U ovom updateu:
– Fantastični rezultati ankete
– Podržite nas bedžom na profilnoj na Facebooku i Twitteru
– Perkovi su svi već trebali stići (javite se ako nisu)
+ + +
1. Najprije najjednostavnije: podržite nas stavljanjem bedža na profilnu, poput ove:
To možete vrlo jednostavno učiniti ovdje.
VAŽNO: ne zaboravite generiranu sliku označiti kao profilnu, ovako:
2. A sada nešto što je i nas jako iznenadilo: fantastični rezultati ankete među nastavnicima. Organizirali smo u svega desetak dana 76 radionica širom zemlje za 843 nastavnika. Kako je u tom trenutku bilo uključeno 910 ustanova (sada oko 950), a sudjelovanje nije bilo obavezno, već to govori jako puno. Ovo su rezultati nakon prve radionice s nastavnicima, nakon što su se mogli uvjeriti u kvalitetu tehnologije i naše mogućnosti distribucije znanja.
Pogledajmo najprije nešto izrazito impresivno. Naravno, većina nastavnika koji su se prijavili već imaju iskustvo u podučavanju nove tehnologije, ali ima i jako puno onih koji nemaju:
Ali čak 96% nastavnika nakon te prve radionice već želi značajnije uvesti nove projekte, manji dio je osnažen, ali ne zna još kako, no većina već zna kako:
Ovo je zaista transformacijsko!
U skladu s time je njihova ocjena mogućeg učinka razvoja kompetencija kod djece:
Pogledajte kakav fantastičan učinak očekuju na digitalnu kreativnost, ne ‘programiranje’ ili ‘STEM edukaciju’ (klik za veće):
Naravno i utjecaj na digitalnu pismenost je sličan:
Naravno, u skladu s time je i sljedeće: koliko je micro:bit dobra platforma za informatiku općenito:
Vratimo se na one koji su ključ našeg uspjeha, nastavnike.
Većina prije te prve radionice nije programira, ili je samo sporadično:
No, tehnologija je toliko jednostavna da čak i oni koji nisu programirali sada većinom osjećaju da mogu:
No čak i oni koji jesu programirali, osjećaju se osnaženo:
Pogledajte koliki je interes za sudjelovanjem u projektu, sjajno:
Pogledajte procjenu nastavnika da li nakon samo jedne radionice mogu usvojiti korištenje micro:bita! Oko 70% mogu ili znaju da će moći usvojiti potrebna znanja za napredno korištenje. A to je nakon samo jedne radionice, a naravno nastavljamo s isporukom edukacije preko drugih kanala (we, društvene mreže) i uskoro slijede nove radinionice:
Još uvjerljivih rezultata koliko je tehnologija i naš način uvođenja induktivan:
Čak i za one bez tehničke struke:
A evo i procjene nastavnika. Treba li svako dijete u 6. razredu kao pomoć u nastavi dobiti micro:bit:
3. Svi fizički perkovi (micro:bitovi, bedževi, naljepnice) su već trebali stići. Ako slučajno niste dobili svoje, javite nam se. Poduka koja je dio nekih perkova, kreće uskoro. Naravno, trošak svih ovih perkova, kao i svu organizaciju podnosi IRIM, odnosno njegovi osnivači. Svi novci iz kampanje idu isključivo za kupnju micro:bitova i edukaciju nastavnika.
Popis svih uključenih ustanova možete naći ovdje.
Kategorije:Croatian Makers, Uncategorized
Wow!! Odusevljen sam s tolikom pozitivnom energijom! 😀
BRAVO!!!!!!!
Moja kćer od 7 godina nakon jednog dana već programira micro:bit koji smo dobili kao sponzori. Ja sam joj pokazao osnovne operacije (Block mode) i pomognem joj prenijeti program na USB micro:bita. micro:bit prikazuje razne poruke i ikone ovisno da li ga nagnemo na lijevo/desno ili pritisnemo tipku ili ga protresemo ili ga okrenemo gore/dolje… Sad nas samo zanima kako nabaviti neki robotić sa kotačima i raznim drugim senzorima 🙂
Nenade,
čestitam na uspjehu 🙂
http://predsjednica.hr/objava/1/1/1488
Ovo otvara nova vrata hrvatskog školstva
Dražen
Hvala!
Nenade moje cestitke na vasem imenovanju savjetnikom predsjednice :), Sada je sasvim jasno da STEM revolucija ide dalje .
hvala!
Čestitam g. Bakić , i neka promjena svijesti i paradigme simbolično krene sa Pantovčaka i prelije se na čitavu Hrvatsku !
Čestitam g. Bakić, iskreno,moram priznat da me to iznenadilo . Mozda su ipak ovdje poceli puhati neki drugi vjetrovi. Sretno.
hvala!
Čestitam g.Bakić
hvala
Čestitke još jednom, gosp.Bakić!¨Tko zna, možda ubrzo dobijete poziv i od Premijera, jer je očito da mu treba novi majstor za financije. A kako se onda odlučiti? Jedno savjetodavno a drugo konkretno, izvršno. Slatke brige. Ovo drugo ipak bi bilo izazovnije za Vas, a za RH daleko učinkovitije.
Pogledajte ovo:
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/sto-ce-nam-stem-u-skoli-bez-razvoja-kritickog-misljenja-ekonomski-i-ideoloski-problemi-iza-novog-mitoloskog-akronima-hrvatskog-skolstva/5981856/
Marksisti izgubljeni u ‘klasnom’ ‘promišljanju’ 🙂
Novinar još živi u prošlosti , i misli o industriji kao o željezarama , čeličanama , gradnji mrcina od brodova sa gubitkom ….Njegov , zarobljen socijalističkom ideologijom , mozak uopće ne može pojmiti što je to ” industrija ” 21 stoljeća . Njemu je to sve nešto ” maglovito” , neki startupovi , robotika , sve neki SF .Oni vam se najviše upisuju na filozofski , politički, tamo mogu ” kritički” promišljati do mile volje , a koje su upravo oni degradirali i unazadili.
Širi se:
http://www.035portal.hr/vijest/zivot/odrzana-uvodna-konferencija-projekta-stemcici-11557