buduća potrošnja ne ide nam na ruku.”

    • To je također gadna korupcija..oni sa kutinanews ga razapinju skoro svaki dan..gadna stranačka korupcija,ukidanja jednog i stvaranje 6 radnih mjesta od tog ukinutog u Eko-moslavini(bio je i prilog u Labirintu),zapošljavanje čovjeka iz mirovine,samo za stvaranje većine u gradskom vijeću..Kutina je danas malo veće selo,sa gradonačelnikom i 2 dogradonačelnika..ma nema čega nema

  3. Ovaj idiotski, srećom utuživi članak novinara Ladislava Tomičića je vrlo dobar primjer jugoslavenskog socijalističkog novinara. Ti ljudi imaju veće plaće i privilegije danas nego jugo-oficiri u vrijeme kada je 1/3 državnog proračuna trošila Jugoslovenska narodna armija.
    To je po bezobrazluku i dilentatizmu na razini Slavka Linića kada je kritizirao poduzetnike da oni krivi za krizu (proguglajte izjave). Zamislite da ministar financija optužuje poduzetnike za krizu. To je sumrak pameti, kolektivno ludilo, 9. krug pakla. psihotični sumanuti delirium. TO JE ZATO JER ON MISLI DA SU PODUZETNICI PARTIJSKA ĆELIJA pa ih je normalno tako kritizirati, jer komunisti priznaju samo sud svoje Partije što je općepoznato. Otkud pravo bilo kome iz državnog aparata da propituje što će raditi neki hrvatski tj. europski poduzetnik i čime će se baviti ili će prokockati u casinu, Maldivima ili će baciti u vjetar. Ministar Vrdoljak je rekao da su krivi i Vlada i poduzetnici za pad BDP-a. Do kada ćemo plaćati te tipove. Josipović, Maras, Linić, Vrdoljak, Opačić, Milanović, pa ljudi dragi čemu se mi čudimo. Sada dolazi ekipa Šuker, Milinović. Neka opozicija predstavi kandidate za ministre, jer ovi ne smiju proći.
    Ili neka živi zid kandidira Željka Klausa za premijera.

    • Nevjerojatno. Totalno ludilo, shizofrenija i halucinacija. Tri parlamentarne stranke, navodno protržišno orijentirane, unisono a capella, psuju HPB zato što je odgovornim poslovanjem zaštitila potraživanje, i u krajnjoj liniji kapital vlasnika i privatnu štednju građana. Rekao bih da je neodgovorno bilo uopće posuditi novac takvoj firmi. 🙂 Ti debili će reći da za većinu štednje ionako garantira država. A od kud bi je država isplatila? Tim parazitima je javni i svaki dostupni privatni novac kasica-prasica.

      Nadam se da će HPB odoljeti pritiscima. Ako popusti, da kojim slučajem čuvam ušteđevinu kod njih, istog časa bih je povukao. Međutim, ima je moja stara, a i penziju prima preko tekućeg računa u HPB. U tom slučaju ću je sigurno nagovoriti da sve povuče i zatvori, i prebaci u neku drugu privatnu banku.

      Pa eto, javno pozivam sve blogere i čitatelje koji svoju štednju i novac drže u HPB-u, da ju povuku ukoliko Uprava popusti nelegalnim i nedopuštenim političkim i drugim pritiscima

      Eto zašto u RH ništa ne treba biti državno. Ni banke, ni firme

        • Imaju oni i neke sasvim normalne/tržišne izazove koje teško može riješiti i najbolji privatni vlasnik. I to je samo dodatni argument da se to privatizira čim prije. Kada bi se i sve unormalilo u toj firmi oni naprosto ne mogu uspješno poslovati obzirom na strukturu svojih klijenata: imaju vrlo stare i siromašne klijente koji se prirodnim odljevom smanjuju iz dana u dan. To je suštinski opadajući biznis kao HT ili TDR. Njima trebaju ozbiljne inovacije i vrlo profesionalno odrađen marketing da to preokrenu, da preotmu klijente drugim bankama. Danas nema šanse, nikakvog razloga, nikakvog argumenta, zbog kojega bi neki bolji i mlađi klijenti prešli iz npr. PBZ-a u HPB.

          I naravno da si banka u tako izazovnoj situaciji ne može priuštiti gubitke tamo gdje ih ne mora biti. Oni moraju svoja potraživanja naplatiti pod svaku cijenu, npr. barem dijelom iz stečajne mase Petrokemije d.d. Baš smo neki dan spomenuli važnost brzog i efikasnog provođenja stečajeva. Eto sad da smo normalna država HPB bi tražila otvaranje stečajnog postupka nad Petrokemijom. Ako dužnik ne može platiti svoje obveze stečaj je logična i hitna stvar, nema tu što odugovlačiti, što prije to bolje.

      • Potpisujem post, i ja sam se pitao tko je ovdje lud kada sam slušao izjave ministra Vrdoljaka. Inače sam rođeni Kutinčanin, odrastao sam u Kutini i vezan sam za taj grad pa i Petrokemiju iz sentimentalnih razloga, ali doista je zaprepašćujuće da se ministar ili pak sindikat Petrokemije ljute na HPB da su pokrenuli ovrhu. Ministra bi valjalo priupitati da li želi žrtvovati Petrokemiju ili HPB. A mislim da nije HPB blokirao, da bi to sutra Tto učinio netko treći (PPD i dr) jer vjerujem da Petrokemija ima i drugih nestrpljivih vjerovnika. Ovdje se radi o tipičnom prebacivanju odgovornosti. Zašto se nitko u Petrokemiji ne pita zašto dug prema HPB-u nije na vrijeme plaćen i tko je za to odgovoran. Ne, umjesto toga je vjerovnik s dospjelom tražbinom odgovoran što, eto baš sad kad bi sve krenulo kako treba, oni blokirali račun. Najbolje od svega je da će radnici blokirati otpremu gnojiva? Kome će to naštetiti ? Hm, Petrokemiji moža? Šteta, nisam mislio da će se to dogoditi i u Kutini.

  4. Evo i sisačko-moslovački župan Ivo Žinić se pridružio općoj harangi na HPB, a odmah je dobio mjesto na HRT-ovom teletekstu. Naprosto je fantastično da na HRT-u ne možemo ništa pročitati ili čuti na koji je način Petrokemija došla u situaciju da joj se blokira račun. Žiniću je neshvatljivo da jedna državna firma blokira drugu. Valjda je navikao da oni takve odluke donose u komitetu, a ne da netko postupa po zakonu i u duhu dobrog gospodara štiteći svoje interese. U ponedjeljak će se još HPB morati ispričavati zašto je blokirala račun Petrokemiji.

  5. Što se tiče propuštene dobiti i sl., Čačić je neki dan (na drugom predstavljanju udruge Lipa gdje se govorilo o poslovanju državnih poduzeća), rekao kako su mu Rusi nudili 150 milijuna eura za Petrokemiju (nejasno za državnih 50% dionica ili cijelu Petrokemiju), a sad je država treba dokapitalizirati sa 150 mil eura.

    (ne znam točnu minutu gdje to govori, izlaganje mu počinje negdje oko 44′, a malo je odužio)

  6. Ovaj komadić HRT Dnevnika je možda i najboljih i najistinitijih 5min o Petrokemiji koji smo na tv mogli vidjeti…svaka vam čast…nakon ovoga se neke istrage možda i pokrenu,a i neki ljudi bi se mogli nešto zapitati.
    Sad mi je jasno na šta su sindikalisti mislili prije par tjedana kad su užurbano obilazili pogone(na nesreću nisu bili u mojoj smjeni,ali sam čuo bit svega) i upozoravali da se ne vjeruje hajkama koje bi se sljedećih dana mogle pojaviti u javnosti…inače je jako razgovorljiv,a danas mu se baš nije davala izjava…jadno.

  7. Gosp.Bakiću, svaka Vam čast! Upravo ste maloprije na Dnevniku jezgrovito i precizno objasnili i nama običnim građanima veličinu problema (svaki građanin zakinut za 1000-1500 kn zbog 2 milijarde…) Ne posustajte, i dalje budite glasni i aktivni u medijima jer jedino tako možemo doznati istinu a i vrijedne savjete.

  8. Saint uzeli ste mi riječ iz usta. Isti dojam sam dobio i ja nakon tog priloga na HRT-u, čiji dnevnik inače ne gledam, ali baš mi se posrečilo da naletim na aktualnu temu, u kojoj već danima prikazuju krivca kao žrtvu. Nenad uobičajeno vrlo jasan i argumentiran. Čačić je rekao TKO je glavni razlog neuspjeha privatizacije u njegovo doba. Klaunova današnja šutnja je vrlo znakovita, kao i nedavna lobistička turneja po pogonima koju spominjete i vrlo vjerojatno bi se možda uskoro i njegov auto mogao naći na parkiralištu nekog obližnjeg aerodroma, kao i prijatelja mu Gorupa.
    A vama radnicima ponavljam svoj jučerašnji prijedlog – mozda nije loša ideja da se odmah sutra svi kolektivno ispišete iz tog cirkuskog sindikata (koji još godinama i financirate iz svojih plaća), pa da i Klaun shvati da ga više nitko ne j… pola posto. Mislim da bi se nakon toga svi sadašnji problemi Petrokemije mogli jedan za drugim početi riješavati, a marginalizacijom Klauna otvoriti put slobodnom ulasku novom vlasniku bez ucjena i uvjeta od strane klaunove družine. To vam je vrlo vjerojatno i posljednja šansa da sačuvate svoju budućnost u Petrokemiji, a glupo bi bilo da ne pokušate sve što možete za sebe sami učiniti.
    I da, dokažite napokon Klaunu da radnici Petrokemije NISU idioti, ali tako da SAMI upravljate svojom sudbinom. Ako je netko zaboravio, mirovinski fondovi su kao uvjete sudjelovanja u zadnjoj dokapitalizaciji postavili redefiniranje ugovora za plin i micanje Klauna iz operativne gazdinsko/upravljačke strukture. Koliko znam cijena plina je povoljnija, a mirovinski fondovi su u dokapitalizaciji kupili ipak NULA dionica. Valjda neki postavljeni uvjeti nisu ispunjeni… I na kraju da parafraziram Klauna – mirovinski fondovi (barem u ovom slučaju) nisu idioti, pa su odustali od daljnjeg financiranja “cirkus i danas u vašem gradu”…

  9. Šta reći na sve ovo. Nema tako davno da je Ameropa kupovala naš gnoj, Yara je AN iz Kutine prodavala u Ameriku, a danas ostaje samo hrpa željeza.
    Kakvu moć ima taj sindikalac da ga se boje premijeri , ministri i radnici. I poslije svega on još prijeti da će zaustaviti prodaju gnojiva, prijeti banci koja ga je blokirala. Dragi sindikalac, banka samo poštuje svoje procedure i pozivam zaposlene u HPB-u da ne pokleknu pritiscima ako zbog ničeg drugog onda zbog samih sebe jer kad krene istraga USKOK-a nikome neće biti svejedno i trebate štiti sebe i svoje obitelji. Ne znam što bih više pisao jer sam godinama bio u ovoj priči i misio sam da ovu bitku ne možemo izgubiti, ali na žalost sile tame su bile jače i treba im čestitati na pobjedi. Uspjeli su uništiti najveće industrijsko postrojenje u Hrvatskoj koje je imalo svjetsku perspektivu i ovu zemlju baciti još bliže prema rubu ponora.
    Za kraj samo poruka radnicima petrokemije koji će se uskoro daviti u vlastitim govnima, nije mi vas žao jer ovakva neodgovornost koju ste vi pokazali prema svojim obiteljima (prvenstveno vašoj djeci), gradu u kojem živite i državi je naprosto fascinantna. Ne može vas opravdati niti neznanje niti nerazumjevanje jer da nakon svega ovoga vi niste preuredili njuške nekih tipova u toj tvornici nego i dalje podržavate ovakvu politiku govori da ste vi hrpa teških nesretnika koja je sama sebi krenula kopati grob. Većina nas nije više u ovoj priči i boli nas ona stvar što će biti sa vama. Sjetite se kada sam pisao kad ste se digli protiv privatizacije i gramzivih malih dioničara da smo vam mi jedini pravi prijatelji i saveznici. Vjerujem da ste umirali od smjeha na takve izjave, a danas i idučih dana itekako ćete biti svjesni što znači ljudska patnja.

