Nitko od političkih analitičara, vjerujem ni većina SDP-ovaca, do jučer nije ulovila glavnu Bernardićevu poruku: jednakost prilika. A on je pravi čovjek da o tome govori. (Zašto se bavim SDP-om? Pa u interesu nam je imati što kvalitetniju opoziciju.)
Ovo niže jučer ujutro prije njihovih izbora napisao na FB (ako ste vidjeli na FB, preskočite), a nakon izbora, Davor Bernardić je izjavio: “Naš zadatak kao socijaldemokrata je da pod egidom prvi među jednakima mjenjamo društvo u društvo jednakih šansi‘, kazao je Bernardić, poručivši da je na SDP-u da gradi dobro društvo.”
— Dva političara koji bi mogli najpozitivnije iznenaditi Hrvate: D. Trump i Davor Bernardić (piše: ‘mogli’, ne: ‘će’)
(Za SDP-ovce: ne bojte se, neću reći da je Davor u ičemu sličan Donaldu).Poanta je da bi ta dva političara mogli biti vrlo uspješni upravo zbog onih osobina zbog kojih Hrvati smatraju da neće biti uspješni. Najprije Davor Bernardić. O Trumpu ćemo drugi put.
Dio SDP-ovaca mi je zamjerio jer sam ih konstruktivno kritizirao da nemaju i ne žele imati program. Da nisu shvatili da su vremena promijenila i trash-marksističke parole ne pale (iako su bile besmislene i prije). Neki misle da ih tek sad gnjavim kad su ‘na dnu’ (nije istina, pogledajte niže, članak iz 2014., kad su bili na vrhuncu moći, bilo bi im bolje da su me poslušali).
Ideološki prostor za socijaldemokraciju je danas jako sužen. Nije to samo kako marksist Komadina kaže ‘Teško je biti socijaldemokrat u siromašnoj državi’ (jer nema dovoljno tuđih para za dijeliti, ‘Problem with socialism is that eventually it runs out of other people’s money’) nego i u bogatoj. Kako parirati npr. Merkel čiji konzervativci isporučuju ‘socijalnu državu’?
Jedna od rijetkih stvar koja ostaje kao kičma socijaldemokracije, a što je jedini skužio Bernardić je JEDNAKOST PRILIKA. Još je Blair rekao nešto kao ‘Socijalizam = jednakost, socijalademokracija = jednake prilike’. Bernardić inzistira na tome: “Davor Bernardić, kojega su članovi SDP-a u subotu izabrali za predsjednika stranke u iduće četiri godine, u svom je nastupnom govoru obećao da će se SDP pod njegovim vodstvom zauzimati za društvo jednakih mogućnosti …” To je potpuno drugačije od retorike raznih dobrostojećeih navodno socijaldemokratskih uhljeba koji trkeljaju o ‘sukobu rada i kapitala’ i ostalim trash-marksisitčkim forama.
Bernardić je pravi čovjek koji može to i razumjeti (vidjet ćemo da li hoće), ako pogledate njegov osobni razvoj, odakle je krenuo i kamo je došao. Npr. biti odlikaš na fizici zaista nije jednostavno.Dakle, prvo, kad kažu da B. nema ideološku platformu, često daju neutemeljenu kritiku jer naprosto socijaldemokracija ima jako suženi ideološki prostor (pa se recimo neki strastveni socijaldemokrati pametno i pragmatično orijentiraju ‘mogućem’ kao bivši ministar Varga), a Bernardić ne trkelja frazetine bez značenja, ali eto vidite ‘pogodio’ je valjda jedino baš pravo. A sva SDP-ova intelektualna elita lutajući ogoljenim i neplodnim bespućima trash-marskizma kroz razne ‘manifeste’, ‘Planove 21’ itd. nije nadošla na tu centralnu temu suvremene socijaldemokracije?!
Drugo, optužuju ga da koristi svoju pamet za manipulacije. To ne bih znao jer nemam uvida u internu mašineriju SDP. Ali ako je tako pametan da iz pozicije slabosti može biti taktički i strateški uspješan, onda je vrlo pametan. Ne potcjenjujte jako pametne ljude.
