ARNT

Srpanjska rupa – grafikon

Za one koje zanima srpanjska rupa, grafikon će sada biti ažuriran u desnom stupcu svaki dan, da ne gnjavim previše.

MEĐUTIM, pogledajte kako su brojke konzistente (i kako sam bio u pravu da će se pravi financijski rezultati vidjeti tek u srpnju). Arenaturist je upravo objavio izvješće za Q2 i iako mu je EBITDA značajno veći nego prošle godine (15,4 mil. kn vs. 4,2 ako se ne varam), kažu i ovo:

Pogledajte ovo:

“Društvo Arenaturist d.d. u prvih šest mjeseci 2015. godine ostvarilo je poslovne prihode u iznosu od 94,9 milijuna kuna što je u odnosu na isto razdoblje prethodne godine povećanje od 19%, odnosno 15,4 milijuna kuna.

Objekti Arenaturista u mjesecu srpnju bilježe značajan porast posjetitelja u svim tipovima smještaja. Najave za mjesec kolovoz 8% su veće u odnosu na prošlogodišnji rezultat, dok su one za rujan veće za 12%. Povećanje fizičkih pokazatelja poslovanja prate i financijski pokazatelji, odnosno povećanje prosječnih cijena, što utječe na bolji rezultat poslovanja.

U narednom razdoblju očekujemo i puni doprinos hotela Park Plaza Arena za koji gosti pokazuju vrlo veliki interes. “

Meni su ovo jako velike brojke, jer su samo volumeni, a kao što znate očekujem i lijep napredak u cijenama.

Napomena: Imam dionice ARNT i ovo nije preporuka za kupnju ili prodaju istih.

Oglasi

Kategorije:ARNT

5 replies »

  1. Priznam da nisam baš pratio ARNT, pa ako može netko pojasniti zašto oni cijelo vrijeme prikazuju gubitke? Ok prohodi rastu (i to je super), ima mjesta i da daljnji rast (to je još više super), ali u čemu je kvaka s rashodima? Zašto ne posluju pozitivno kao neki drugi “turisti”? Ovo stvarno nije provokacija, zaista nisam pratio ovu dionicu, pa ako netko može u par riječi pojasniti…

    • Filipe, glavna je stvar da se jako puno ulagalo, firma je bila u takvom dijelu ciklusa (kasnila za ostalima velikima). Ima još razloga, ali ovo su glavni.
      Pogledajte ovo povećanje prihoda:

      arnt poslovni prihodi

      Mislim da ni jedna velika turistička tvrtka ne raste tako brzo.

      A sad vidite EBITDA:
      arnt ebitda 1

      Ili po kvartalima:

      arnt ebitda 2

      Ukupno, ako je u Q2 ostvaren tako veliki rast EBITDA (preko 10 mil.) s obzirom na najave za Q2 i znatno bolju cijenu po sobi koju očekujem, u njemu očekujem bar 20-30 mil. kn veći EBITDA i onda bi to izgledalo baš lijepo.

      Na neki način ovo je slično kao npr. što je bilo s Valamarom.

  2. Upravo kako je Nenad rekao, kao i u ostalim granama, turističke kompanije prolaze kroz životne faze svojeg biznisa. Arenaturist je tu u investicijskoj fazi gdje hvata korak sa najvećima, a podizanje profitabilnosti je samo pitanje vremena koje bi se moglo dosta precizno izračunati. Dvije stvari su po meni ovdje bitne: 1. Rizik da arenaturist ne uspije poslovati profitabilnije je jednaka neuspjehu hrvatskog turizma, što u konačnici dovodi do grčkog scenarija? Stoga ne sumnjam u daljnji razvoj i napor da se zadrži kvaliteta. 2.Prednost arenaturista je što su ostale velike kompanije dobra nit vodilja kako unaprijediti poslovanje i gdje ulagati(dok su one svojevremeno bile pioniri i preuzimale mnogo veći rizik) , a s druge strane i dobar benchmark.

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s