    živjeli

  10. S obzirom da bi sutra mogao biti vrlo interesantan dan u Petrokemiji, možda da ipak upozorim na neke stvari.
    Ako neki zaposlenik firme svjesno nanosi štetu društvu, što najavljena zabrana prodaja robe jest, to se po zakonu o radu zove teška povreda radnog odnaosa i rezultira izvanrednim otkazom. Ako uprava društva ne spriječi ili ne sankcionira takvo ponašanje zaposlenika, te time sudjeluje ili podržava nanošenje štete društvu odgovara prema skupštini, ali i prema zakonu o dioničkim društvima ulazi u jako osjetljivu domenu KAZNENE odgovornosti. A sada ono najzanimljivije. – ako na takve rušilačke i štetene akcije javno poziva član nadzornog odbora, pa skrivao se i iza nekog cirkusa zvanog stožer (rat je odavno završio !!!), tu bi DORH i prateće službe mogle imati pune ruke posla. Ali briga me više za Klauna, jer po svemu sudeći on je u Petrokemiji, a i šire završena priča, ali vi radnici koji čitate ovaj blog, nedajte se uvući u posljednji čin Klaunove igre i zbog njega napraviti “kolektivno samoubojstvo”, jer mu na taj način samo pomažete da se krivnja ne individualizira.
    A umjesto da razmišljate zašto je HPB blokirao račun i da li će ga odblokirati, predlažem da čim prije u kući jasno imenom i prezimenom popišete sve sudionike “lanca sreće” koji je omogučio isporuku robe Gorupu (za čije ste regresno jamstvo blokirani od banke), iako su svi u lancu znali da se roba neće moći naplatiti, a faktoring kroz HPB je trebala biti samo maska da je sve u toj prodaji u redu. Kada sastavite taj “lanac sreće” sa imenima od nadležnih članova uprave, komercijale, financija, nadzornog odbora, skladišta i sl. i kada doprinesete da se ti “zaslužnici” udalje minimalno 500 km od Petrokemije na jako puno godina, možda će netko biti spreman uložiti potreban kapital i upravljati racionalno firmom u kojoj će neki od vas možda još imati šanse raditi.

    • Ja znam da sa tom revolucijom neću imat veze…a znam i za još nekoliko ljudi(nadam se)….za ovo popisivanje lanca sreće bi dugo trebalo…ovdje godinama radi ista struktura kojekakvih direktorčića sa masnim plaćama i nikakvom odgovornosti prema svom neradu.Gdje može u poštenoj firmi netko godinama biti direktor ,a svake godine rezultati sve gori i gori.Jedan je navodno i četverosobni stan u Dubrovniku prodao(nadam se da je to samo slučajno prije Mesarićeve optužnice)…ma to je firma u kojoj cijelo rukovodstvo treba maknut…naravno,neke prije toga i dobro preispitat.
      Svako pametan vidi da ovo ovako ne može nikako dalje i da su potrebne potpune promjene…samo sad opet dolazi onaj Nenadov članak sa Klausovom izjavom:Nisu radnici Petrokemije…….

  11. Interesantno je to kako netko kad nešto ukrade sitno, napravi pljačku, završi u zatvoru, a sa druge strane možeš maznuti MILIJARDE po ZAKONU i nikome ne odgovaraš?

    Šta mislite koliko su od svih tih ugovora % spremili na svoje račune okolo?

  12. Da vlada kao vlasnik Petrokemije podnese kaznenu prijavu protiv svih iz petrokemije koji su krivi za nesavjesno poslovanje i strpa ih u zatvor, to bi joj bila samo takva predizborna reklama, da ne ispadne pojeo vuk magare kako inače bude u javnim poduzećima.

    A to bi bio i putokaz drugim upravama koje rade nesavjesno i protivno interesu države kao vlasnika

    • Vlada? Vlada koja sad napada HPB jer je blokirala Petrokemiju?! Ta ista Vlada koja je donijela zakone o rokovima podmirenju obveza, sada krši taj zakon i vrši pritisak na banku kojoj je vlasnik. Mislim da netko od njih (hm, možda onaj frend od Klauna) također ima prste u pekmezu zvanom Petrokemija.

  13. Bojm se da će Vlada (ova ili sljedeća) nacionalizirati 2. Stup mirovinskog radi ovakvih sra… Gdje su sada narikači koji su bili protiv privatizacije banaka? Zamislite koji kaos i koliko računa bi Ptkm imala da je više banaka u državnom vlasništvu. Sad je jasno i za koju namjenu je HPB ostala.

    • Kako to može napraviti? Zar ne zna da će mnogim to preliti čašu pa da konačno odu u inozemstvo, a za tu krađu će neki i podnijeti prijave nadležnim sudovima, pa će jednog dana to što je nacionalizirala Vlada sa zateznim kamatama vraćati ljudima diljem svijeta. To bi stvarno bio “sjajan” potez, prvo veliki oprtuni gubitak odlijevom produktivnijeg stanovništva a onda i konkretni novčani odlijev po presudama, ljudima koji možda uopće više niti ne žive u Hrvatskoj.

      Obrazovaniji ljudi već znaju da od plaće doniraju 15 % i štede 5 % za svoju starost, ali svjesni teškog stanja u državi kao socijalno odgovorni i velikodušni građani pristaju donirati za potrebe svojih najstarijih sugrađana tih 15 % svoje plaće svake mjesec. Ako bi donacija porasla na 20 % a štednja za vlastitu starost pala na 0 %, mislim da ti ljudi starost u Hrvatskoj neće više htjeti dočekati.

      Privatnu imovinu građana nitko ne može ukrasti. Ako se to dogodi budućnost ove države će biti zauvijek izgubljena. Ponekad se može otići toliko daleko da više nema povratka. To se rijetko događa, i Grčka ima sasvim realnu šansu za povratak, za budućnost, nemojmo biti među prvima u Europi koji će otići u afričkom smijeru vječne bijede.

      • mclynx, Vlada je to već napravila s privatnim novcem iz 2. stupa djelatnih vojnih osoba. Tom su prigodom potez pravdali prozirnom teorijom kako tim ljudima država ionako isplaćuje mirovinu po posebnim uvjetima. Pritom su prešutili činjenicu kako prosječan vojnik u OS RH potpisuje 1 – 2 petogodišnja profesionalna ugovora, a nakon toga ide na tržište. Takoder, pravila o standardima profesionalnog razvoja postavljena su tako da će rijetki današnji časnici dočekati mirovinu u OS RH. Na koji će se način tim ljudima jednog dana obračunavati mirovina i danas je misterija. Cijela je priča prošla bez javnih reakcija jer je vojnicima zabranjen javni istup i djelovanje.

  14. Već dugo ovdje nisam vidio pozitivno razmišljanje o Petrokemiji što je i razumljivo s obzirom na razočaranje koje je svima priuštila ali ja na tržištu vidim da je na ovim cjenovnim razinama uključeno apsolutno sve loše što se dogodilo i smatram da sam jedan od rjetkih koji vjeruje u pozitivan rasplet cijele situacije jer Petrokemija je “političko bure baruta”.
    A ako nemože biti gore onda svakako može biti samo bolje!
    Ili možda griješim?

    • Bilo bi dobro da se javno pokaže i tko je sad taj dug platio…zbog čega se prijetilo revolucijom ako se moglo platiti.Ako se narednih tjedana ne riješi ova križaljka razno raznih muljanja(kad se već počelo sa grebanjima po problemima u novinama i na televiziji) ,ja stvarno onda ne znam kad će se riješiti.Kud god pogledaš u ovom slučaju-sve smrdi i mutno je..sve ispada da se nekoga ovdje pokušava zaštiti na sve moguće načine.

      • Od početka je bilo jasno tko i zašto prijeti… Ja sam vidio samo jednog Klauna koji se preko vikenda ohrabrio ucjenjivati i prijetiti…Dokle god se sve mutno uspije držati pod tepihom onda krivci mogu mazati oči javnosti i tumačiti zašto je firma u problemima (plin, PDV na gnojivo, poljoprivreda u RH…).
        Ali sada kada je Petrokemija platila tuđi dug i to nemalih 16 mil kn, a pitanje je koliko je još Gorupovih faktura u faktoringu HPB-a još nedospjelo, mogli bi se mnogi napokon zainteresirati da se odgovorni pojedinci imenuju i zasluženo kazne…
        A što se tiče izrečenih prijetnji o blokadi isporuke robe i sl., vidite kako je Klaun ostao usamljen u toj “pametnoj” ideji, s obzirom da su svi uključeni znali da je jedini način da se problem riješi tako da se dug plati, što je i učinjeno.
        Očekujem da se sada napokon otvore pitanja tko je odgovoran da su sve do nedavno kamioni prekovremeno vozili robu iz Petrokemije prema Gorupu, bez obzira što se već od 2011. godine znalo da je to problematičan kupac, tko je tada “držao otvorena vrata, rampu” za isto…? Tko tada nije prepoznao trenutak kada treba blokirati daljnju isporuku tom i takvim kupcima…?
        Da li ćemo se uopće iznenaditi da će ta osoba možda biti imenjak i prezimenjak onoga tko je preko vikenda prozivao i prijetio…? Da li će se pokazati da možda dodijeljeni nezakoniti bonus/povišica ima veze sa time…?

  15. … sad bi mali dioničari trebali istovariti par kamiona balvana ispred ulaza u PTKM i reći nem a prodaje gnojiva domaćim kupcima dok se ne riješi problem korupcije u PTKM i malih dioničara, valjda i vlasnici imaju neka prava kao i djelatnici. A u potpisu “Stožer malih dioničara” – Stožer zaštite i spašavanja :):):) pa kad je sprdačina, nek je sprdačina… a kombija za Remetinec nigdje na vidiku …
    U PTKM s poslovalo ovako dobro garantirat ćemo vam za vaš dug, ali kako ćete nam vratiti eventualni dug, a Gorup i oni koji stoje iza tog projekta kao Maršal po kojemu se zvove Kazališni trg u Zagrbu, pa nije to moj problem već Vaš… kao i Kazališni trg da nosi ime maršala jedne propale vojske – teatar apsurda – apsurdistan….

    • Ovo sam i ja mislio poslati…zanimljivo kako je stožer prošao slično kao i grčki revolucionari..prijetio pobunom i barikadama,a onda podvio rep i platio..tj.svi smo mi to platili

  16. Pratim Vaš blog dulje vrijeme ali prvi put nešto i pišem.
    Ova trakavica s PTKM i protagonisti (nadasve Marlon Brando za siromašne u narančastom kožnjaku i bijeloj majci – danas po svim TVima) su najbolji pokazatelj da je ljudska glupost bezgranična. Sve je već više puta rečeno i napisano ali kad ponovo vidim ekipu koja bi trebala “spasiti stvar” kako i dalje bahato uvjerava da su svi glupi samo oni ne (ko Mujo iz vica kad na radiju sluša o vozaču iz suprotnog smjera i veli “ma šta jedan .. hiljade”) jasno mi je zašto smo svi zajedno i dalje u ovom glibu.

  17. Da, i sto rec kada svi mediji objavljuju njegovu izjavu o deblokadi, a ne pitaju barem marionetu od predsjednika uprave.
    Nadam se da je i malom Perici u ovoj napecenoj zemlji jasno tko upravlja Petrokemijom.
    I stalno jedno te isto pitanje: kako vlasnik tj.drzava to dozvoljava?
    Ovakve pamflete sindikat ,koji je objavio Goran, u Petrokemiji izdaje sindikat najmanje 1X tjedno u preko 1000 primjeraka, a sve njihove troskove snosi firma.
    Dobar dio radnika i vjeruje ovim sranjima, jer ne prate ovakve stranice, a novinari i mediji samo ponekad objave nesto normalno kao Vas osvrt g. Bakicu neki dan u sredisnjem dnevniku.
    Pa dokad ce Gebelsova propaganda vladati ovim prostorima?

    • Što je unutra? Kapi za oči? 😀 Kud će suza nego u oko. 🙂 Nakon ove slike i slijepci bi progledali i vidjeli kakva ekipa tamo, još uvijek nadam se ne i još dugo, vedri i oblači. 😦

  18. Ta pijana družina je spržila Vama kao velikom ulagaču i nama malim ulagačima ogromne iznose novca i još imaju obraza ovako Vas provocirati!!!!
    Oni su definitivno samo za jedno mjesto, psihijatriju!