Također, jednom iz budućnosti nemojte suditi Bernardića po udjelu glasova. Socijaldemokracija je u krizi, a veliki udjel koji je imao SDP je bio zasluga dreke, galame i destruktivne pragmatike (odustajanje od reformi, trash-marksizam, sukobi, nacionalizam …) koji su imali kratkotrajni učinak, ali su bili dugoročno jako štetni (kao što vidimo).I za kraj, nešto neshvatljivo raznim SDP-ovskim uheljebima. Recimo ja kao self-made ‘kapitalist’ kroz Croatian Makers činim više na jednakosti prilika nego cijeli SDP. Kako je to moguće? Kako se to uklapa u njihovu ideološku prizmu trash-marksizma? (Vidite niže u komentaru, recimo 8.000 uključene djece u 360+ škola, jednako u najsiromašnijim sredinama kao i najbogatijima …)
p.s. Nastavno na komentar dolje, iako je taktika bitna, Bernardić se treba odmaknuti od bezveznih pričao o većem oporezivanju ‘bogatih’, ne to nisam ja, nego svi oni koji rade za 15.000 kn ili više; naši najbolji koji se iseljavaju. Pa to su ljudi koji stvaraju vrijednost cijelom društvu, želimo ih otjerati zbog primitivnog egalitarnog sindroma (zavisti) i jeftinih političkih bodova među politički neobrazovanima?
Možda i najveći izazov za B. kako konsolidirati tu sliku s time da su aktivno godinama, s pozicije moći promovirali brutalno nejednake mogućnosti: štitili svim sredstvima javni sektor, a uništavali radnike u privatnom, koji su se morali iseljavati … to su fakat ‘nejdnake prilike’.
Ono što je zaista ogromni teret SDP je da su oni bili upravo stranka nejednakih prilika. Propustili su totalni zicer za reforme i bez ikakvog izgovora satrli zemlju u baš nevjerojatnu krizu. U 4 godine vlade SDP zaostali smo za prosjekom usporedivih zemalja 11%:
Da nam je gospodarski rast bio samo 11% veći (a zbog ‘poklonjenog novca’ od turizma je mogao biti i veći od prosjeka, zapravo je nevjerojatno kako smo i uz taj poklonjeni novac tako zaglibili), plaće bi bile veće 10-15% svakome od nas, puno manje ljudi bi se iselilo, ljudi bi bili sretniji …
Istovremeno, u najnevjerojatnijem razvoju događaja, SDP je uspio uvjeriti narod da je kriza svuda u svijetu, nije do njih, to je do ‘neoliberalnog’ … samo se trebamo, ovakvi naivni i nevini, sagnuti i pričekati da prođe. To je bio ‘soft Juche’ (glavna tema sjevernokorejske propagande je upravo propast Zapada, kod nas je to bilo ‘propast neoliberalnog’, nevinost naroda itd.). Da ste 2012., 2013., 2014., pa čak i 2015., pitali prosječnog Hrvata je li u svijetu ‘kriza’, mislio bi da je. Nevjerojano kako mediji nisu uspjeli razvaliti tu obmanu (vidite gornji grafikon, koji je trebalo objavljivati svaki dan).
SDP je odustao od reformi pod pritiskom uhljebničkog dijela svog biračkog tijela. Dok je u privatnom sektoru (koji su oni iz neznanja ili eufimizma zvali ‘realni sektor’, potpuno pogrešno) posao izgubilo preko 100.000 ljudi, javni sektor je malo porastao. Uzmemo li u obzir da je tijekom njihove vlasti oko 15% ljudi iz javnog sektora otišlo u mirovinu, te da se skoro nitko u javnoj upravi ne zapošljava bez veze, i da je većina veza u tom razdoblju bila njihova, zamislite koliko je to ljudi?Sve to na manji broj stanovnika (omjer ‘javnog službenika per capita’ se povećao). Time su nanijeli ogromnu štetu i javnom sektoru, u kojem ima jako puno dobrih ljudi, koji su mogli imati značajno veće plaće, umjesto uravnilovke koja pogoduje uhljebima. Trebali su se sjetiti Račanove ‘Dobar život svima, a ne samo njima’, pa reći ‘Dobar žviot svima, a ne samo našim uhljebima’.
