DDJH

ĐĐ preokret (kako smo spašavali ĐĐ – prvi dio)

U ulagačkom fokusu mi je u zadnje vrijeme Đuro Đaković Holding (DDJH), naravno druge glavne pozicije mu uopće ne brinu (druge dvije u Top 3 su mi RIVP i ARNT, možda malo više o tome niže, ili u drugom postu).

1. Ne jedna, nego dvije odlične vijesti u petak (i jedna u četvrtak)!

U petak me je najprije jako obradovala objava na Burzi, iz nje:

ddj planovi

Nakon 7 gladnih godina (gubitaka), optimistična najava kakva se rijetko viđa. Tako da zaista možemo govoriti o preokretu! Uočite da se govori da 2016. nije po planu iz 2014. jer zbog pomaka u donošenju odluka nekih ključnih kupaca. Koji (tj. kakvi) su to, nije tajna, predsjednik uprave je više puta izvještavao o tome da je ĐĐ aktivan u nekoliko velikih vojnih natječaja.

Jedan od njih je projekt u UAE, navodno 600 BOV-ova. Evo namjerno jednog linka iz 2012. da se vidi kako se takvi projekti dugo odlučuju (što je onda povod ciničnima da kažu ‘kad nije, nikad ni neće’, kao recimo da nakon 8,5 mjeseci trudnoće kažeš ‘kad nije do sad, neće se ni roditi, dokaz je da se već 8 mjeseci za redom nije rodilo’). Ipak, neki dan: Patria AMV vehicle selected by the United Arab Emirates. Na prvi pogled razočaravajuće da se ne spominje ĐĐ, ali imajući na umu tekst priopćenja, činjenicu da je Poljska upravo naručila 200 BOV od svoje tvornice, i ovo priopćenje (‘vozila skinuta s proizvodne linije’) nekako se čini da to nije svih ovih 600. Dakle ili je 600 lažna brojka, ili nije tako hitno ili neće Poljaci napraviti sve … nešto od toga.

No, jučer druga krasna vijest: KONGSBERG signs PROTECTOR 30mm contract with General Dynamics Land Systems. A to je u vezi s ovime Što će Đuro Đaković proizvoditi za američka oklopna borbena vozila Stryker? (Kao što vidite baratamo samo javnim podacima.) E sad logički, ako se predsjednik uprave onako izrazio i ako je ovo potpisano tek jučer, valjda nije moglo biti uključeno u planove za 2016.?! Uočite da se ranije u najavi spominjala količina stanica za taj ugovor, ali sada vidimo i “ … the contract, the first of a multi-phase initiative

2. Zahvalan sam na doprinosu radnicima (sindikatima) i upravi. Posebno sindikatu na vrlo konstruktivnom pristupu u teškoj situaciji za Društvo. Uostalom, ovo je valjda jedino d.d. tvrtka u Hrvatskoj gdje su predstavnici radnika i privatnih investitora u nadzornom odboru zajednički smijenili od strane države čvrsto imenovanog i još čvršće branjenog predsjednika uprave i imenovali nepolitičku upravu!

Ono što je jako zanimljivo je (barem meni) pobjeda u preokretu (spašavanju) ĐĐ izgledala kao partija preferensa u kojoj se pobjeđuje u sancu s kartama od betla, eto toliko su a priori bile jake pozicije nas ključnih aktera u početku priče.

Što se mene tiče, stvar je počela prije više od četiri godine na Glavnoj skupštini Društva. Kao dioničar sam se počeo upućivati u poslovanje Društva i bio zatečen odnosima u (lokalnom) okružju. Srećom, imao sam prilike na kratko popričati s nadležnim ministrom Đ. Popijačem, reći mu svoje viđenje, ali nisam dobio nikakvu povratnu informaciju. S nelagodom sam očekivao skupštinu u Brodu, na kojoj sam se spremao postaviti za upravu negodna pitanja i probati razdrmati atmosferu i odnose za koje sam mislio da idu u vrlo lošem smjeru … iako nisam bio posebno zabrinut za tvrtku, pogotovo zato jer nitko nije očekivao da će Hrvatska zaroniti u tako dugačku krizu (zaista nevjerojatno!!).