  19. Moguće da su i dio postrojenja preradili za pečenje kakve rakijetine, pa je zapravo novi poslovni model na vidiku, a ne tek puki promo materijal. Nije Klaun budala, zna on što radi. Ispitivanje tržišta će s Vrdoljakom provesti na Vladi. Kad svaki drug popije po par ovakvih Yari će se tresti gaće!

  20. U Petrokemiji ing zastite imaju pravo alkotestirati sve u krugu tvornice, ali ne i sindikalce barkase.
    Jedan mladi ing. zastite je rekao da smatra da se oni ne mogu izuzeti, , ali naravno nije dobio odobrenje od nadleznog clana Uprave.
    U toj baraki alkohol caruje i nije nikakvo cudo da su na plosku stavili svoj sindikalni znak.

    • plus 2 članka danas u Večernjem listu(Biočina,Ristić).Počelo se pričati,jedino među radnicima malo komentara…kroz onaj vikend blokade su neki dolazili zabrinuti,skoro sa suzama u očima na posao…i sve se fino zaboravilo(plaća sjela),vratili se u normalu,više ih ništa ne zanima-čak ni tko je platio dug…skoro da pjevajući ne idu na posao…koliko čovjeku treba da progleda to je nemjerljivo…pa oni ne razumiju da će najvjerovatnije završiti na ulici,najvećim dijelom zaslugama sindikata…i onda će se desiti ono što se meni vrti po glavi već dulje vrijeme…pošto u KT ionako raditi nemaju gdje(to ukljućuje i mene),zamislite situaciju kada pri traženju novog posla (kod privatnika)na razgovoru za mogući posao kažu gdje su godinama radili…možda nekima one pljoskice i dobro dođu jednoga dana

      • Amnezija, bez razmisljanja i stav: “pa sto ja mogu kad je to tak” je dominirajuce ponasnje medu radnicima u Petrokemiji.
        Sada su u 2 dana objavljena 2 analiticka clanka o Petrokemiji i to u Jutarnjem i Vecernjem , a ako se to usude objaviti u pregledu informacija o firmi koje prate petrokemijski novinari, bit ce zanimljivo pratiti reakcije zaposlenih.I nace je Glavni sindikalac svaki dan kod tih novinara koji su pri upravi na istom katu.Sve je nakaradno, pa i to, jer glavni sindikalac dnevno obilazi upravu i neke direktore. Ispada da savijesno radi svoj posao clana nadzornog odbora, samo to radi na dnevnoj bazi da ne zaborave tko ih nadzire.
        Bojim se, da jos veliki broj radnika smatra kako ce se vec nekako srediti i ne zele razmisljati zasto je Petromija pred stecajem i ko je tome doprinjeo najvise.

        • a znate kakva se jedino pitanja po Petrokemiji vrte:Jel bila plaća?Kad je plaća?
          eto ,to radnici jedino znaju pitati…i ponavljam,dok god plaća dolazi,oni misle da je za to zaslužan stožer i takvi…zanimljivo je da ni ovi članci u novinama njima ništa ne predstavljaju…i kao što se naveli:već će se nekako srediti,samo budi sretan da plaća dolazi,ma ne mogu oni(samo nikad ne kažu tko to?)nas zatvorit i sl. su već postale Petrokemijske mantre

  21. Odlican tekst.
    kkovac- hvala sto ste ga stavili ovdje.
    Sukus dogadanja zadnjih 18 godina u Petrokemiji.
    Ako odgovornima jos uvijek nije jasno, onda vrijedi zakljucak iz teksta koji se moze interpretirati da je sve to bilo sa svrhom u interesu prepoznatljivih igraca .

    • Jel moguce da u ovoj zemlji koja je clan EU postoji tako bezakonje?
      Jel moguce da ce se Klaus iz ovog izvuci neokrznut? Jel moguce da nece snositi nikakve posljedice za svoje akcije? Zasto to sve USKOK ne istrazi? Pa Sanader je za njega mala beba. Zbog njega su spaljene milijarde kuna. Tisuce ljudi su ostali bez posla… a najbolnije u svemu tomu je da ga ljudi u Kutini jos podrzavaju i vole. Negdje bi ga javno lincovali a Kutinjani ce mu spomenik dici. Sto ih je hipnotizirao ili im oprao mozak sa sindikalskim spikama? Ili su jednostavno tako slijepi da ne vide da je Klaus glavni krivac za unistavanje egzistencije nekoliko tisuca Kutinjana. Ljudi su stvarno kao ovce nekad… Mozda i nismo zasluzili nista bolje…

    • Zanimljivo rezoniranje unutra zašto mirovinci nisu dobri za autoceste:

      “6. Neadekvatan nadzor poslovanja – Poslovi su se odvijali bez ikakvog prigovora vlasnika, s iznimkom manjinskog aktivističkog ulagača Nenada Bakića. Znatan udio u tvrtci, uključujući svoje članove u Nadzornom odboru, imali su i mirovinski fondovi. Danas kad ih se zaziva kao spasitelje koji će profesionalizirati upravljanje autocestama, pitanje je zašto to nisu učinili u Petrokemiji?”

      Čudi me ovo od nijh kad svoje foteljice mogu zahvaliti mojoj malenkosti (događaji iz 2009.). Ali što ćeš …

  22. Ha ako je uspiju prodati možda i nije vic.
    Ne bi to bio neznam kakav profit vjerojatno pozitivna 0 ali s obzirom na trenutno stanje to bi bio radikalan pomak!

    • A kakvi drugi bi nas trebali zanimati? Dioničare i građane porezne obveznike čijih novaca je spaljeno koliko ono? 250 milijuna kuna samo prošle godine, za što i koga? Ne treba se Milanović brinuti, nećemo trošiti Vladino vrijeme, uz uvjet da Vlada ne troši naš novac. Ozbiljna ekipa nema što, a ozbiljan rezultat vidi se na semaforu. Zašto Milanović ne pljune nešto svoje love unutra, pa bih ga shvatio ozbiljno? Ovako, kako se usuđuje držati nam lekcije? Upravo je izgubio moj glas zauvijek. Vjerojatno i mnogih dioničara kojih je i bez 106-ica više nego zaposlenika. A sa povezanim ljudima, vjerojatno puno više nego što mogu dobiti u KT i okolici. Očito mu matematika nije baš jača strana, ako takvu uopće ima.

      Batman i Robin, ti će nas spasiti, i firmu i državu. Jedan potomak crvene buržoazije i karijerni jahač državnih jaslica, drugi osrednje uspješan crony “poduzetnik” iz klijentelističke stranke. Ni Bog tu ne može puno učiniti.

  23. Pa upravo je gore spomenuti gospodin stopirao privatizaciju prije nekoliko godina.
    Poslali su ‘kamikazu’ u Rusiju i kade se ovaj (neočekivano) vratio s pozitivnim vijestima gdin mu je rekao da pričeka jer se mora konzultirati.
    Zvao je dotičnu, sada gošću, jednog renomiranog ‘pansiona’ koja mu se izričito suprostavila ideji (uz pomoć kuma) uz argumente da gdje će ona zapošljavati svoje ljude?

    Tako je gdin odustao od cijele priče a sada daje ovakve izjave… 🙂

  24. Uopce ga nije interesirala Petrokemija i sve je prepustio ministru Vrdoljaku koji je trazio”strateskog partnera” s Klausom koji je vikao protiv vecinskog ulagaca na organiziranim skupovima radnika a sada se ukljucuje.
    NEVJEROJATNO!

    • … ma nije ni to problem da su podigli produktivnost i učinkovitost, kako u proizvodnji, tako u prodaji i naplati, a ne nenaplati. Tu informaciju nema još premijer Zoki… al kad sazna bit će perja. Ne znam dali premijer zna da je ove zime padao snijeg, ako ne, neka mu ministar HD, (rezolucija), kaže i predloži da damo koncesiju njemačkoj vladi da nas izvede iz recesije… naravno za ovakvo referendumsko pitanje neće biti problema da prođe na referendumu jer bi velika većina građana bila za to !

    • to za podizanje plaća sam spomenuo mislim i nekoliko puta,ali nikada se to nije spomenulo u niti jednom od članaka u novinama i portalima…plaća(koeficijenti) je u mislim 6 mjeseci dizana 2 puta..naravno,nekima mrvice,a nekima koeficijent za duplo..
      uglavnom ,šta sam htio reći je ovo:http://www.poslovni.hr/domace-kompanije/petrokemija-u-travnju-na-trziste-lansira-novi-proizvod-292892?utm_source=Facebook&utm_medium=Status&utm_content=292892&utm_campaign=FB+page+statusi
      fascinirajuće je koliko godina je moralo proći i na koje se grane palo, da se ova firma počela(bar i ovako malo) ponašati kao subjekt na otvorenom tržištu,kojem bi borba za tržište i razvoj trebala biti stalni zadatak

  25. Vezano za kutinsku Petrokemiju, Čačić kaže kako je ona mogla biti privatizirana već krajem 2012., i to od prvorazrednih igrača, ali vlada je tada propustila priliku uprihodovati 150 milijuna eura, uz jamstvo investiranja u nove tehnologije i ekologiju. U međuvremenu se, dodaje, u tvrtku uložilo 500 milijuna kuna, a partneri svoja potraživanja pretvaraju u vlasništvo i ne ulažu ništa, te ne postoje nikakva jamstva da će stvarna ulaganja od oko milijardu kuna biti realizirana.

    “Upropastili smo Petrokemiju, a sada se pokušavamo izvaditi iz problema u koje smo se sami doveli”, zaključio je Čačić.

    izvor: http://www.index.hr/vijesti/clanak/objavio-listu-zelja-cacic-tek-osnovao-stranku-a-vec-trazi-koalicijske-partnere-/810130.aspx

  26. http://www.jutarnji.hr/investirao-sam-20-milijuna-kuna-i-sada-imam-cesnjaka-za-cetvrtinu-hrvatske/1322112/
    “Tužno je da sam ja ovdje desetak kilometara od Tvornice umjetnih gnojiva u Kutini doveden u situaciji da gotovo milijun kuna godišnje potrošnje gnojiva moram nabavljati od jednog inozemnog dobavljača jer u toj tvornici nemaju ni minimuma profesionalnog odnosa prema partnerima. Nakon što sam nekoliko godina strpljivo čekao da se njihovi radnici smiluju i nakon pauze otvore svoju portu i natovare gnojivo, potražio sam druge dobavljače. Danas mi iz Finske za još manju cijenu do vrata skladišta stiže kvalitetnije gnojivo – zaključuje Puškarić.”

  27. Istekao mandat u NO Klausu:
    http://zse.hr/userdocsimages/novosti/6Qk4kOpeRlKqVSNIAfudAg==.pdf
    A i izašli su revidirani rezultati:
    http://zse.hr/UserDocsImages/financ/PTKM-fin2014-1Y-REV-N-HR.pdf
    Na prvi pogled izgledaju isto kao i privremeni. Pitanje je kada se kreće u dalji pokušaj prodaje, sada ili nakon rezultata prvog kvartala da se još malo smanji nominala sa gubicima prvoga kvartala. Mogla bi u svakom slučaju izvanredna skupština uskoro. Koliko vidim dva člana NO trenutno nedostaju.

    • … on se kandidirao za jedan drugi mandat koji će vjerovatno potrajati više od 4 godine, samo se čekaju naredbe premijera i pravi trenutak da se raspišu izbori kako bi to bilo naj pogodnije za ovu vladu i njihov novi mandat… A Klaus nije jedini potencijalni kandidat za taj mandat. Tko bude na toj listi, crno mu se piše…

  28. Poslovanje stabilno, uredno se spaljuju stotine miliona kuna, Vlada daje podršku i ohrabruje Upravu i radnike da ne mogu oni svi zajedno satrat kuna koliko država može ubaciti u tu spalionicu.

  29. http://www.index.hr/vijesti/clanak/lovric-merzel-savjetnicima-i-vijecnicima-odobrila-naknade-u-iznosu-od-55-milijuna-kuna/811555.aspx

    Zanimljivo: “Najplaćeniji SDP-ovac je Juraj Lisak iz Kutine, radnik Petrokemije. Njegov je trošak za županiju u šest godina bio 798.004,35 kuna što uključuje naknade za vijećnika, savjetnika županice i člana Upravnog vijeća SIMORE.”