Mnogo je bilo konkretnih pogrešaka Vlade, primjerice navodno je Premijer jednim telefonskim pozivom zaustavio privatizaciju Petrokemije, nakon što je ‘Prvi potpredsjednik’ najavio istu u dnevnik državne televizije, u kojoj je izgubljena nevjerojatna vrijednost i ogroman broj radnih mjesta (koja su direktno izgubljena i koja nisu nastala): Država na Petrokemiji izgubila stotine milijuna eura?
Ipak, jako je važno, paradigmatično, podsjetiti na sudbinu muljatora Pikettyja u našem javnom prostoru. Piketty je bio heroj naše urbane ljevice, sjetite se histerije kad je došao u HNK. Svatko se morao slikati za novine kako je i on(a) bio(la) ondje. Kao jedinu konkretnu stvar koju je Piksi predložio Hrvatskoj bilo je uvođenje poreza na nasljestvo, a kod nas to znači nekretnine. Nakon toga ga više nitko nije spomenuo. To pokazuje da je naša lažna ljevica zapravo malograđanski dobrostojeća, nekretninski (i drugačije) potkožena elita, zato su i zanemarili radnike. Vidjet ćemo koliko će ih se doći naslikati uz champagne-socialista Varufakisa.
Na Davoru Bernardiću je da proba SDP povesti putem socijaldemokracije, što god to bilo, a ono do sada to svakako nije bilo.
Kategorije:Uncategorized
Opet ste sjajni!
Dijagram mi je izazvao “bol u očima”?!
10-15% veće plaće. Uh, ma koja Irska ili Kanada?! Ova prekrasna, sunčana,tiha nedjelja u Dalmaciji nigdje me ne tamo u bijelom svijetu bi dočekala. Moramo bit odgovorni, marljivi i jako strpljivi, dočekat će mo i tih 15%.
Da baš se vidi kako je krenuo novim putem kad se pozdravlja s drugovi i drugarice,stvarno pomak u naprijed, takva nam je oporba baš potrebna i konstruktivna, mislim da ste totalno promašili sa bernardicem ,možda će vrijeme pokazati drukčije ali jako teško, čovjek priča o krampusu koji je bogatim dao a uzeo sirotinji,toliko o razumijevanju poreza na dohodak, ovo je postalo pravo ludilo kako se mi ovdje hvataamo za slamku kad netko nešto samo izjavi i to najčešće u kontekstu,kao naprimjer kad goran marić priča o privatizaciji a teški je marxist, ili kad se drugoga zdravka dizalo u nebesa a ispalo je danije ništa drukčiji od svojih prethodnika, ili kada se mislilo za plenkovica da će k promjenit nešto,mislim da je s bernardicem isti slučaj ako ne i gori jer on još zdušno brani tita, halo moderna ljevica i tito ,smjesno
Mislim da ste me krivo razumjeli. Ne kažem da će Bernardić biti uspješan, nego da bar ovaj korak napravio ispravno i da ima više kredibiliteta nego prijašnje vodstvo.
I ja mislim da je taj korak ispravan,samo ja mislim da on uopće ne shvaća značenje te izjave 😉
Mislim da imate pravo, ali ga Bakić hrabri, u duhu Viktora Frankla i zen pedagogije. Hrabri ga i hvali za ono što nije, ali bi mogao biti. I to je pošteno…i prema Bernardiću i prema Hrvatskoj
Jednom kad bude u prilici upravljati, možda se sjeti što bi mogao biti…
Osim toga ne treba potcijeniti neznanje. Socijaldemokrati ne znaju što bi sa sobom, politika koju trenutno vode – njihovim jezikom, zaštite interesa sitnoposjedničke buržoazije – nema perspektive. Bakić ih nježno, pristojno, upućuje na pravi put, ono dečki ako se baš hoćete baviti politikom, i to lijevom, onda se to radi … ovako
Mislim da je izjavu o jednakosti šansi rekao sasvim nesvjestan značenja politički lamentirajući.