Prevladavali su takvi odnosi da se uprava bila čak i odvažila predložiti ovakvu izmjentu statuta (da naime trojici članova uprave može ići do 15% dobiti?!):

dobit članovima uprave

Iskreno, da sam znao kamo idem i kakvi su lokalni odnosi, ne bih se nikad usudio doći na GS i postavljati pitanja. Ali što dijete zna što je 50 kila!

Dolazak u Brod je bio vrlo zanimljiv. Parkirao sam svoj ne baš upadljiv auto ispred samog ulaza, jer je bilo slobodnih mjesta — parkiran je bio samo Mercedes S klase tadašnjeg predsjednika uprave. Njegov vozač je nekom krpicom glancao auto (doslovno) i onako me s visoka pogledao, dobro odmjerio pogledom kojeg je značenje bilo da kako se usudim parkirati toliko blizu kultnog objekta i simbola moći jednog Predsjednika. Vjerujem da mi se nije neugodno obratio zato jer ga je možda predsjednik uprave upozorio da ima neki neugodan tip koji se čak počeo raspitivati o poslovima ĐĐ s tvrtkom V.A.M.-ing (predsjednik uprave se nije htio naći / upoznati sa mnom sve dok nisam emailom postavio to pitanje, kao i pitanje Mercedesa, telefona itd.).

Na skupštini je počelo odlično, u Ministarstvu su shvatili o čemu se radi i izaslanik CERP-a se ponašao vrlo razumno i predložio protuprijedlog koji je i usvojen:

statut gs

Ovdje je samo jedan dio pitanja koja sam postavljao:

gs pitanja

Oni definitivno nisu bili navikli na takvu atmosferu i u jednom trenutku se članica uprave bila pogubila; naime kad sam pitao da li imamo kontrolu rizika na razini holdinga, odgovorila je da nemamo ‘jer svaka članica sama kontrolira rizik’, na što sam joj rekao da ako tako razmišlja ne bi trebala sjediti za tim stolom (dakle, zaista!).

Jasno, kad želite biti sigurni da je situacija čista, prvo tražite smjenu revizora, pogotovo ako je on jako dugo s kompanijom. Tu su me preglasali, ali su dobili poruku, kasnije je revizor promijenjen:

dd revizor

I onda je došao ključni trenutak, moj protoprijedlog za NO u koji su ušla dva predstavnika privatnih investitora, koji su bili ključni za kasniju smjenu od strane države imenovanog predsjednika uprave i postavljanje nepolitičke uprave koja je (čini se) u zadnji čas spasila ĐĐ i prema gornjem, kako se čini, spremamo se na veliki skok:

gs no

Ovdje je ključno bilo da se država postavila neutralno, naime bili su se suzdržali kod glasanja (‘jer su njihovi sigurni, pa neka preostali dioničari sami odluče, ako treba nadglasavanjem’). Mislim da je tehnički gledano zato za moj prijedlog bilo 92% glasova, nisam siguran.

U tom trenutku je bilo dosta nezadovoljstva u lokalnim redovima, pa čak i dreke nakon skupštine na predstavnika države (!) — donekle što se tiče radnika to i razumijem, jer nisu bili svjesni kako su štetni lokalni odnosi i možda mislili da im neki dosadnjakovići izvana ‘koji su samo uložili svoj novac’ dolaze kvariti idilu. A da sam znao sve lokalne odnose, primjerice s tvrtkom V.A.M.-ing tko je predsjednik županijskog odbora HDZ, a tko član … ne bi se nikad ni pojavio na GS. Srećom ispalo je super! A svakako za taj trenutak treba zahvaliti i gospodi Racu i Popijaču (kao i u zadnje vrijeme g. Pejnoviću). Mislim da je pak sramotna uloga neki drugih članova NO. Kako se radilo i kroz kakvu smo se strukturu probijali s kartama od betla, pogledajte ovdje.

Kao što vidite, bitka je bila duga … i intenzivna (krajem 2014. sam i sudjelovao u dokapitalizaciji ĐĐ s 10 mil. kn – mnogi veliki ljubitelji ‘Đure’, jako zainteresirani za njegov prosperitet, naravno nisu s ni s jednom kunom!).

Nastavak slijedi …

Napomena: Evidentno je da imam dionice ĐĐ i ovo nije nikakva preporukua za kupnju ili prodaju njegovih dionica.