    Ili pak ovo: “Još jedan HSP-ovac, Jozo Bilobrk, inače sindikalist iz kutinske Petrokemije, koštao je županiju, od 2009. do 2014. ukupno 635.686,62 kune kao vijećnik i savjetnik županice.”

    • Pa i gradonačelnik Kutine, Rudić, je ptić koji se izlegao u gnijezdu županice. Sad kad bismo imali pravih novinara, oni bi istražili kakve je sve ‘društveno korisne’ aktivnosti podržavala Petrokemija u županiji, od rukometnih klubova nadalje.

  30. … pa zar o ovakvim stvarima premijer nema informacije i ne može komentirati, a dođe se slikati u tvornicu ? A smjeni ministricu što je provukla nekoliko puta službenu karticu da bi kupila kvalitetnije vino – dingač ?

  31. zanimljiv članak se sprema sutra (nedjelja) u JL, vlasnik PPD govori o mogućem ulasku u vlasničku strukturu petrokemije…

  32. FI Petrokemije ne izgleda ocekivano lose. Dapace, firma pokazuje znakove zivota i pozitivan EBITDA od preko 2 kune po dionici (Sto je prilicno ok obzirom na cijenu koja se vrti oko 18). Preokret u Petrokemiji?

    • “Za Petrokemiju interes su pokazala dva ulagača”, kaže predstojnik Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom Mladen Pejnović.

    • Ako je drzava spremna za 320 mio HRK PPD i MOL potrazivanja od ptkm dati 44% dionica ptkm, nije li to cca 56kn po dionici? Ili se varam? Češki Agrofert je prije godinu-dvije procjenjivao da ptkm vrijedi izmedju 90 i 110kn po dionici, ako se ne varam, pa se pitam da li je trenutnih 18kn doista realna/fer cijena ove dionice?

  33. E sad lijepo izračunajte koliko je država, tj. mi porezni obveznici popušila na tome …. znači ‘dobiti’ će 320 mil. kn (naravno, neće dobiti već će prebiti dug ‘svoje’ firme prema privatnim firmama) … a koliko je novaca ulupala u zadnje 3 godine u tu svoju firmu ? A česi su nudili živu lovu (ne prebijanje duga) …. i naravno, za to nitko neće odgovarati …. klasičan primjer kako se vode ‘NAŠE’ firme …. naravno, nije mi i neće mi biti žao niti da PTKM ode u stečaj i da se konačno zatvori ta spalionica novca … ušteda za sve porezne obveznike, ovo sa PPD i MOL je ionako pretakanje iz šupleg u prazno, vjerojatno je ispod toga neka politička trgovina čuvenog Del-boya, tipa: uzmite vi PTKM a mi vama nećemo dirati u upravljačka prava i slično …. prestrašno, gade mi se …

    • Ja nisam shvatio da ce MOL/INA i PPD dokapitalizirati ptkm na nacin da ce se napraviti Debt to equity swap i izdati nove redovne dionice i na taj nacin razrijediti vlasnicki udjel drzave u ptkm, vec da ce se napraviti svojevrsni prijeboj na relaciji Vlada RH/DUUDI – MOL-PPD…

        • Ne znam kako je to DUUDI zamislio i ne znam kakva su pravila ne ZSE, ali mi na pamet pada sljedece: DUUDI formalno-pravno ne proda 44% dionica ptkm INI i PPDu za ukupno 320 mio HRK (svakome po 160 mio HRK), vec se provede D/E swap u knjigama PTKM, INE i MOLa, a DUUDI preko SKDDa provede alokaciju 44% dionica ptkm na racune investitora INAe i PPDa.

          Varijanta 2 koja mi se cini bezveznom i suludom je da DUUDI proda svojih 44% dionica INI i PPDu za 320 mio HRK a da dobiveni novac odmah vrati INI i PPDu, kako bi oni njime zatvorili svoja potrazivanja od ptkm u svojim knjigama.

          Ako netko ima ideju ili zna kako bi se ova trx provela, neka me kao profesionalnog racunovodju malo prosvijetli, pa da naucim nesto novo 🙂

  34. ako si gledao sinoć ministra Hajdaša Dončića mogao si vidjeti da je sve moguće. HAC ide u privatizaciju 51% država vlasnik, a od dobivenog novca država će kao vlasnik zatvoriti dio kredita za koje je izdala jamstvo, a dio će zatvoriti sam HAC cca 3,5 miijardi država i 10-tak milijardi HAC. Sve je moguće, barem vi računovođe možete sve računovodstveno uskladiti, a onda ti u reviziju dođe neki tvoj kolega i kaže sve je u redu. Evo državni revizija je zaključila da privatizacija CO osiguranja nije bila po zakonu. Išto sad ? Ovdje je ključna cijena za koju će se ova firma prodati, a Pejnović je izjavio da će je morati prodati za male novce. Srećom ili nesrećom i malo može biti puno, a i obrnuto. Ovi 44% firme ako kupe za 320 milijuna, to mogu zaraditi za godinu dana, a onih drugih 35 % kad plate nekakvu malo realniju cijenu, vratit će za 2 godine.I tako 75% vlasništva firme “zarade” za 3 godine. E to je za mene privatizacijska pljačka iz ranih 90-tih, a ispast će spasioci hr. industrije i 1,5 tisuće radnih mjesta. Naravno nitko neće ići u pržun. I onda se čudimo što imamo toliki deficit.

    • MRDJA, argument (“pljačka” zbog jeftine kupnje) ima smisla u teoriji, ali u našoj praksi nema. Ovo je na tragu objašnjenja koje je Antun više puta iznosio ovdje baš o privatizacijskoj pljački 90tih.
      Ako je tako lako u 3 godine zaraditi tu vrijednost, zašto nije zarađena u zadnje tri godine? Ili zadnjih 10? Zato jer stvar ne funkcionira dok je država vlasnik i Klauni kolo vode. I onda njihove gubitke godinama svi mi plaćamo. Zato je bolje ne biti jalan što će Mađari ili PPD dobiti jeftino, jer vrijednost koju smo time mi kao društvo izgubili je imaginarna (nema vrijednosti, ima samo gubitaka, dokazano!). Bilo tko da preuzme PTKM i uspije nastaviti proizvodnju i biti profitabilan = divno za nas u ovom trenutku (i dalje je tvornica na našem teritoriju, radnici dobivaju plaće i država ubire brdo poreza na svim razinama itd.).
      Pržun bi trebao biti za one koji su štetno dosad vodili poslovanje i za one koji su to bez prigovora nadzirali, te za one koji nisu dopustili prodaju firme dok je još bila manje devastirana i dok je bilo interesa pravih kupca.

  35. Da li netko možda ima detaljnije informacije o tome koliko su doista povoljni novi ugovori o oprskbi plinom koje je Petrokemija sklopila s INAom i PPDom u odnosu na postojeće? Na web stranicama Petrokemije, INAe i PPDa o detaljima sklopljenih ugovora / cijeni plina niti riječi, pretpostavljam da se radi o poslovnoj tajni.

    Međutim, na ovu informaciju koja je jedan od glavnih preduvjeta plana restrukturiranja Petrokemije kao i na informaciju o tome da je sa INAom i PPDom dogovoren način otplate postojećih dugovanja za plin (cca 320 mio HRK ako se ne varam) tržište uopće nije odreagiralo…?
    http://zse.hr/default.aspx?id=60136

    Imam dionice PTKM i ovo nije nagovor niti na njihovu kupnju niti prodaju – prethodno pitanje postavljam iz čiste znatiželje a i jer se o Petrici na ovom blogu zadnjih mjesec i pol nije ništa pisalo/komentiralo (s naglaskom na dubinsko snimanje i potencijalno preuzimajne Petrokemije od strane INAe i PPDa), pretpostavljam da svi s nestrpljenjem čekamo rezultate za 1H 2015. 🙂

  36. “Za 400 kg uranija u Zagrebu -
 nije se znalo”

    “Neslužbene informacije posljednjih dana govore pak da istraga nadležnih upućuje da bi trag mogao voditi prema Kutini. Prema nekim informacijama, uranij je u Zagreb dopremljen 1992. godine iz laboratorija pogona Ine Petrokemije u Kutini. Pogon u kojemu se, navodno, obrađivao uranij potpuno je srušen 2007.”

    http://www.vecernji.hr/hrvatska/za-400-kg-uranija-u-institutu-ruder-boskovic-u-zagrebu-nije-se-znalo-1022771

  37. Iako hvale vrijedan, naravno da je ovo iskljucivo predizborni potez Vlade. Revidirani plan restrukturiranja PTKM je odavno objavljen i ovo su pk meni mogli odraditi i ranije. Cijena dionice je naravno odmah skocila za 16% i sada (15:12h) joj je cijena okruglih 17kn. Ako me pamcenje dobro sluzi, DUUDI je planirao do kraja godine prodati vecinski/kontrolni paket u PTKM, medjutim cisto sumnjak da ce se cijela prica “odvrtiti” u iduca tri mjeseca, a od PPDa i INE kao potencijalnih ulagaca u PTKM kroz Debt-to-equity swap niti glasa…S nestrpljenjem ocekujem rezultate za 3Q, pogotovo u dijelu koji se odnosi na Gorup. Iz prizme MRSa 39, PTKM bi potrazivanje od Gorupa morala izrezervirati (ne nuzno 100%). Kada je PTKM u pitanju, ja sam i dalje nepopravljivi optimist, niti jedna Vlada nece dopustiti ds joj jos jedan grad poput Siska postane socijalnim slucajem .

  38. Baš me zanima da li je posjet dvojca Lalovac-Vrdoljak Petrokemiji “slučajan” / predizborni, ili se je “slučajno” poklopio sa javnim pozivom za dokap? 😉

    • Poziv za iskazivanje indikativnog interesa za ubacivanje vašeg novca u naš kotao.
      Nije efikasan, ali mi ćemo se uspjeti grijati bar do proljeća…
      🙂

  39. Bolje ikada nego nikada. Slazem se da bi bilo bolje da je privatizacija odradjena ranije i da su akumulirani gubici ogromni a kapital firme devastiran, ali mislim da se polako ali sigurno nazire svjetlo na kraju tunela. Rekao bih da pozitivna EBITDA za prvih 9 mjeseci tome ide u prilog, a ako se provede dokap i/ili D/E swap, osiguraju znatno povoljniji izvori financiranja uz nizi PDV na umjetno gnojivo, ne vidim zasto Petrica u srednjem roku ne bi bila uspjesna prica, iako sa 5 ili 10 godina zaostatka…Imam dionice PTKM i ovo je samo moje razmisljanje na “glas” – nista manje i nista vise 🙂

  40. Moze li mi bilo tko objasniti razloge zbog kojih je cijena PTKM otklizala na trenutnih 11.50kn (ako se ne varam)?
    Ako me pamcenje dobro sluzi, na ovom blogu su situaciju u ptkm komentarile osobe koje ocito jako dobro / iznutra poznaju situaciju u ovoj firmi, pa bi me (a vjerujem i ostale dionicare) zanimalo da li je situacija doista tako dramaticno losa ili je trenutna cijena samo posljedica trenutnog sentimenta na ZSE?
    Izvjestaj za 4Q 2015 i cijelu 2015 tek trebamo vidjeti, medjutim EBITDA za prvih 9 mjeseci 2015-te ne sugerira tako losu situaciju u firmi (dapace), a pogotovo ne u svjetlu potencijalnog dokap-a…

    • Naš omiljeni mrzitelj kapitala čini se još uvijek jaše i uvjetuje koliko vidim iz članka tako da baš i ne miriše…

  41. Zivi bili pa vidjeli.

    Znam da nije tema ali molim za povratni info o sljedecem; da li ce se predstojece poneftinjenje plina koje bi trebalo stupiti na snagu od 01.04.2016. reflektirati na ptkm ili nece? Na dan objave te informacije, Davor Stern je u Dnevniku HTVa izjavio da ce i ptkm imati koristi od navedenog pojeftinjenja, mada mi nije jasno kako/na koji nacin? Koliko razumijem, pojeftinjenje bi se trebalo odnositi na kucanstva, a sve da se odnosi i na firme, ptkm je jos prosle godine ugovorila cijenu plina za 2015 i 2016…

  42. Ne znam da li ste i koliko primjetili, ali u zadnjih 4 i pol mjeseca ptkm je narasla za 60% – nije loše za državnu spalionicu novca 😉
    Ne znam da li su tome razlog obvezujuće ponude PPDa i INAe ili pozitivna EBITDA iz prethodnog kvartala (ili je to bio 4Q 2015 – ne sjećam se, vrijeme užasno brzo leti), ali mislim da bi to moglo biti indikativno za buduća razdoblja (ugovoren plin sa PPD-om za 2016/2017), neovisno o vrlo malim volumenima trgovanja. Imam dionice ptkm i samo razmišljam naglas…

  43. U 11:52h, cijena je 17.00KN sto predstavlja rast u odnosu na jucer od 16.12%, uz 117 tisuca kuna prometa!?
    Spekulanti na djelu ili…???

