Uncategorized

ĐĐ intervju

Jednog dana ću ispričati kako smo spasili ĐĐ, to će biti epska priča, slična onoj kako smo spasili imovinu preko 10.000 stradalnika Domovinskog rata u Dom Holdingu / Korifej / Valamaru i natjerali ga da postane transparentna javna kompanija.

Ključni element je bio dioničarski aktivizam, posebno na skupštinama. Usporedite sad to s dioničarima Uljanika i njihovim ‘dolaskom’ na skupštine i djelovanjem kroz skupštinu.

Naravno, apsolutno nezamjenjivu ulogu je imao Nadzorni odbor gdje su se prvi (i valjda jedini put) u hrvatskoj povijesti ujedinili predstavnici privatnih dioničara i radnika i smijenili od strane države imenovanig Predsjednika uprave u čijem su mandatu napravljeni kolosalni gubici i ĐĐ doveden na sam rub ponora. A na Glavnoj skupštini smo mi dioničari tako razgovarali s jednim uhljebom – članom NO koji ga je grčevito branio opstrukcijom rada NO (pazite: ‘dečki’ su za vrijeme sjednice NO telefonirali ‘svim’ ministru i izlazili s NO da sruše kvorum kao da se radi o nekoj političkoj organizaciji, a u d.d. NO mora aktivno raditu), da se na koncu GS čovjek skori rasplakao i ispričavao kad je postao svjestan materijalne i kaznene odgovornosti, iako je sjednicu započeo prilično bahato.

+ + +

“U razdoblju od 2015. do 2018. sklopili smo ukupno 16 ugovora sa sedam kupaca iz Francuske, Njemačke i Austrije za ukupno 1255 vagona. Okvirna vrijednost čitavog posla bila je 116 milijuna eura. Do kraja prvog polugodišta smo isporučili ukupno 735 vagona dok ih 520 u raznim fazama razvoja i proizvodnje. Naš glavni naručitelj je do 2011. godine bio HŽ, a nadam se da će to biti i u budućnosti. U razdoblju od 2000. do 2011. smo im isporučili ukupno 1200 vagona, a zadnja narudžba od 50 vagona je bila te godine. No, 2013. mi smo, uslijed krize i nedostataka narudžbi, došli na nula vagona. Tada smo se jače okrenuli izvozu i već naredne godine je bilo isporučeno 100 vagona. Do 2016. je to naraslo na 260, a lani smo ugovorili 390 vagona. Očekivanja za 2018. su puno veća jer je već dosad ugovoreno 635 vagona. To je vidljivo i po prihodima koji su 2017. bili 290 milijuna kuna, a ove godine očekujem 10 posto više. Tijekom naredne godine se očekuje daljnji rast za 10-ak posto. ”

http://www.poslovni.hr/domace-kompanije/bez-ijednog-narucenog-vagona-u-2013-godini-skocili-smo-na-635-u-ovoj-imat-cemo-320-mil-kn-prihoda-a-nagodinu-10-vise-344904

(Dioničar sam ĐĐ.)

Oglasi

Kategorije:Uncategorized

16 replies »

  1. Sto reci nego bravo DD , jos se nadajmo ponekad slagu na torti ( Patria ili nesto iz vojnog programa ) , uspjesnom restruktuiranju i pozitivnom poslovanju do kraja godine i na kraju uspjesnoj dokapitalizaciji ili strateskog partnera da se dode do obrtnih sredstava i izbjegnu banke i krediti jer kamate puno odnesu . Idemo DD..

  2. Nenade puno uspjeha vam želim sa ĐĐ, znam da imate fokus i na puno drugih stvari, zanima me pratite li Lošinjsku, dešava li se tamo što od najjavljenih investicija?

  3. Na kraju ispada da ih je crna nuzda natjerala na to da se (p)okrenu prema izvozu i natjecanju s najjacim konkurentima. Steta sto ta crna nuzda nije dosla prije 20 godina, sad bi mozda i Montaza i TEP jos uvijek bili dio Djure. Profitabilnog Djure koji bi s njima danas bio daleko najveca i najuspjesnija industrijska kompanija u Hrvatskoj pa i sire. Ovako sad moraju raditi ono sto je trebali napraviti davno, maknuti se od drzave, razvijati nove proizvode, dovoditi najkvalitetniji kadar, proizvoditi najsofisticiranije proizvode za izvoz i na kraju price zaraditi. Tuzno je sto nam kao drustvu jako sporo dolazi iz guzice u glavu pa se tesko pokrenemo prije nego lupimo glavom o zid, kao sto trenutno lupaju u Puli i Rijeci

  4. Moram pohvaliti marketing od Đure Đakovića koji je sve bolji!
    Mislim da su specijalizirani sajmovi pravi put do novih kupaca,
    te za održavanje dobrog odnosa sa postojećima! Bravo!

    http://www.duro-dakovic.com/press_centar/novosti/duro_dakovic_specijalna_vozila_i_duro_dakovic_strojna_obrada_izlazu_na_sajmu_innotrans_u_berlinu.aspx

    https://hr-hr.facebook.com/durodakovic1921/

    https://www.linkedin.com/company/duro-dakovic?trk=similar-companies_org_title

    • E uvijek sam se pitao čemu ti sajmovi (ono na sajam ide reklamirati transformatore, vagone… ne zvuči mi kao “sajamska roba”), zar to stvarno netko “tek na sajmu” vidi, zbog sajma se odluči na kupnju?

      Ako to stvarno ima neke koristi, pa onda treba ići na sve sajmove svijeta. Što košta otići na sajam…

      • Zna se zašto su sajmovi. Tamo ljudi kupuju proizvode koje ima pašu i na koje su navikli. Ovi veći su pak za ozbiljne igrače no i tu se traže inovacije i proizvode koji su potrebni. Tu se znaju uspostaviti kontakti i dobre dugoročne suradnje. Vozi Đuro sve brže i brže a tek je krenuo 🙂

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.