Oglasi

Kategorije:DDJH

77 replies »

  1. Nenade u slučaju dokapitalizacije kolika je uopće vjerovatnost da ce dokapitalizacija proći..Mirovinski fondovi do sada nisu pokazivali interes za Đuru.Očito je da je Đuro od zadnje dokapitalizacije napredovao,ali da je to dovoljno da se mirovinci ili netko treći zaineresira???

    • Ako bude dokapitalizacije, mislim da će mirovinci jako htjeti sudjelovati. A ako ne budu,možda i tim bolje (ipast će smiješni, a mi dobiti bolje part ere). Evo baš sam pogledao sutrašnji JL, još malo zanimljivosti 🙂

  2. G. Bakić , čestitke na dosadašnjem radu i trudu oko Đure . Za ubuduće imate moju punu podršku kao malog dioničara , a vjerujem i većine malih i malo većih dioničara . Sretno nam svima 🙂

  3. Strah me i pomisliti kaj je moglo biti sa ddjh da se vi Nenade niste aktivno ukljucili te time uvelike pridonijeli trenutno jako perspektivnoj situaciji. Veselim se 2016g:)

  4. Nažalost previše je poslovanje ovisno o jednom proizvodu koji je očito to be or not to be. Kao bivši dioničar volio bi da se đuro digne na noge. Pozdravljam nastupa na GS i propitivanje.

    • Tomislave otkud ste Vi sad izronili? 🙂
      Kako previše poslovanja … ovi najavljeni planovi su praktički bez toga što vi kažete da je previše, svi programi su popunjeni, dodatni kapaciteti kao što znamo mogu brzo dignuti u sektoru obrane.

    • http://www.jutarnji.hr/krece-izvoz-na-bliski-istok–duro-dakovic-ceka-moguci-unosni-posao-za-emirate/1510758/

      Borbena vozila za arapske naručitelje mogla bi se proizvoditi u Sl. Brodu

      Finska tvrtka Patria AMV objavila je ovih dana da je sklopila ugovor o isporuci borbenih oklopnih vozila AMV 8X8 Ujedinjenim Arapskim Emiratima. U Patriji ne žele otkriti vrijednost ugovora ni koliki je broj vozila ugovoren te tvrde da je to tajan podatak.

      VEZANE VIJESTI

      Vijesti
      NEVJEROJATNA ZJAPEĆA RUPA U OBAVJEŠTAJNOM SUSTAVU Hrvatska već tri mjeseca nema nikakav civilni nadzor tajnih službi
      Kada je prije nekoliko godina raspisan natječaj u njemu je pisalo da se nabavlja 600 vozila ali nije poznato da li je ta količina i ugovrena. U priopćenju Patrije se navodi kako će se zbog brzine isporuke prve količine vozila biti skinuta sa proizvodne linije u Poljskoj. Ta informacija je u javnosti izazvala nedoumicu oko udjela “Đure Đakovića” u tom ugovoru. Naime, kada je prije nekoliko godina objavljeno da se Patria javila na natječaj u UAE najvljivalo se kako bi dio vozila mogao biti proizveden u Slavonskom Brodu ukoliko Finci dobe ugovor.

      ‘Blisko surađujemo’
      U Patriji tvrde kako će se prva količina vozila proizvesti u Poljskoj zbog kratkog vremena za isporuku te da računaju na Đuru Đakovića u ovom projektu. “Zbog kratkih rokova isporuke, ova serija će biti proizvedena u Poljskoj gdje je proizvodna linija aktivna kao i logistika. U budućnosti Đuro Đaković će vrlo vjerojatno proizvoditi vozila za Patrijine programe. Mi blisko surađujemo sa Đurom Đakovićem sada i to ćemo činiti u budućnosti”, ustvrdio je nakon potpisivanja ugovora Mika Kari, predsjednik Patria Land Systems. To je zapravo najava da bi “Đuro Đaković” da bi mogao proizvoditi oklopna vozila za UAE.

      Tomislav Mazal, predsjednik Uprave ”Đure Đakovića” u ovom trenutku ne želi konkretnije govoriti o mogućem poslu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. “Očekujem da će da se neki projekti realizirati ove godine što samostalno što s Patrijom”.

      Čeka se Kuvajt
      Njegova suzdržanost u ovom trenutku je posve očekivana jer dok nema potpisani ugovor teško je javno govoriti o mogućim poslovima.