    • koliko je samo drzava spalila novaca u brodogradnji , petrokemiji i tko zna gdje jos, bolje da su te novce ulozili u obrazovanje, zdravstvo , nesto pametnije,,,

    • Taj orešković je totalno razočarenje i nije ni zaslužio ništa bolje od smjene. Umjesto da sad privatizira i napravi nešto dobro za narod ako mu je toliko stalo do države on još zapošljava uhljeba,daje regres, pomaže petrokemiji, još jedan promašaj i čovjek bez vizije i muda

  44. Jel nekome ovo (ovaj) nedostajalo… Sve je isto k’o i lani… 🙂

    SINDIKATI su razočarani i iznenađeni najavom zatvaranja sisačke, a u perspektivi i riječke rafinerije, a v. d. predsjednika Sindikata energetike, kemije i nemetala (EKN) Željko Klaus izjavio je u srijedu kako je stajalište sindikata vrlo jasno i nedvosmisleno – to ne dolazi u obzir.

    “Neka se ne zaj… sa zatvaranjem rafinerija, ni Mađari, a Boga mi ni Hrvati, jer će svi imati vrlo ozbiljnih problema”, zaprijetio je Klaus vladajućima u izjavi za Hinu.

    • Dobro je i rekao čovjek kad nema nikoga da mu se suprotstavi, čovjek odlično brani svoje interese, za razliku poduzetnika koji ” izražavaju žaljenje” , u vezi ovoga,u vezi onoga ,koji se nadaju, koji apeliraju itd

  45. Stara tema, stari akter:
    “Željko Klaus iz Nadzornog odbora očekuje da će Uprava u suradnji s Vladom pronaći rješenje za cijenu plina i njegova transporta te obuzdati uvoz mineralnih gnojiva.”

    • Još kada se na to nakači i novi predsjednik uprave, taj čas smo na konju 😉

      http://www.poslovni.hr/domace-kompanije/goran-maric-postavlja-uru-popijaca-na-celo-petrokemije-322820

      Ne znam koliko bi cijena plina trebala ici dolje, pa PPD i INa su je snizili za skoro 40% u odnosu na cijene od prije nekoliko godina…O tome da li i koliko Plinacro doista “dere” Petrokemiju bi se dalo razgovarati i ako se radi o ekstraprofitu, trebalo bi ga malo svesti u razumne okvire. Ne vidim smisla da jedna drzavna firma (Petrokemija) grca u gubitcima a da je u isto vrijeme drugoj super. Unatoc svemu, ja sam i dalje nepopravljivi optimist kada je Petrica u pitanju 🙂
      Ne nagovaram nikoga ni na sto, samo razmisljam na glas.

  46. Samo naglas razmišljam…
    Da li ova sada vrlo realna priča sa LNG terminalom u Omišlju sa planiranim početkom rada 2019. može doprinijeti nekoj pozitivnoj promjeni slike o posrnulom divu iz Kutine, eventualno nekim novim kandidatima za preuzimanje iste, utjecajem na poslovanje i sl.
    Ipak je plin, najveća troškovna stavka u bilanci…

    • Vjerujem da moze i hoce, ali nisam siguran da li u nekoj drasticnoj mjeri, tj. u mjeri kojoj bismo to ocekivali. Politicari vole bubnuti pa ostati zivi, tipa “cim LNG krene s radom, plin ce pojeftiniti 30%”. Kamo srece/zivi bili pa vidjeli.

      Medjutim-2019ta je poprilicno daleko i Vlada Rh i g. Popijac ce probleme Petrokrmije morati rijesiti debelo, debelo prije nego sto proradi LNG.

  47. (NE)prijatelji svakog kapitala, stari gdje ste
    da li cu vas ikad naci
    kazite mi, sto to znaci
    kad u ponoc netko svira…

    Tko zna gdje su dani ti
    kad smo sretni bili mi
    nije lako kad si sam
    ja to znam…

    “Šator” za obranu Petrokemije uputio pismo Vladi

    http://www.vecernji.hr/hrvatska/stozer-za-obranu-petrokemije-uputio-pismo-vladi-1161627

    …Na kraju pisma navodi se kako radnici Petrokemije i građani Kutine neće šutke gledati kako se uništavaju njihova radna mjesta, gasi proizvodnja i ugrožava egzistencija grada i kraja.

  48. Ja bi im prenio dionice države,na grad,stožer ili gdje god kažu za 1 kunu,pa neka ih klaus i stožer vode u nove radne pobjede,čemu da se iscrpjuju 27 godina sa državom,lakše njima i državi…onda im više neće trebati stožer nego dobra uprava a klaus tu ima ogromno iskusto,on zna koga treba dovesti…

    • A ne! G. Antune ne ide to tako. Nije na Klausu da upravlja, on i ekipa znaju samo raditi! Znate ono, obučete plavi trliš, gumene čizme, zabijete lopatu u zemlju, naslonite se pa udri pivo, jedno,dva, tri…. pa dramatična stanka i zamagljeni pogled u daljinu. Eeee da je Stari živ ne bi to išlo tek tako. On bi šakom u stol pa da vidiš plina!

  49. Hahaha, najbolje mi je ovo kako neće šutke gledati kako se uništavaju NJIHOVA radna mjesta!
    Hebe im se za tuđa radna mjesta koja uništava porez iz kojeg se plaća njihov nerad.. Ko ih šiša, što nisu osnovali Stožer za obranu!? Baš bih volio znati koliko od te ekipe poput Klausa i sl. imaju dionica PTKM? Radnici udarnici, branitelji i svi oni koji su besplatno dobili dionice, po koliko su ih i kada prodali? Koliko znam u PTKM ne postoji udruga malih dioničara koju čine zaposlenici PTKM, građani Kutine, i svi lokalci koji leleču o sudbini PTKM. Radna mjesta i plaće njihove, neefikasnost, nekonkurentnost i dugovi NAŠI! Huraaa živio radni narod ! Smrt zločestoj konkurenciji! Dolje nenarodni elementi i njihove firme koje rade s profitom! Živio Mate Kapović i Radnička fronta! Blagi Bože ima li kraja ovoj idiotariji? Kako je jednom davno g. Antun rekao, ni radijacija ne može uništiti taj mentalni sklop.I sada za kraj jedva čekam kako će nogometni sudac presuditi u slučaju PTKM. Tko je kriv? Grbav teren, jajasta lopta? Tko bi ga znamo, mi nismo sigurno! Neoliberalni kapitalizam to je odgovor!

  50. Gledajući danas pressicu i tko je odmah nakon sastanka bio na njoj (naglasak na Marić II) imam lagani osjećaj da je danas konačno dogovoreno preuzimanje kroz dokap od PPD, u skladu sa onom obvezujućom ponudom koju je Vlada stavila u ladicu – sumnjam da bi otvorili plin, bez da su dobili što traže.
    Imajući trenutno nerješiv problem Agrokor i današnji ultimatum “šatora za nešto”, Premijer se u ovom slučaju odlučio za win-win situaciju – PPD dobije sada kutinskog patuljka, a nekada davno diva i toči svoje pare u sada svoju kuću, ima otvorene ruke za restrukturu i da šatoraše stavi tamo gdje im je i mjesto – u muzej socijalizma, Država više ne baca pare u bunar, a dobije zdravu kapitalističku firmu u kojoj će se trebati raditi da se zaradi plaća, koja će imati izbalansirane prihode i rashode da bi mogla preživjeti, nova tržišta… Takva firma ubuduće puni proračun porezima, doprinosima i sl. umjesto da od istoga godinama i dalje samo uzima i “loži”, šatori se sklapaju i odlaze na spavanje, najglasniji izviđači šaptom padnu…
    Svi dobivaju, osim onih malo ultimativnih pjevača koje ćemo, vjerujem svi zajedno, ispratiti uz jednu prigodnu –
    “Odlazi cirkus iz našeg malog grada…
    …i onaj KLAUN što možda nekoć bio vam je drag…
    …Laku noć dame i gospodo. Eto, i ova predstava je završena.
    Nadam se da ste uživali u njoj….”

    • Hrvoje, divim se vašem optimizmom, ja naime nisam nigdje pa ni između redaka iščitao da će se realizirati vaš scenarij.
      Plenki je rekao da će država na neki način pronaći sredstva, uz uobičajenu frazeologiju : restrukturiranje​ i dokapitalizacija.
      Sve procesi koji traju godinama ako se ikada i završe.
      Znači da Klaus može nastaviti lopatama ubacivati naš novac u kotao.

  51. Kolega VoraX, znam da je toliko godina prošlo i ponavljalo se uvijek jedno te isto, ali vjerujte mi da nakon problema Agrokora, počinje neko novo vrijeme i vrijeme puno racionalnijih odluka. Rješavanje Agrokora će koštati (ne mislim samo novčano) toliko puno, da se ponavljanje tog socijalističkog pristupa na drugim mjestima više neće nuditi.
    Goran Marić II nije danas na sastanku bio slučajno, niti je slučajno stajao kraj Premijera na pressici, iako nije rekao niti jednu riječ. Bilo je bitno poslati poruku i onima koji, kako su rekli, neće šutke gledati…
    Kao da će ih više itko uopće i pitati…

  52. Nakon svega autor clanka poziva da drzava opet pomaze Petrokemiji.

    http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/duzni-su-milijardu-kuna-hitno-im-treba-jos-200-milijuna-u-sjeni-bitke-za-agrokor-eksplodirali-problemi-u-najvecem-izvozniku-u-rh/5918828/

    Pa do kada?
    Zar stvarno kod nas hrvata vlada kolektivna amnezija?
    Zar je se zaboravila opstrukcija Klausa u privatizaciji i njegova uloga u unistenju firme?
    Zar se zaboravilo na bivseg ministra Vrdoljaka koji je onda potpuno zakocio privatizaciju?
    Koji “ni u kuloarima” nije cuo nista o privatizaciji?
    Zasto se ne kaze istina i pozovu i kazne odgovorne osobe?

  53. I konačno joj vi kažite da se demografija u specifičnim okolnostima hrvatske samo i samo može riješiti imigrantima,da ne sluša više one beduine koji joj nude recepte na rubu zdrave pameti i vrijeđaju elementarnu inteligenciju…Znam da na imigrantima ne može dobiti izbore ali može spasiti zemlju,pa neka bira što joj paše…

  54. A Akrapu poručite da je kontinuitet raseljavanja sa sela u gradove započeo u 19 stoljeću kada je 90% ljudi živjelo na selu i da nema te mjere osim siromašnih imigranata koja može okrenuti trend pada broja stanovništva u tim područijima jer život na selima ljudima je postao neprirodan kao što im je nekada bio prirodan,otvorilo se masu drugih prioriteta za kvalitet života i tko može bježi u gradove,ostaju rijetki koji vole a ostali jer moraju ili nemaju izbora,isto je i na otocima gdje ima novaca u turizmu i oko njega tko želi raditi koliko žele,pa opet se konstantno bježi…A ne da se opet lažemo jedno 25 godina “kako ćemo mi mjerama i jare i pare popraviti demografiju”,hoćemo malo morgen…

  55. Da nebi mi opet ubacili kao u poljoprivredu jedno 10 milijardi eura subvencija a rezultat u dva desetljeća pad poljoprivredne proizvodnje 27%?Bojim se da sve ove mjere koje se javno predlažu idu baš u tom pravcu?