Evo što je njemu bitno: Cilj nam je: http://www.index.hr/vijesti/clanak/bernardic-hrvatsko-drustvo-pociva-na-ljudima-u-drzavnim-i-javnim-sluzbama/937743.aspx
Dakle Davor Bernardić navedeno shvaća kao ni manje ni više nego C I LJ !
E sada se može govoriti za što je takav političar spreman kada ovako govori u oporbi, te
kolike su njegove kompetencije. Potpuno sam fulao kada se očekivao “nešto pozitivno” od
njega. Da li SDP može zadržati trenutno drugo mjesto u poretku stranaka ?
Vjerojatno je Davor htio reći : ” Naši jedini novi klasni neprijatelji u 21. stoljeću su poduzetnici i promicatelji kapitalizma, a zna se što se radi sa klasnim neprijateljima i nećemo im dopustiti da rade nauštrb naših ljudi”
U slobodno vrijeme čitaš misli ili si Bernardićev intimus?
Kad čovjek započne svoj govor poslije pobjede na stran. izborima sa ” drugovi i drugarice” , ne moraš ni čitati misli niti biti njegov intimus , da bi shvatio što čovjek misli !
Ako možete Antonio pojasnite čemu skretanje sa teme i sadržaja.
Bernardiću je mentor za doktorat prof. koji tvrdi da je kupovna moć prosječne plaće 2015. godine za 27% manja nego 1978. Dakle, u propaloj zatvorenoj ekonomiji u kojoj su žvakaće gume kupljene u Italiji bile znak prestiža. Što mislite koliko će vrijediti taj doktorat bilo kome osim Bernardiću za ukras. Probajte neki dorečen komentar na ove činjenice.
Radi se o tome da bi za društvo bilo bolje da su i vlast i opozicija što sposobniji.
Ovo je zaista graf koji sve otkriva. Čudim se što ga tadašnja oporba uopće nije prikazivala dok su ovi vikali “Hrvatska raste, nema povratka na staro”
a sjetimo se samo Grčićevih predviđanja za ovaj period koji vidimo kako je završio, po njima trebalo je biti bitno drugačije:
u vladinim smjernicama za 2012-2014 (str 9, ispod link) kaže:
U 2011. godini očekuje se realni rast BDP-a od 1,5% nakon čega je projicirano ubrzanje realnog rasta na 2,5% u 2012.,3,5% u 2013. te 4,0% u 2014. godini.
ili godinu kasnije isti dokument za razdoblje 2013-2015 kaže:
Tako se u 2013. godini
predviđa rast od 1,8%, u 2014. godini rast od 3,0% te rast od 3,5% u 2015. godini.
str 13
Nevjerovatno je da i nakon toliko vremena Bakićev blog ostaje jedini pouzdani izvor uistinu bitnih informacija.
Denny,
Čudim se što ga tadašnja oporba uopće nije prikazivala dok su ovi vikali “Hrvatska raste, nema povratka na staro”
Da, čudno.
Možda zato jer bi prikazivanjem grafa postavili temelj za realnu procjenu učinka politike bilo koje, pa i svoje vlade.
Večeras u 20 sati imamo novog gosta u prepunom HNK-u hahah 🙂 RTL uživo razgovarao s čovjekom.
Možda i prof. dr. Josip Tica napuni HNK, počela citirati tzv. Radnička fronta njegove
znanstvene izračune.
Varufakis mu nije ni do koljena, gledajte ovo. Tip predaje na ekonomskom faksu.
Usput “čestitke” HRT-u što je pola dnevnika trećeg posvetila Grku. Idući korak su valjda šarlatani
koji prodaju sretne kodove putem tv-prodaje.
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/za-danasnju-placu-moze-se-kupiti-27-manje-nego-1978./3710745/
SDP nece doci na vlas jos bar 11 godina, ako se u medjuvremenu ne desi nesto drastično. Jer BDP ce rasti, turizam cvijetati, ljudi koji rade vani šalju sve više love u RH.