      Osim toga, u “Đuri Đakoviću” iščekuju odluku Ministarstva obrane Kuvajta o izboru proizvođača oklopnih vozila. Riječ je o nabavci 140 oklopnih vozila od kojih je dio naoružan daljnski upravljivom stanicom 30 milimetara Kuvajt je je natječaj objavio prije nekoliko godina na koji se sa vozilom AMV 8×8 samostalno javio “Đuro Đaković”. Vozilo je na testiranjima u Kuvajtu imalo najbolje rezultate.

      Prije godinu dana kuvajtsko ministarstvo obrane zatražilo je od “Đure Đakovića” da preda konačnu obvezujuću tehničku i financijsku ponudu. Prema neslužbenim informacijama odluku o pobjedniku na natječaju Kuvajt bi mogao objaviti u prvoj polovici ove godine.

  5. Koja će to priča biti ako Đuro dobije posao u Kuvajtu…Več sada je to priča koja se razvija jako ljepo..Đuro se iz ružnog pačeta pretvara u labuda…Ali ovo što su Emirati odabrali Patriu je jako jako dobro za Đuru..Kuvajt i UAE su države u sličnim prirodnim uvjetima i ako su se oni odlučili za Patriu plus činjenica da je ta ista Patria na testiranjima u Kuvjatu rasturila konkurenciju mi diže optimizam jako..Što se tiče eventualne dokapitalizacije ne bi se čudio ni da se sama Patria sada uključi….

    • Mislim da je logika sljedeća: da su to ipak stvari za internu upotrebu (zaštita vlasti), a države su tim nestabilnije čim su manji prihodi od nafte i plina (tim prihodima se kupuje tzv. socijalna sigurnost).

      • Upravo tako. To su narodi koji uopće nisu navikli na trošarine, poreze i slično. Zamislite koliko se vlast mora bojati svojih podanika koji su navikli da litra benzina košta oko 2 kn a u proračunu i zalihama je sve manje para pa nema više ni nekih prava. Pritom se skoro kompletna ekonomija bazira na nafti. A ekonomiju ne možete okrenuti preko noći. Iako se na prvu čini da će u takvim situacijama biti reduciran dio proračuna za potrebe vojske/policije, situacija je zapravo totalno obrnuta. Zato možemo očekivati povećano a ne smanjeno izdvajanje sredstava za potrebe održanja statusa quo vladajućih dinastija. Sve u svemo, niska cijena nafte bi trebala samo ubrzati procese nabave vojne opreme, a pogotovo 8×8 vozila.

    • Čitao sam u Bloombergu ili Economistu, ne sjećam se više ali nekom neoliberalnom časopisu, da vlasti dosta arapskih i bliskoistočnih zemalja pumpaju naftu koliko mogu jer nisu sigurni koliko će još dugo biti na vlasti.

      • Biti će na vlasti onoliko dugo koliko si budu mogli kupiti tih dana vlasti/života, a to košta sve više, pa se prihodi od nafte moraju održavati na određenim dolarskim iznosima, tj. što cijena niža to više treba prodati za istu količinu dolara. Treba financirati sve veću i veću socijalnu državu.

        A to je baš cool po tržište, jer niti Amerikanci ne žele baš puno smanjiti proizvodnju (i kompanije moraju ponekad gledati novčani tok, a ne samo račun dobiti i gubitka, ponekad žele špekulirati itd.), Rusi ne mogu iz sličnih razloga kao Arapi (isto im treba održavati novčane tokove), novi se tek uključuju (Iran – a koji ima i druge interese, kao npr. napakostiti ovim prvima čak i namjerno navijajući za što nižu cijenu iako su i sami prodavači), a potrošnja raznim razlozima se smanjuje (usporenje Kine, potencijalna recesiija u Europi, novi trendovi u USA itd.).

        Ne bi uopće trebalo čuditi ako najniže cijene nafte tek dolaze u narednim mjesecima. A to baš dobro. Zapadu niske cijene nafte više pomažu nego odmažu. Niske cijene nafte danas, potrošnja deviznih rezerva zemalja koje su to sve “zaradile” isključvio naftom, očito je nevidljiva ruka pravde koja vraća te dolare nazad gdje im je i mjesto.