  56. by the way predsjednica je izjavila da joj je thompson najdraži pjevač,evo imate ovdje:

    http://www.vecernji.hr/zvijezde/predsjednica-otvorila-moderan-studio-najdrazi-izvodac-mi-je-thompson-1091519

    Sve pet! O ukusima se ne raspravlja samo mi je ovo zapelo za oko;branko lustig danas njeni imenovani savjetnik za holokaust je izjavio ovo:

    http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/branko-lustig-da-mladi-znaju-kakve-su-bili-ustase-nikad-ne-bi-isli-na-thompsonove-koncerte/2130288/

    Netko tu nekoga dobro j?Kako “naši” kažu:”vjerodostojno” tko zna možda predsjednica sada promjeni mišljenje ili o thompsonu ili o lustigu?Pitaj boga čega će tu sve biti?

    • Zašto Antune ne pustite g. Lustiga da sam prosuđuje (valjda je, kad je prihvatio poziciju).
      K tome, sjećate se da ste ispravno najavili da će prva stvar njena kad bude izabrana biti micanje Titove skulture i tome se veselili?

      • Što ne makne (ili utječe) i “za dom spremni” iz jasenovca a tito se i dalje smješi sa ulica trgova samo mu sada društvo prave i budak i rafael vitez boban?Sad smo tek da oprostite naj…li?Sad je još gore od kad je ona došla?Lustiga ja ne diram samo sam konstatirao dvije činjenice?Nisam ja davao te izjave nego oni?

  57. A što se tiče gospodina klausa dok je tu “king” pregovora fudbalski sudija marić nema se on čega on bojati…Oni su na istoj liniji!Jaši jaši po državi do mirovine,od koljevke pa do groba najbolje je sindikalno i ministarsko doba,tad je žetva…

    • U 15 minuta bi ja rješio i tita,i ustaše i komuniste kao čitav civiliziran svijet,nebi meni trebala ni povjerenstva ni savjetnici…samo neka sljede civilizirana društva i donesu takve zakone,eno im austrije jako je blizu…A ne da se rugaju godinama žrtvama tih zločinaca!Kakvo nam to povjerenstvo treba za zločince i totalitarne sustave tipa ndh i komunizam?Kao da smo retardirani?Ako ne želiš riješiti problem osnuj povjerenstvo ili uzmi savjetnika?

  58. Znam,znam,oni vode lukavu politiku,da “iskontroliraju” stanje a rezultat takvih politika nam je na semaforu sa likom i djelom komunističkog diktatora i ustaških ministara i proslavama ndh 10.04 u sred splita a za dom spremni na ulazu u jasenovac?To je rezultat politika “svidimo se svima”,opće slobode u pjuvanju žrtava i njihovih obitelji a svi su oprezni prema krvnicima,žrtve tko j?Točno ja znam kako oni misle,i kako pravdaju svoja nečinjenja i neodlučnost i nedostatak državničke snage i časti?Čista prostitucija!

  59. Usporedite predsjednicu KGK sa Mesićem i Josipovićem.
    Lako je šankerski laprdati protiv i bez ikakvih argumenata.
    Školovana još od srednje škole u USA, gdje kod je radila radila je za 5, izborila najviše
    radno mjesto u NATO-u na koje se dolazi svjetskim javnim natječajem. Obiteljski na baštini yu-kom tradiciju, nego čestitu i poštenu hrvatsku. To je i previše da je polupismeni ljevičari ne bi mrzili, ali ništa pametno ne govore, nego je vrijeđaju zlorabeći demokraciju.

    Predsjedničin izbor posebnih savjetnika je idealan i besprijekoran.
    Vidjet ćemo hoće li i kada biti premijerka, iako je drugi mandat samo u teoriji upitan.

    • Velebit da budemo jasni i precizni,gospođa kitarović je imenovana pomoćnicom glavnog tajnika natoa za javnu diplomaciju.To stvarno jest visoka funkcija u natou ali gospođa kitarović je na nju došla sa prethodne pozicije ministrice vanjskih poslova hrvatske i sa pozicije veleposlanice u washingtonu.Moram samo priznati da nisam još čuo da se neki bivši ministar vanjskih poslova javljao za mjesto pomoćnika tajnika u natou?Ne umanjujem tu funkciju ali istine radi da budemo upoznati do kraja,ta pozicija u odnosu na poziciju ministrice vanjskih poslova hrvatske nije po rangu veća pozicija….

  60. http://www.telegram.hr/price/predsjednica-kaze-da-bi-ukidanje-zupanija-destabiliziralo-zemlju-cijenjeni-strucnjak-objasnjava-zasto-je-to-potpuno-netocno/

    Recite mi koja to reforma u hrvatskoj nebi destabilizirala zemlju?Ne znate odgovor?Ja ću vam ga dati;reforme nečinjenja neće destabilizirati nego uništiti i raseliti ovu zemlju!Velebit vama je ona ludilo meni čak i puno gora od josipovića a ja sam mislio da je to nemoguće?Bože mili suludo bi bilo da isto svi mislimo!Jedino mi je prečesto u uniformi a na pantovčaku je 91 non-stop,meni su vam da oprostite branitelji dopizdili kao i nekada partizani,vjerujte meni dragovoljcu domovinskog rata koji drugu liniju nikada nisam vidio su dopizdili skroz,na glavu su mi se popeli sa 91-95 godinom,na glavu vjerujte,jesu li oni branili filipine ili svoju kuću?Non stop drkanje mozga?

  61. Sad imamo i savjete subnor-a za nacionalnu sigurnost,ekipa je u mirovini i to generalskoj pa si traže zanimaciju da i oni nešto svaki dan kažu o teorijama urote?Neka pozovu i ove preživjele partizane pa neka budu u kompletu?Jao si ga nama?

  62. Tako su i oni do 90-te imali partizanske subnor-e i savjete za nacionalnu sigurnost i vojsku pa su ih pomeli mladići u rebatinkama a najbolji borci iz mog iskustva su bili oni od 18-20 godina koji tu čuvenu jna nisu ni služili,kao ni ja,to im je bio plus a ne minus…Toliko su ih dobro savjetovali?Bojim se da se nama ne događa repriza?

  63. Svi oni vode politiku “stabilizacije” ili vam ga statusa quo a izgleda da sam ja jedini za politike potpune destabilizacije i drastičnu izmjenu postoječeg a tkz. stabilizacijska politika je politika druga tita i njegove ck braće,ne talasaj do bankrota i raseljenja pola zemlje,to oni zovu “stabilizacija zemlje”…Nema evolucije bez revolucije,ili kako kažu u dalmaciji ne možeš činiti onu stvar a da ti ne uđe…Ne ide po duhu svetome!

  64. http://www.index.hr/vijesti/clanak/maric-postavljen-da-nadzire-hrvatkovu-banku-on-uzeo-povlasteni-kredit-od-125-milijuna-kuna/964425.aspx

    Ovdje nije problem marić nego je ovo samo dokaz kakvu pljačku ozakone “povlašteni državni paraziti”,građanima plasiraju kunske kredite na 7,5-8% a sebi ozakone povlaštene kunske na 4%?I sve je po zakonu!Šou totalni!I to rade sa našim državnim novcima?Zakonito uštede i po 50-100 tis eura rata,onako iz zajebancije?

  65. https://www.tportal.hr/komentatori/clanak/sto-ce-agrokorov-test-plenkoviceve-ozbiljnosti-reci-o-njegovoj-vladi-20170418

    A ovome brlošiću predsjedniku poljoprivredne komore je i konzum mali,on bi htio da je duplo veći a uz to da ga vodi sekretar ck ili vam ga države koji bi njemu i sličnima osigurao monopolistički položaj pri plasmanu roba a za cijenu da ga nitko ne pita ništa?Točno je tako i bilo za druga tita pa su jugu doveli do bankrota sada bi reprizu ponovili u hrvatskoj.Ma zamislite i konzum im je sada mali?Što ne idu u thomya,ntl ili plodine i tisuće drugih malih marketa a da ne govorim o stranim,što su se tako zakačili na konzum kao ovisnik o heroin?Odgovor sami pronađite?Jučer je jedan bilmez rekao da su oni prodavali todoriću papriku za 2,5 kn kilo a da je todorić zarađivao na toj paprici 10 puta tako da je prodavao ajvar 25 kuna?E ja veći bezobrazluk i bezobraštinu u životu nisam čuo?
    Ma zamislite todorić je prodavao ajvar 25 kuna i zarađivao od toga 10 puta?Kao da nitko nije ništa investirao u pogon za proizvodnju ajvara,pa ti to netko mora raditi,netko ti treba proizvesti i staklenku,netko ti treba napraviti i naljepnicu,pa netko to treba prevesti do svakog dućana,pa netko to treba složiti na police,netko naplatiti na kasi,pa porez itd?Ma zamislite tog bezobrazluka da je na ajvaru todorić zarađivao deset puta?A gdje je ta dobit?Jeli to tko vidio?

  66. Od 90te na ovamo nema prosvjeda koji nije socijalistički,gdje se traži od države ili subvencija,ili monopoll,ili dodatak na plaće,mirovine,prava sa novcem kojeg nema,koji nikada nije ni postojao,svaki zahtjev,svaki prosvjed je udruženi zločinački pothvat kako razbucati državu a spasiti svoju guzicu,sve je isto kao za druga tita…A sve u ime domoljublja i ljubavi prema državi koju gledaju razjebati i oguliti samo tako,od prvog do zadnjega…

    Kad će više barem jedan antisocijalistički prosvjed da i ja malo prosvjedujem?

  67. Sjetite se iva josipovića,on je načelno bio za reforme ali kad bi se pojavila bilo koja i kozmetička reforma u obliku nekog spina ili kao probni balon kod njega bi se sjatili na pantovčak oni koji su protiv reformi i on bi odmah bio protiv,sličnu stvar imamo danas sa teritorijalnim preustrojem hrvatske gdje je i budali jasno da ovoliko županija i lokalnih jedinica ne može izdržati ni amerika a da ne govorimo da preko tih mikro-jedinica politički komesari kontroliraju sve procese na svakom pedlju zemlje,to nisu lokalne jedinice nego podružnice stranaka u kojima oni kupuju stranački mir radnim mjestima a same po sebi su kadrovski devastirane,nepotrebne i nefunkcionalne…

    Josipović nam je kasnije išao prodati priču da je on za reforme,kad se govorilo o zakonu o radu onda je on prodavao komunističke floskule kako je liberalni kapitalizam na izdisaju jer je izdao radnika,kada je bila priča o outsourcingu isto je bio protiv,on je bio za reforme ali da se nikome ne zamjeri?Svi su oni za reforme dok ne promisle kako one utječu na njhov rejting,čim shvate da bi im to moglo ugrozit rejting sakriju se u mišju rupu a kamoli da bi pomogli vladi otvarati vrata i čistiti teren prema javnosti.Koji se to predsjednik-ca države u zadnjih 20 godina zalagao za neku reformu ovog frenkestein sustava koji vrvi nepotizmom i partijskim kadrovriranjem?Ja ću vam reći!!Niti jedan!Imamo potpuno deformiranu partijsko-rođačku državu u kojoj na najgrublji način partijski komesari kontroliraju sve procese ovog društva,od odlaska liječniku,do osiguranja radnih mjesta do dodjela poslova,koncesija itd.Sve su rodzaci okupirali?Okupatori!Nalik na komunističku partiju jugoslavije!A kad se god osjete ugroženi izmišljaju neprijatelje i pozivaju na tkz. jedinstvo(jednoumlje),samo nam još fali bratstvo pa da budemo komplet ludilo….

  68. Pa karamarko je bio netalentiran političar skroz ali nije njega srušila netalentiranost nego on nije dovoljno nagradio stranačku vojsku ratnim pljenom nakon izbora…Tu je on pao!Dok god je u ovoj zemlji hdz na 220 tisuća članova,220 tisuća gladnih usta željnih ratnog pljena ništa se tu promijeniti neće,oni cu skj hrvatske,sdp je manji i nesposobniji pa kao takav nije tako opasan osim kada su nesposobnjakovići na vlasti,zato su nužne sveobuhvatne reforme potpune depolitizacije sustava ali zato moraš biti državnik,moraš navući narod na svoju stranu i moraš imati i muda i kičmu.