Tko to šalje nazad novac u RH?!
Gosp. Bakić ima nevjerovatan dar da iz dostupnih podataka izolira one bitne iz kojih onda donosi logične zaključke, ukazuje nam na njih, otvara nam oči te zasluženo kritizira one koji su imali moć napraviti promjene ali ih zbog neznanja i kukavičluka nisu učinili.
Također imam neki osjećaj da neće proći puno vremena a da će gosp. Bakić “morati” kritizirati i ovu vlast koja meni ne uljeva povjerenje da će napraviti pro-tržišne promjene kako bi hrvatska ekonomija krenula naprijed. Čini mi se da Hrvatska danas ima 3 glavne političke opcije, socijaliste iz SDP-a, socijaliste iz HDZ-a i socijaliste iz Mosta a da bi ova Vlada mogla čak i više od SDP-ove štititi javni sektor na račun privatnog. Npr. SDP-ov ministar Hajdaš-Dončič (isti onaj koji laprda o kapitalizmu s ljudskim licem) je namjeravao monetizirati tj. iznajmiti Hrvatske Autoceste, isti ministar je privatizirao Brodosplit i Brodotrogir, ogromne gutače državnog novca, što su svakako protržišni potezi. Nisam vidio da iz ove Vlade govore o privatizaciji državnih poduzeća. Također danas nitko više ne govori o teritorijalnom preustroju tj. ukidanju županija i suvišnih općina. Svjedoci smo da neke općine i gradovi gomilaju sve više i više zaposlenih koji nisu nužni za funkcioniranje lokalne samouprave a predstavljaju ogroman financijski teret. Nisam čuo niti da se govori o reformi pravosuđa niti o promjenama zakonske regulative kako bi privukli čim više investicija. Nije mi jasno da nitko na vlasti već godinama ne vidi da je jedini način da zaustavimo iseljavanje dovođenje proizvođačke industrije u Hrvatsku. Njemačka ima na stotine jakih poduzeća koja otvaraju pogone u drugim zemljama a Hrvatsku zaobilaze, nitko ne govori da bi to trebalo mjenjati itd. itd…..
Slušam večeras Varoufakisa na TV kako sam sebi skače u usta. Kaže on da Cipras nije trebao popustiti njemačkom ministru financija jer bi izlazak Grčke iz eurozone puno više koštao Njemačku nego oprost grčkog duga. Kaže on: kad ste nekome dužni 300 milijardi eura onda imate moć, nismo trebali pristati ne reforme. Pa ako ih je sadašnji način života doveo do tolikog duga kako on misli da mogu nastaviti po istom, kada bi im se dug i oprostio tko bi im dao nove kredite da nastave po istom. Volio bih ga pitati šta on misli, tko bi trebao financirati budući dug koji će nereformirana Grčka generirati, zar on ne vidi da je to neodrživo ili se radi lud?
Lud je Novi list koji ga je danas stavio na naslovnicu, tip je baš feš i kul, čak nosi šarene čarapice, kako li je on samo liberalan.
Čovjek je bezobrazan i lijen. Hoda okolo i priča gluposti, a kad je imao priliku preuzeti odgovornost za svoj narod i prekinuti neodrživo onda je nakon par mjeseci uhvatio crtu. Tko ga je uopće pozvao u ovu zemlju da se ispametava, i još su mu sigurno platili našim novcima.
Nije mi jasna jedna stvar: zašto su svuda u kategoriji “s nama usporedivim zamljama” striktno zemlje istočne Europe ili bivše Jugoslavije? Zašto, na primjer, nitko u tu grupaciju ne stavi Portugal? Portugal ima dosta viši BDP, ali BDP per capita nije strašno puno veći. Slovenski je veći od Portugalskog, usput budi rečeno (izbacio Google, nisam se baš jako potrudio oko te informacije). A i Malta je tu negdje.
Na većini lista, bilo najboljih, bilo najgorih u bilo čemu, Portugal i Hrvatska su vrlo blizu (s tim da je Portugal obično za jedno ili dva mjesta bolji).