        Nitko ne može vječno živjeti od iskorištavanja nekog svog nezasluženog položaja. Tko ne stvara a troši jednog dana će sve potrošiti.

  6. Pomislio sam: odlično!; ali ipak se radi SAMO o stručnom osposobljavanju. Kao pripadnik generacije koju je pogodilo prokletstvo stručnog osposobljavanja sam skeptičan prema ovome i to prvenstveno jer je Đuro u većinskom državnom vlasništvu, a stručno se pokazalo korisnim (uglavnom) samo za privremeno uhljebljivanje/brisanje s HZZ-a.

    Da pojasnim zašto prokletstvo. Mlada osoba nakon završetka faksa danas je prisiljena čekati stručno, jer zaposliti se na kakav drugi način gotovo i nije moguće. Pronalazak + procedura odobravanja obično traju 3-6 mjeseci. Najčešće stručno traži javna uprava, državne firme i sl. i u valjda 90% slučajeva tamo se ništa ne nauči niti postoji mogućnost zapošljavanja nakon stručnog.

    Velika odgovornost leži i na mladima, koji za sitan novac pristaju čekati županiju da raspiše natječaj za stručnog savjetnika pomoćnog smetala, zatim pristaju 12 mjeseci dolaziti na posao i raditi malo ili ništa i onda nakon 12 mjeseci, s iskustvom koje to nije, plakati kako ih nitko ne želi zaposliti.

    Stručno je jedna dobra ideja, ali grubo zlorabljena od strane države. Zato ovaj oglas i ne treba promatrati kao nešto značajno. (Uostalom samo pogledajte nazive tih radnih mjesta)

  7. CERP u godinu dana podjelio skoro 10% dionica ĐĐ, ostalo mu još 2%.
    Nakon što to ispuca slijedi li novo punjenje patrona?
    Postoje li tu kakva ograničenja ili država kao vlasnik radi sa svojim udjelom što želi?

  8. Biti će posla i za đuricu napretek,kako smo postali jedna od najpoželjnijih turističkih zemalja tako se sve više bogatih zemalja okreće prema Patria vozilima koje su neprikosnovene za pustinjske uvjete.

    • Ima li u SB kakva druga tvrtka osim ĐĐ koja bi mogla imati posla za tim brojem radnika tog profila?
      Ili zapošljavaju da zadovolje sindikat?
      Ili …?

  9. Ja samo zelim vidjeti tu eksploziju na burzi ako Đuto dobije posao 🙂 pa stotine komentara na blogu i Nenada kako šizi od moderiranja 🙂 pa forumi…ono kiselo cestitanje strucnjaka, pa novine, pa portali, pa medijsko ludilo…itd itd…pa cijena odlazi u nebo, pa se svi obogatimo 🙂 pa ja napokom skupim lovu za rezije 🙂

    • Ne znam je li to neko trik pitanje. To nitko ne zna. Odredit ce trziste…ali mislim da je bio neki izracun koliko bi mogla vrijediti (to naravno nije znak da ce tu cijenu i postici) oko 200-tinjak kuna
      Hehehe sad kad me Nenad opere 🙂

      Imam dionice i nije nagovor na kupnju

      • Pozlatile ti se rijeci Marko jer to bi pored zarade mnogim pametnim ulagacima znacilo jako puno za BDP Hrvatske, a posebno za zaposljavanje a koliko vidim i krenulo je zaposljavanje… bit ce to lijepa prica

  10. Citiram gdin.Mazala “jedan takav ugovor , a možda i više njih će se dogoditi” (kad se govori o vojnom programu). Pa šta reći na ovo….

    • Provjerite jesu li pojasevi vezani, nije Mazal Kovačević da trči pred kamere i koristi svaku priliku za samopromociju. Na mene je ostavio dojam ozbiljnog čovjeka koji zna što radi i što govori. Svatko odlučuje za sebe ali baš me zanima tko će prodavati u očekivanju konačne objave tog jednog ugovora.