    Gdje je danas program reforme i depolitizacije javnog i državnog martine dalić zbog kojeg je i napustila hdz?Zameo ga vjetar?Nestao program???Nitko ga i ne spominje!Ključ svih reformi društva drži hdz?Jer oni ako im netko nametne reforme koje njima ne odgovaraju odmah izmisle državne neprijatelje,destabiliziraju zemlju,udare po kvazidomoljublju i zamute vodu i državu,počmu tražiti jugoslavene i udbaše?Ne može im ni radijacija ništa?Tako su perfidno istrenirani u obrani svojih guzica i interesa a narod to puši-kao ovce?

  69. Vidjeli ste što su ti paraziti uradili u podravci preko karla marxa-fudbalskog sudije koji sada šalje poruke eu da su oni uzeli vlast u rh i da će oni postavljati u nadzorne odbore one za koje oni misle da su dobri a ne putem javnih natječaja,jasno i glasno im je poručio,i nama isto “tko vas jebe”.Sad vam je jasno zašto je taj marksista(to mu vidiš čak i po odjelu) bio tako snažno nametnut jadnome plenkoviću od stranačkih uhljeba?Ni on se tome sa takvim fantastičnim izbornim rezultatom nije mogao oduprijeti nego ga je morao ustoličiti za ministra a čovjek nema jedan opipljiv rezultat u životu?Miševi kolo vode!To zapamtite!

  70. Imate danas u dubrovniku predsjednik hdza za županiju i aktuelni kandidat za gradonačelnika mato franković se na sve te pozicije kandidatira sa pozicije direktora aci marine a na tu fotelju je zasjeo bez opipljivog rezultata u životu a kamoli da nešto zna o tim poslovima oko marina,veze on nema ni o čemu se radi.E takvi blokiraju sve reforme društva u smislu depolitizacije jer oni jašu i onda se pitaju što im mladi ljudi bježe iz zemlje.Pa ne mogu ih više od gada ni gledati ni trpjeti te nepravde i sva su to pokrili zakonom tako da se kao fol svi oni biraju na javnim natječajima a biraju ih i amenuju nadzorni odbori u kojima sjede njihove stranačke kolega.E to su vam javni natječaji u hrvata,ja tebe a ti mene,oni jedni druge biraju a prodavaju nam boze o tkz. javnim natječajima na koje se ljudi zbog lakrdije i ne javljaju jer znaju da je ZNA SE…Frenkestein sustav,vjerujte mi a hdz je tu najgori i najopasniji samo jer je najveći,drugi bi isti bili da su te veličine ako ne i gori…

  71. Mi nismo mogli razmontirati jugoslaviju bez da smo prvo razjebali ck i skh,bojim se da će i ovaj put biti isto…hdz=skj,to odgovorno tvrdim a sve ove druge parazit manje stranke samo slijede put velikog brata i kad su na vlasti ponašaju se isto.Tako je skrojen sustav još 90 tih,zato ga je važno razjebati skroz.Bez toga možemo se slikati!

  72. Nadam se da ste shvatili zašto nama treba destabilizacija a ne stabilizacija zemlje kako nam se danas hvalisaju,ponavljam nema evolucije bez revolucije,naravno ovo “revolucije” shvatite samo uvjetno,sve se to može kada imaš državnike odraditi u zakonskoj proceduri…Samo ti treba kalibar margareth thatcher a ne ivo josipović i slični otpravnici poslova.Kozmetika i kornijevi koraci su čista utopija…Jer ovi stranački paraziti i nestranačka ekipa oko njih(oni koji jašu uz svaku vlast) su došli do stadija da su imuni i na radijaciju.Tu kozmetika ne pomaže!

  73. I za kraj promislite malo,vidjeli ste ove rotacije službenice iz ministarstva obrane u ministarstvo javne uprave,oni su zaštićeni kao polarni medvjedi i na rotaciji vlasti,oni otkaz ne mogu dobiti i da im ga želiš dati.Sve pet!E sad pročitajte ustav rh pa ćete shvatiti da su te mjere zaštite protustavna kategorija koja sve zaposlene u realnom sektoru u malim firmama dovodi u neravnopravan položaj a ovdje govorimo o državi koju hrani novcem upravo taj realni sektor i ti nezaštićeni ljudi?
    To je protustavna kategorija a svi šute o tome,ne kod nas nego i puno šire?Pa ne može onaj zaposlen u državi imati veća prava od onoga iz realnog sektora koji ga financira?Ogroman je disrazmjer prava zaposlenika u malim i srednjim poduzećima u odnosu na sektor države?Tu su razlike bolesne i kao takvo je to protustavno tu dvojbe nemam…

  74. Ti birokratski paraziti su od ustava napravili samo mrtvo slovo na papiru…Nitko nikada nije otvorio tu temu čak ni novinari koji rade za privatne medije i koji mogu sutra dobiti otkaz?Ovi u državi ne mogu dobiti otkaz,jedino ako ubiju čovjeka,toliko su zaštićeni…Zato oni u banci dobijaju lagano kredite a onom jadniku koji je zaposlen kod obrtnika traže bubreg za jamstvo i sudužnika iz tkz državne službe.Toliko o jednakosti!Tu su povrijeđena sva ustavom zajamčena prava ljudi a nitko se ne buni?

  75. Evo Antune i ovaj prekrasan clanak
    http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/reportaza-iz-gradica-gdje-je-zbog-jedne-tvrtke-proglasena-opca-opasnost-tesko-ce-nas-grad-nadzivjeti-petrokemiju/5941089/

    U sjecanje na velikog vodju citiram njegovih par izjava koje su pridonijele “spasu” Petrokemije
    1. Pustite nas da radimo
    2. Radnici Petrokemije nisu idioti
    3. Mi proizvodimo hranu za hranu
    4. Biti ce krvi do koljena….

    I meni najdraza:
    5. Platis, ides. I to dobro platis…

    Pozdrav svim radnicima Petrokemije. Podignite spomenik Klausu!

  76. http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/prvi-veliki-intervju-s-novim-sefom-podravke-marin-pucar-za-jutarnji-povezivanje-prehrambene-industrije-je-nacionalni-interes/5941049/

    Evo i ovaj uhljeb navija za postojeću vlasničku strukturu u podravci i još se hvali kako “mio fondovi podravci uvijek mogu dati snažan impuls” po onoj ideje vaše a gorivo naše?Odakle pravo ovom uhljebu da se on petlja u vlasničku strukturu podravke i da on procjenjuje kakva bi sutra vlasnička struktura trebala biti?Sve što ovakvi uhljebi zagovaraju je državni kapitalizam a da im uz to mio fondovi drže ljestve?A znate koji je njegov interes?Prima debelu-masnu plaću a privatni vlasnik ga ne j u mozak od 0-24 da realizira na dnevnoj bazi zacrtane ciljeve.E zato ovakvi navijaju za postojeće vlasničke strukture.Simbioza države i mio fondova vam je drugo ime za socijalizam barem za predsjednike uprave koji se biraju od strane države-partije…Nigdje ovaj uhljeb ne može imati takav lagan posao kao u podravci jer zna da je to mezosocijalizam gdje ga nitko ne kvoca na dnevnoj bazi zato tako strastveno navija za postojeću vlasničku strukturu….Ovakvi će nas upropastiti!

  77. Zar ne vidite,petrokemija naša,đuro đaković naš,podravka naša,ina naša,janaf naš,sve to guraju ovakvi uhljebi kao ovaj pucar,klaus,goran marić i slična ekipa komunista…Čak i tkz liberalni hns je za naševanje da mogu svoje stranačke drugove nahraniti a prodaju nam bozu da su oni liberali a tek su oni klijentelističko-interesna družba najgore vrste,sve je to ista ekipa koja ovu zemlju gura u partijsko rodjački kapitalizam…Satrati će zemlju do temelja!Do tada neće biti mirni!

  78. A mio fondovi umjesto da im kažu kao što bi im rekli svi odgovorni privatni vlasnici,baš do jednog;”hoćemo investirati ali maknite državu iz tih kompanija,ne želimo vas ni gledati niti vas niti vaše političke komesare” oni im godinama drže ljestve i ližu dupe jer imaju i gledaju samo i samo svoje osobne interese u tom odnosu sa državom mislim da vam ne trebam elaborirati koje i zašto to rade,to znaju i ptice na grani.Čak im je i martina dalić poručila da su trebali malo više hrabrosti,koje li ironije?Beskičmenjaci koji su dopustili da im država kao manjinski vlasnik kolo vodi?Jadna nam majka?

  79. Da shvatite ta družba pere kvržice izašla je iz stranačkih okvira,oni stvaraju sada jedan širi krug uvezanih ljudi koji stvaraju pretpostavke “ja tebi, ti meni”,tako moguće sutra gospodin pucar bude ministar a gospodin goran marić predsjednik uprave podravke,zg holdinga ili pak janafa,oni sada stvaraju pretpostavke od koljevke pa do groba jaši na jaslama.Menageri mio fondova isto računaju da je sa tom ekipom dobro biti dobro jer ionako sa tuđim k i oni gloginje mlate…Dali bi netko od njih privatno uložio toliku lovu u firmu u kojoj država kolo vodi?Bi moj k!Sada znate sa kime posla imate!Da se više ne lažemo?To je struktura koja čini sustav “ja tebi danas ti meni sutra” a narod sve to puši jer im sve to prodaju kao tkz. obranu nac interesa,ako idemo tom analogijom onda bi povratak u socijalizam bio najbolja obrana nac interesa,po svemu što se u nas čuje već godinama i kako se radi,tako ispada?To je ortačko rodjački kapitalizam!Sad znate koja ekipa to gura!

  80. Evo vam fudbalskog sudije gorana marića,ne postoji u rh ni jedna privatizacija sa kojom se on slaže?Svaki državni uhljeb je kontra svake privatizacije jer svaka privaticacija njemu je teren uži…Takvi jahači su u klasičnom sukobu interesa kada odlučuju o ne-privatizaciji?A fudbalski sudija je sada vođa ekipe,slučajno ili ne dobio mu brat visoki položaj u mislim željeznicama ili havcu baš kada je on zasjeo na mjesto ministra,eto digne se javnost i brat odustane ali navodno po pisanju medija na brzinu ga je uhljebio bandić u holdingu.To je ta širina koju oni imaju?Ne ide u hac ide u podravci ili holdingu,nađu oni “vezu” i interese,sutra oni to ispeglaju drugim interesima,čisti komunizam…najgore vrste!

    • I oni imaju udrugu branitelja unutar firme,partizanija je mila majka kako ovakvi sramote nas branitelje,neka se nazovu interesna skupina a ne se sakrivati iza imena branitelja za ostvarenje osobnih interesa,partizanija teška,ovo je još i gore…oni su imali jedan subnor koji je drkao mozak čitavom narodu a danas branitelji imaju 1200 udruga i zadruga….Evo i riz udruga branitelja,dokle više partizani?Dopizdili su i bogu i narodu da mi sutra djeci nećemo od srama moći reći da smo bili dragovoljci branitelji?Od srama?To se već danas događa?A još?

  81. A ovako to ide kad nisu na vlasti kada su “izvan sustava”:”halo mirko ovdje slavko,imam sina i njegovu ženu,divna djeca(anđeli) oba dvoje fakultet završili ajde nađi-izmisli ti nešto adektvatno u državnom kao što sam ja nekada izmislio za tvoje,sjećaš li se” i tako se poslovi prenose sa oca na sina sa sina na unuke a sve u ime ili “bratstva i jedinstva” ili za ime “obrane nacionalnih interesa ili vam ga NAŠEGA” a od našega koristi samo imaju oni i njihova djeca a naša neka idu u tri pm za njemačku…Tko im je kriv kada im očevi nisu u “našoj” ekipi?Narod je zasada glup pa ne kuži ništa jer su ga izmanipulirali naševanjem i tkz nac interesima ali polako doći će dan kada će narod i shvatiti?Barem se nadam?A dok je buljeva oni mogu biti bezbrižni!

  82. A ne postoji javni natječaj za posao kojeg oni nisu zajebali,laganini oni to “bajpasiraju”,i napišu natječaj i oglase ga točno onako kako njima igra i kad igra a pobrinu se da njihovi sve odlučuju,ni radijacija im ne može ništa,i sve je po zakonu,to su doktorirali…Vidjeli ste kod podravke kako je to odigrao komesar naševanja marić?Briljantno-komunistički!