Zašto, dakle, nismo usporedivi sa zemljama zapadne Europe koje isto imaju razno-razne ekonomske probleme?
Govorim o tranzicijskim zemljama, to je vrlo jasna usporediva skupina.
Mda, ali ta tranzicija je počela prije 25 godina. Koliko još treba proći da to prestane biti glavna odrednica? Ja još imam otprilike 25 godina do penzije. Nisam baš siguran da ću doživjeti službenu objavu kraja tranzicije u kapitalizam. (Ako je cilj te tranzicije kapitalizam. Nisam ni u to siguran.)
Koliko će kod nas trajati tranzicija, 30, 50godina?
Ja bih to gledao od 1918., propasti Austro-Ugarske, tada smo zadnje stvarno bili dio zapadnog kulturnog kruga. Koliko nam treba da se sjetimo odakle smo došli i nastavimo pravim putem? Ponekad je za te stvari trebalo 1000 godina (sjetimo se propasti Zapadnog Rimskog Carstva i koliko je trebalo do nekakve renesanse).
Nadam se da nam neće trebati 1000 godina, možda bi bilo lijepo da na okruglih 100 godina počnemo svoju renesansu.
Da li Vi stvarno mislite da je umjesto SDP-a na vlasti u promatranom razdoblju bio HDZ da bi stope raste bile veće?
Pojma nemam 🙂
Ali istina je da je Kukuriku imao potpuni mandat za reforme i onda se kukavički povukao.
Naravno da bi što je žalosno jer ih ja ne mogu organski gledati pogotovo ovo što radi marić i jedan i drugi.HDZ je samo malo malo manje zlo od SDP a, jer imaju puno kompetentnije ljude za ekonomiju, ništa drugo,a činjenica jest da su za vrijeme HDZa manji porezi, ali to uopće nije bitno, jer nama treba radikalni zaokret jer radikalno zaostajemo
Prijedlog proračuna za 2017.g. povećaje rashoda. Da li ćemo kada doživjeti da vlada smanjuje rashode kao mjera smanjenja deficita?
http://www.index.hr/vijesti/clanak/paraziti-na-vlasti-od-nove-godine-dodatno-pljackaju-male-tvrtke/936450.aspx,evo ga zdravo marić “predstavnik krupnog kapitala”, postaje grobar poduzetništva u hrvatskoj,pa čovjek ne može vjerovati što njemu neće sve pasti na pamet
Kad BDP per capita “uhvati” 6000-7000 USA dolara tranzicija je u zadnjoj četvrtini, 10.000 je već gotova. RH ima, čini mi se 7780 USD.
Dvije su varijable potrebne za “jednake šanse” i širi društveni optimizam:
Velike stope gospodarskog rasta (bez obzira koliko je već visok, ili čak još uvijek mali, bitna je dinamika)
Višak ponude poslova u odnosu na potražnju a što je uglavnom povezano s točkom 1 (dakle radnici vode glavnu riječ, i to je jedini sistem gdje radnici imaju nekog prava glasa: vrlo propulzivno tržišno gospodarstvo; u nikakvom socijalizmu ili komunizmu radnici nisu dobro prošli)
Kako će Amerika ponovno postati mjesto najjednakijih šansi za sve i svima dostupnog američkog sna? Za početak, uz tisuće milijardi domaćeg kapitala koji će se vratiti u zemlju, dolazi i strani, evo već Kinezi i Japanci kažu da donose i svoje vlastite milijarde. Foxconn najavljuje otvaranje tvornice, SoftBank ulazi sa 100 milijardi teškim fondom u tehnološki sektor….
Tako i mi, ako ćemo imati izrazito propulzivna kapitalizam, velike stope rasta katalizirane malim porezima, malom birokracijom/regulacijom, puno kako domaćih tako i stranih investicija privučenih atraktivnim gospdarskim politikama, imati ćemo previše radnih mjesta, jake radnike, jednake prilike za sve.
https://www.google.hr/search?q=croatia+gdp+per+capita
http://www.tradingeconomics.com/croatia/gdp-per-capita
10K je presla prije 2000-e.