      • A čujte ako i Mazal (koji definitivno nije neozbiljan, sjetite se Kovačevića kad je sletio iz Norveške ravno u dnevnik HTV da kaže da je potpisao ugovor za stanice s Konggsbergom od kojih svaka košta 3 mil. eura — rekao cijenu u Dnevniku?!) i još k tome predstavnik branitelja kažu isto …

  11. Stvarno je jako puno poslova na vidiku.
    Od Kongsberga i vatrenih stanica, BOV-ova za UAE koje je predsjednik Patrie rekao da postoji sansa i za Đuru, do Kuwaita koji treba odluciti. Tu su jos i Slovacka i Saudijska Arabija koja planira nabavku. Naravno, to je potencijal…ali nesto se mora realizirati, jer po izjavama mozemo zakljuciti da je to vrlo blizu.
    Ako je UAE imala natjecaj za 600 BOV-ova…koliki ce biti natjecaj za Saudijsku Arabiju? Poljaci su kupili 900, ako se ne varam. Dakle, barem 600 🙂

    • Ovdje se novi ugovori redaju ko na traci 🙂
      Bas kao sto je g. Mazal i rekao da ce imati u sva cetiri segmenta pune kapacitete

  12. Neka me netko ispravi…plan im je za ovu godinu 700 milijuna kn poslova. 560 su dogovorili i sad ovih 80 je 640 mil kn. Jos 60 milijuna i oni su u planu.

  13. Nenade – sto kazete ne ideju/prijedlog da po uzoru na proslogodisnju KORF vs HT anketu, ovaj puta ponovite istu anketu ali sa sljedecim pitanjem:
    Da li ce za godinu dana od danas jedna dionica DDJH vrijediti:
    A) manje od jedne dionice HTa?
    B) jednako kao i jedna dionica HTa?
    C) vise od jedne dionice HTa?

    Ja u glavi imam odgovor na ovo pitanje 😉 ali me zivo zanima misljenje ostatka ekipe s ovog bloga a najvise me zanima stvarno stanje za godinu dana od danas, tj. tko je ispravno pogodio 🙂

  14. Dioničar sam ĐĐ i zaista vjerujem u Đuru ali ako mi tko može pojasniti koliki bi trebali biti godišnji prihodi i marža da uz postojeće dugove cijena dionice ĐĐ opravda cca 140 kn u nekom roku do 3 godine.
    Osobno bi bio presretan da cijena dođe do 80 kn, na razinu prije dokapitalizacije a sama tvrtka da se dugoročno stabilizira.

    • Po meni, situacija je ovakva. Ako bi se najavljeni poslovni plan počeo ostvarivati, a sada je to sve izlednije, to je u prvoj ‘pravoj’ godini preko 100 mil kn dobiti na 1,1 ili 1,2 mlrd prihida. Ako bi se bilanca stabilozirala uz izdavanje joß onih 2,5 mil dionica, to bi bilo oko 10 mil dionica. Što znači preko 10 kn dobiti po dionici, uz veliki rast poslovanja (što se ‘nagrađuje visokim P/E). Ovoliki prihodi i P/E od 14-15 su Vam upravo ERNT danas. Naravno ovo nije prognoza cijene na burzi ili preporuka na kupnju.

      • Hvala Vam na odgovoru, s tih 10 mil. dionica i novim dokapom TK Đure bi po sadašnjem stanju na burzi vrijedio 380 mil. Od dokapa bi priteklo ako će ići po recimo 50 kn, novih 125 mil. + 100 mil. Godišnje dobiti. . . Zaista dobre brojke.
        Koliki je trenutni dug po dionici i koliko bi uz navedene rezultate trebalo da se taj dug svede u neke normalne okvire?
        Isprika na ranojutarnjoj gnjavaži.

      • Što se prihoda i dobiti, mislim da valja dodati i da se sada uglavnom radi o izvoznim poslovima (vagoni, BOV) a ne o poslovima za državu. U takvim uvjetima, uz moderniziran pogon i restrukturiran financijski položaj društva, DDJH bi lako mogao imati takvu dobit u prvoj “pravoj” godini.

  15. Prošlo je dosta vremena ( a u međuvremenu se desilo puno lipih stvari : ) ) od ” Kako smo spašavali ĐĐ ” prvi dio , pa ako Vam se da i imate volje , za napisati ” Kako smo spašavali ĐĐ ” drugi dio . : )

  16. Ma sve ide svojim redom…Firma se stabilizirala..Izvjesce super..Sogor mi radi u Duri.U specijalnom rade u 3 smjene, on stalno nocnu radi.Jos sad kad prode dokapitalizacija gdje ce Duri biti kraj. 🙂
    Bravo za upravu!!

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s