  83. Jedino morate znati razliku između pucara i gorana marića,pucar zna da je kapitalizam sa privatnim vlasništvom puno efikasniji sustav ali je njemu tlaka raditi pod pritiskom privatnog vlasnika,on obožava socijalističko radno mjesto a marić prezire kapitalizam,čak ne toliko kapitalizam kao društveno uređenje nego on prezire kapitaliste-vlasnike koji su eto “bogatiji i važniji” od njega….To mu vidiš po odjelu,odijelom šalje i poruku,iako kažu da odijelo ne čini čovjeka,i ne čini ali se barem poruka da iščitati….Neću upotrebiti neke teže riječi za toga tipa ali on je sramota ove vlade….A gospođu dalić treba biti sram što je sa takvim likom pristala ući u vladu?time je izgubila u mojim očima sav kredibilitet i vjerodostojnost!

  84. Evo sto sam pocetkom 2013 poslao na tadasnjeg ministra Vrdoljaka.
    Da barem nisam bio u pravu…

    Postovani ministre,

    imam nekoliko pitanja vezanih za Petrokemiju:

    Kako mozete kao ministar gospodarstva reci da ni u kuloarima do sada niste culi za price oko privatizacije PTKM-ije?
    Evo Vam par clanaka gdje je Vas prethodnik, prvi potpredsjednik Vlade, spominjao privatizaciju!

    http://www.24sata.hr/politika/radimir-cacic-otisao-u-rusiju-prodati-kutinsku-petrokemiju-259163

    http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/184472/cacic-Ruse-zanima-Plomin-Petrokemija-i-HPB.html#.UPcAAHy9KSM

    http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/184552/cacic-o-Petrokemiji-Vlasnik-mora-osigurati-radna-mjesta.html#.UPcAN3y9KSM

    To su samo neki od clanaka u kojem se spominje privatizacija. Zar je moguce da niti jedan niste procitali? Zar je moguce
    da uopce u to vrijeme niste bili informirani o dogadjanjima u drzavi?

    Zar Vam nisu sumnjive radnje koje se dogadjaju u Petrokemiji?
    Zar Vam nije cudno zasto je g. Jagust sklopio nepovoljan ugovor s INA- om i to na dvije godine iako
    je u medjuvremenu doslo do liberalizacije trzista?
    Zar Vam nije cudno da je prije toga radio za INA-u?
    Znate li da trenutno Petrokemija za 80% plina placa 20% vecu cijenu nego sto je ugovoreno
    s Gazpromom?
    Znate li da ce tako biti i cijelu 2013. godinu ukoliko ne dodje do promjene ugovora?
    Znate li da se tu u samo jednoj godini radi o stotinama milijuna kuna?
    Znate li da si je predsjednik uprave kupio dva nova audija A6 unatoc kolosalnom gubitku u prvih devet
    mjeseci od 140 mil. kuna?
    Zar Vam nije sumnjiv nesrazmjer izmedju prihoda i imovine g. Jagusta?
    Zar Vam nije cudno zasto je glavni sindikalac u Petrokemiji digao toliku galamu kada je trebalo
    doci do smjene ocigledno loseg predsjednika uprave?
    Zar Vam nije cudno to da glavni sindikalac dize galamu cim se treba rascistiti mulj u toj firmi?

    I glavno pitanje: Sto mislite koliko ce vremena trebati ovim tempom stvaranja gubitaka da se ovako perspektivna firma otjera u stecaj a preko 2000 ljudi na burzu?
    Ja bih rekao maksimalno godinu do dvije ako cemo imati srece!

    To su samo stvari koje su isplivale na vidjelo preko medija! Ova je samo vrh sante leda!
    Sto mislite sto se tamo dogadja daleko od ociju javnosti? Mislim da biste bili neugodno iznenadjeni!
    Privatizacijom bi se barem donekle rascistio mulj i stvorila neka perspektiva za ovu firmu.
    Na zalost smo precesto gledali taj film gdje su perspektivne firme s ovakvom upravom i u drzavnim rukama
    otisle u stecaj! Zar zelite jos jedan Gredelj, Jadrankamen…? Koliko se toga treba unistiti da se urazumimo?
    Zanemarite lokalne izbore. Ovdje se radi o egzistenciji tisuca ljudi. Zar ih zelite imati na savjesti zbog privatnih
    interesa ili interesa stranke! Sto se treba dogoditi da se urazumimo?

    Ne trebate mi odgovarati niti na jedno pitanje vec Vas samo molim da posaljete nekog u tu firmu da
    temeljito istrazi sve sumjive radnje! Molim Vas!

    lp

    zabrinuti Hrvat

  85. A ako za inu ti “naši” daju sada molu i 70% onoga što je mol investirao u inu,to je pljačka stoljeća,mol traži navodno uloženo,to im nitko razuman neće dati.Sjetite se kada sam na ovom blogu pisao da smo prodali inu molu po zlato i nasadili ih kao majmune….

  86. A goran marić i ekipa su proklinjali menagere braniteljskog fonda da su “đabe” prodali dionice ine,kada je đabe evo mariću i dalje je đabe na burzi pa neka ih on kupi za “mirovinu”,kakav klaun?Sjetite se njegovih procjena vrijednosti croatia osiguranja?I takav nam je danas ministar u vladi?Cirkus?

    • Što očekivati od čovjeka koji nema nikakve reference? Di je radio i koga je vodio? Rezultati? Jel što stvorio u privatnom sektoru? Od njega nitko ništa ni ne očekuje, samo da jako ne zajeb. i bit će ok.

  87. https://www.hop.com.hr/2016/11/03/hdz-prevario-branitelje-i-njihove-udjele-prodao-mol-u-odgovorna-j-kosor/

    http://dnevnik.hr/vijesti/gospodarstvo/mirovinski-fondovi-vec-peti-dan-intenzivno-kupuju-dionice-ine.html

    Čak se naš privatni novac za mirovine,znači naša pojedinačna štednja izjednačuje sa državom,isto tako tretiraju i braniteljski fond,pa se kaže “bilo bi “naše” kada zbrojimo državni udio i udio mio fondova ili braniteljski fond”,sve oni to zovu “naše”,tako su mio fondovi sumanuto kupovali dionice ine na mig države a isto tako su slićno misleći menageri,moguće i isti i prodavali udio u braniteljskom fondu,monthy python država,vjerujte mi…Diktatura naševanja!

  88. A da bi shvatili kako investitori valoriziraju udio države u podravci i takvo beskičmeno ponašanje fondova reći ću vam i ovo atlantic grupa privatna kompanija trži se trenutno na burzi na p/e 16,75 i p/b 1,35 a ta “naša” podravka se trži na p/e 13,90 a p/e 0,89,znači samo je razlika na knjigovodstvenoj vrijednosti cca 40% u korist atlantica?I sve to znaju gospoda iz mio fondova kada biraju predsjednike uprava,od mršića do pucara,sigurno se nebi uz takva saznanja tako ponašali da je to njihov privatan novac u igri?A njihov je jedini cilj i zadatak uvećati kapital svojih ulagača?Oni se ponašaju kao da su državna agencija?Svaki razuman većinski vlasnik podravke eliminirao bi državu iz upravljačke strukture jer politika i kapital nemaju iste interese,to su floskule da imaju pogotovo u hrvatskoj?Ovaj primjer odnosa cijena na burzi samo pokazuje koliko utjecaj politike na podravku ruši povjerenje investitora na burzi u odnosu na privatnu kompaniju ali mio fondove izgleda to povjerenje uopće i ne interesira,kako bi ih i interesiralo kada sa tuđim k gloginje mlate…

  89. Ajme meni koje floskule: stabilnost poslovanja i održavanje poslovnih procesa … 😂

    E ovaj put je Klaus obećao da će se popraviti i da više neće paliti tuđi novac, časna pionirska.
    Ovo je fakat zadnji put da traži 350 milijuna kuna koje mu trebaju iako mrzi svaki kapital. (Vjerojatno tuđi, ne svoj)

    Ali dobro, ne smijemo tako komunicirati sa javnošću, pa ko bi nam dao novce, napišimo: treba nam radi stabilnosti poslovanja i održavanja poslovnih procesa. E to super profi zvuči.

  90. Činjenica je da se Uprave Petrokemije godinama žale kako ne mogu dobiti dugoročne i povoljnije izvore sredstava/kredite već da se moraju zaduživati kratkoričnije i skuplje.

    Uz jeftiniji plin, ovo je bio drugi stup stabilizacije poslovanja Petrokemije, a treći je bio smanjivanje troškova Plinacroa koji su navodno 3 do 5 puta veći nego u zapadnoj Europi.

    Nije sporno da će velika većina ako ne i svih 350 milijuna biti samo transferirani PPDu i INAi i to i je u funkciji stabilizacije poslovanja tj. sigurne i nesmetane opskrbe plinom.

    Ako me pamćenje dobro služi, Petrokemija je 1Q 2017 zavrsila u plusu od 10.3 mio HRK i to joj je prvi pozitivan kvartalni rezultat od 2011 godine.

    Ako se tome dodaju i manji troškovi Plinacroa od 01.04.2017. pa nadalje a koji se koliko sam uspio pročitati procjenjuju na cca 20 milijuna kuna, Petrokemija bi ovu godinu mogla završiti u solidnom plusu.

    Ako se do kraja godine provedu dokapitalizacija i prodaja većinskog udjela i ako kojim slučajem od 01.01.2018. PDV na repromaterijal padne na npr 5%, stvari bi dugoročno gledano (LNG terminal na Krku 2019/2020) za Petricu mogle biti solidne/dobre.

    Svjestan sam da je u cijeloj priči oko Petrokemije ima previše “ako”, ali ja se nimalo ne opterećujem niti Klausom niti terminima poput “spalionica novca” (u brodogradnju je ulupano daleko više novca) iz vrlo jednostavnog razloga; niti jedna iole ozbiljna Vlada neće dopustiti da jedan od najvećih hrvatskih izvoznika ode u stečaj i da time ugrozi ionako poslovanje HŽ Carga a o tome da grad Kutina postane socijalni slučaj da i ne govorim.

    Bottom line; strpljen-spašen 😉

  91. Uz jučerašnji posjet najviše delagacije Vlade RH Petrokemiji, dogodilo se i paralelno imenovanje još jednog člana Uprave. A za to nismo vidjeli nikakvu odluku na zatvorenoj sjednici Vlade ??!!
    Ne znam čime je novi član Uprave zaslužio wild-card, pa ga uz toplu dobrodošlicu želimo podsjetiti na njegove ranije stavove u vezi tvornice kojom sada upravlja –
    http://www.seebiz.eu/davor-zmegac-petrokemiju-ne-treba-prodavati/ar-30563/
    http://www.seebiz.eu/davor-zmegac-bit-ce-pobune-bude-li-se-torbarilo-s-prodajom-petrokemije/ar-31571/
    Dakle sada u Upravi, osim g. Popijača sjedi još jedan član Uprave koji su ne tako davno bili najglasniji protivnici privatizacije. Sve više imam osjećaj da će zadatak privatizacije i nužne bolne restrukture operativno morati odraditi oni koji su izvana bili najglasniji protivnici istoga. Slika iznutra će im vjerojatno otvoriti oči i dovesti ih u realnost.
    S druge strane g.Žmegač je dosadašnji najuspješniji gradonačelnik Kutine (i to u dva mandata), pa sumnjam da bi osobnim sudjelovanjem u gašenju i propašću Petrokemije pokvario svoju javno stečenu reputaciju.
    I na kraju zanimljiv je i na jučerašnjem sastanku konzesualni zaključak svih prisutnih o jedinom održivom riješenju – iako jako zakašnjelom – “Nakon današnjeg razgovora s članovima Uprave i Nadzornog odbora te predstavnicima sindikata, razumijem da je konsenzualan stav svih ljudi koji odgovorno vode kompaniju kako je u interesu 1.600 zaposlenika da je sljedeća faza pronalazak strateškog partnera i dokapitalizacija. Na taj način vjerujemo da bi Petrokemija mogla biti ono što jest, jedan od glavnih hrvatskih izvoznika”, rekao je premijer.

    Završimo sa onom poznatom i uvijek primjenjivom ‘mijenja se onaj tko se ne mijenja’ 🙂

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s