David, tnx. Zašto se onda i dalje spominje kako smo u tranziciji?
Evo jedan poucan clanak koji nije izravno vezan uz temu, ali ce vas sigurno razveseliti:
http://heatst.com/culture-wars/marxist-vegan-restaurant-closes-after-customers-no-longer-willing-to-wait-40-minutes-for-a-sandwich/
Ah ne, ne opet …! 😦
http://www.jutarnji.hr/globus/vec-ga-zovu-hrvatskim-ciprasom-mladi-lider-crvene-hrvatske-osnovao-novu-stranku-spasit-cemo-lijevu-ideju-koje-u-sdp-u-vise-nema/5372459/
Spominju li ikako više oni Mostovci reformu uprave, nisam čula ni Plenkovića da se izjasnio o tome?
Dupli Breaking News !!! Zaslužuje puno puno veću medijsku pažnju.
U SDP-u nema više cuganja badava i osnovan sindikat da štiti stranačku (de facto državnu) plaću.
Napokon su pokazali društvenu brigu i odgovornost prema sebi i kazali STOP njihovom eksploatiranju kao radnika. Uz zatvaranje šanka, to je prava kombinacija za njih koja sluti na potpunu katarzu.
http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/459337/Kriza-u-SDP-u-Sank-zatvoren-besplatna-samo-kava.html
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/optuzbe-teske-rijeci-i-podbadanja-transkript-velike-svade-sdp-ovaca-zeljka-antunovic-napala-glasnogovornicu-jer-se-uclanila-u-sindikat/5472939/
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/sdp-ovci-zbog-najava-smanjenja-placa-i-mogucih-otkaza-osnovali-sindikat-krece-bitka-za-radnicka-prava-podruznica-ce-djelovati-unutar-novog-sindikata/5468363/
Takvo što se ne može dogoditi u HDZu. Vladimir Šeks bi podigao puč.
Ovo je noćna mora. Ukoliko je cilj socijaldemokrata “humanizirati kapitalizam” zašto im svaka rečenica završava sa kn? Zato jer u životu nisu stvorili novu vrijednost i zato jer su porezni krpelji. Žalosan primjer (zatvoren šank daje simboliku i dramu) kuda se dođe kada se potroše tuđe pare…ovo se ne odnosi samo na SDP, ima takvih još, nažalost i previše…na razini stranke im se dogodilo ono što bi se vrlo brzo dogodilo na razini države…bankrot…Humanizirajte sami sebe.
Koliko god mi se gadi hdz i njihova socijalistička politika,ovi iz sdp a su tri razine gori ,ovo je strašno
Uvijek može gore. Ovo je jedan klasičan uhljeb-neradnik koji obitava u Novom Vinodolskom,
Slabo obrazovani mladi tobože lijevi saborski zastupnik.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sdpov-zastupnik-napisao-da-je-kolinda-glupa-ko-kurac-pa-kukavicki-makao-objavu-pogledajte-je/943473.aspx
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/veliko-preslagivanje-na-celu-jedne-od-najuspjesnijih-hrvatskih-tvrtki-zvonimir-mrsic-i-njegovi-suradnici-odlaze-iz-podravke/5499367/
izgleda da i HDZ ima jedan jako veliki problem u Podravci, isto kao što su i SDP/HNS onda imali u Đuri.
Naime, na čelu kompanije se nalazi osoba koja nije njihova!!!
Nebitni su rad i rezultati, bitno je da je “naš”, a ne “njihov”. Pitam se da li bi po istim kriterijima birali doktore za operaciju
U pravu ste.
Možda ima jedna gora opcija od državnog vlasništva. To je državno + ovakvi mirovinci.
Podravka je ustvari pretežno privatna kompanija, ako država ima cca 26% dionica, ali očito je
da mirovinci rade dealove sa političkim strankama.
Mršića je postavila politika SDP i politika na vlasti miče. U svakom slučaju biti će ljekovito da se
dodatno provjere bilance i financijski izvještaji nakon više godina. Ne vjerujem da će vlada HDZ-a postaviti člana stranke, bolje da takvoga iskoriste za vlastiti potrebe.
Mršić bi isto tako mogao pomoći SDP-u kao financijski direktor, jer su u dubokom glibu.
U Podravci dijele dionice tzv. top menadžmentu bez ikakvih kriterija i pravila, pa ekipa odmah
prodaje i postaju pijani milijarderi. Najbolje rješenje bi bilo da država proda sve svoje dionice,
pa da se dokazuju na tržištu.
Zaboravili smo HSS, evo samo da onaj provalnik u aute uhvati malo vremena, da mu gužva prođe, pa će i on imati neke prijedloge za Podravku.
Izgleda da će Andrija Jarak opet imati reportažnog posla iz Gajeve ?
Slučaj izgleda potpuno čist kao prepad mjenjačnice snimljen kamerom, nemaskiranog razbojnika,
koji je ostavio otiske prstiju (kao i ovdje).
http://www.index.hr/vijesti/clanak/di-su-pare-bivsi-premijer-zoran-milanovic-isplatio-stotine-tisuca-kuna-dnevnica-nitko-ne-zna-kome/948456.aspx
Ne sumnjam da će policija ovo obraditi, ali pitanje je koliko će se mjeseci ili godina
kiseliti na DORH-u. Tako je barem bilo do sada u sličnim slučajevima. Do kada ?
Isto koliko i za HDZove afere, fimi medije, sanadere, plagijatore barišiće itd. Za ovo društvo nažalost previše.
Ipak su oni potekli iz istog društva, a znamo da je iz SKH u HDZ prebjeglo preko 90 tisuća tadašnjih komunista tako da nema nimalo razlike. Mentalni sklop je isti.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/hdz–stvarni-nasljednik-saveza-komunista-hrvatske/815399.aspx
“Koliko god je SDP nasljednik Saveza komunista Hrvatske – toliko god je HDZ duplo od njih nasljednik Saveza komunista Hrvatske. Pa je stoga igra tko je “crven”, tko je “plav”, tko je “nacionalni”, a tko “anacionalni” samo jeftina igra za sve gladnije građane – u zemlji koja i dalje tone, iz koje se i dalje iseljava i u kojoj se svi problemi javnog duga rješavaju povećanjem poreza.
A kako će se, po svemu sudeći HDZ i SDP uredno i dalje izmjenjivati na vlasti, jedni u Vladu, drugi kao oporba u Sabor (uz manje-više iste plaće – 18.000 kuna), netko bi rekao da se stvari nisu previše promijenile”
Sve to znaju i ptice na grani i nije sporno.
Sporna je učinkovitost DORH-a. Zbog slučaja Perković
nitko nije odgovarao do danas, a to je primjer gdje je vrh
državno odvjetničkog i sudskog aparata zloupotrebljen za privatne interese i štitio
je najteža moguća kaznena djela planirano, svjesno i organizirano na štetu državnih
interesa, građana i cijelog društva sa pogubnim posljedicama na budućnost.
Očito je da je nebitno tko dobiva izbore, nego tko je zapravo na vlasti.
Tako da se u RH mjenjaju samo zastupnici u Saboru, ali vlast ključnim dijelom
ostaje ista u praksi desetljećima po zakonu spojenih posuda.
Kako u bolju budućnost bez smjena i odgovornosti. Evo vidjet ćemo kako će
rješiti ove honorare. Nikako, osim da vuk bude sit, a ovce na broju. Njihov zadatak
nije da rješavaju, nego da gurnu u ladice duboko. Za to vrijeme inzistiraju tobože
ne neovisnosti i procedurama. Vrhunski spin majstori, ništa drugo. Sjećate se kako
je Lalovac najavljivao velike slučaje korupcije http://hr.n1info.com/a60149/Vijesti/Lalovac-dobio-policijsku-zastitu-najavio-uhicenja-bankara.html i ništa od toga.
Zato vjerojatno ima povoljniji položaj za sebe danas, i tako to ide u krug.