VART

Varteks odijela

Kao što znate, u Varteksu radimo ubrzani turnaround. Vjerojatno ste primjetili da je već Q2 bio prvi pozitivni kvartal u dužem razdoblju (prvi prije toga je bio Q4 2015., a iako je Q4 tradicionalno jak u Varteksu, u ovom slučaju je to bio izvanredni utjecaj otpisa obaveza). Pozitivni kvartal prije toga je bio 2013., zbog učinaka PSN.

Ako niste primjetili, Varteks je u zadnje vrijeme odabrao potpuno drugu maloprodajnu strategiju. Više nema brutalnog diskontiranja (neki kupon s velikim popustom je bio tiskarska greška, nije se odobravalo na ključne artikle), a svi se mogu u dućanima uvjeriti u živost, kao što piše Ivan:

U petak navečer sam obavio kupnju u jednom od manjih Varteks dućanu. Dojmile su me posebno dvije stvari:
– ispred mene su čekala 3 kupca na usluživanje
– bili su u rasponu 25-40 godina

Kupujem nekoliko puta godišnje u tom dućanu. Nikad nije bilo više od jednog kupca ispred ili iza mene u redu, a najčešće bih bio sam s prodavačicom u trgovini. Ovo je sasvim drugi osjećaj.
Bilo bi potrebno čim prije implementirati poklon bonove u ponudu i osigurati prigodnu poklon ambalažu s Varteksovim potpisom (znam da Galileo ima slično i praktično da kupac naknadno ne mora sam umatati poklon).

Hvala Ivane!

Ključni proizvod su naravno muška odijela, a ono što Varteks garantira je
– odlična kvaliteta izrade (koja se nastavlja na 100 godina tradicije i kvalitete, pa zato i šiva, ali i razvija modele i za Boss, J. Linderberg i druge
– vrhunski materijali.

Primjerice ovo odijelo je od Marzotto materijala (Marzotto grupa je ujedno jedini strateški dioničar Hugo Bossa).

Zaista je teško prenaglasiti koliko puno znače vrhunski materijali, kako bi odijelo izgledalo bolje i bilo ugodnije (da se u njemu ne osjećate i ne izgledate ‘jeftino’), ali i duže trajalo (za financijaše je lako izračunati koliko je ROI veći ako nosiš odijelo samo 50% duže, a da ne govorimo 2 ili 3 puta, od kojih se svaki put osjećaš bolje). U zadnje vrijeme sam čak i vidio da se nude poslovna odijela od plastike (poliester), ili čak recimo pola plastike, a u cijenovnoj klasi kao vrhunska Varteksova odijela od čiste runske vune vrhunskih talijanskih proizvođača. Čak i kad isti ponuđač nudi i odijela ‘od vune’ vjerojatno činjenice da ‘gura’ odijela od poliestera govori o odnosu o kvaliteti. Pitanje je i odakle odijelo dolazi i iz koliko je dijelova napravljeno. Iskreno mislim da je Varteksovo odijelo u Hrvatskoj nenadmašno u odnosu cijene i kvalitete, a ujedno je i vrhunske kvalitete.

U što se sve možete uvjeriti u novopokrenutom webshopu, a vjerujem da nešto i govori činjenice da je pokrenut tako brzo nakon pokretanja novog website koji je zamijenio onaj od prije 12 godina.

Varteks je poznat i po odličnim kaputima, muškim i ženskim. Predlažem da pogledate ove sjajne ženske modele, a naravno i muške. Iako vrlo brzo dolaze i neki novi modeli, čekanje može biti dvostruki mač jer se svatko može uvjeriti u živost u Varteksovim dućanima. Možda sam subjektivan, ali konkretno za ove ženske kapute odlične kvalitete ne vidim nešto na tržištu što bi bilo malo bolje, a da nije dvostruko skuplje.

Varteks je niz godina, kako bi roba došla u dućane, odobravao popuste od 40%, i općenito često davao velike popuste i, smatram, time davao potpuno pogrešnu poruku o kvaliteti, a kao što sam rekao, možete se u dućanima uvjeriti da kupci nemaju nikakav problem s ovim cijenama, dapače.

A evo i promotivnog videa od prije dva dana:

I na koncu, ovdje zaista bez patetike možemo reći ‘kupujmo hrvatsko’ jer je vrhunsko i jer nam je najveći prioritet ustabiliti biznis kako bismo mogli uložiti u produktivnost kako bi rad vrijedio više – nažalost, nije moja odluka da rad u tekstilnoj industriji vrijedi tako malo, štoviše, dokapitalizacijom i mnogim drugim stvarima sam napravio puno da stvaramo temelje za kretanje u tom smjeru.

Napomena: Imam dionice Varteksa

Kategorije:VART

30 replies »

  1. Slijedeće odjelo koje kupujem je Varteks. A moguće ću kupiti i manju količinu VART, čisto da se osjećam dobro, neću tu pitati što mislite o tome 😉

  2. Nikad i nisam nosio druga odijela osim Varteksova. Od maturalca😁. Samo sam tu i tamo koju kravatu kupio. Nisam sad da mi je to dress code, ali odijelo je sebe isplatilo a jos je kao novo…ko voli nek nosi poliester i lažnjake sa istoka. Imam dionice varteksa, zavičajno vezan za županiju i dokupljujem već u ponedjeljak. Da, ovo je nagovor za kupnju dionica i vjeru u domaću proizvodnju.

  3. Kad vidim ovakav članak srce mi se napuni istom onom pozivitom kao kad Hrvatska igra finale svjetskog prvenstva. Tako se voli Hrvatska, tako se radi na stabilnosti, urednosti države i pomaže obiteljima. Možda baš jedna majka prodavačica s tom varteksovom plaćom podiže jednog novog Modrića, jednu uspješnu studenicu medicine koja će se brinut za naše roditelje i nas same u bolesti. Koliko je ovo važan proces, kolike posljedice ima koje mne možemo ni shvatiti… da nam je samo progledati

  4. Kupovao sam odjelo u proljece u Zagrebu i htio sam kupiti bas varteksovo medutim ponuda je bila zbilja mala i nisam uspio pronaci nista sto bi me zadovoljilo a sada vidim , odlicne asortimane odjela i kaputa ,jaako me to oraspolozilo , cim dodem kuci palim auto za Varazdin ili cu to rjesiti Eeb kupnjom ali dugo vec nemam nista Varteksovo novo ninka ni supruga tako da obnavljanje slijedi cini mi se da Varteks konacno plovi dobrim Vodama i ima i kvalitetu i kvantitetu izbora , naravno dionicar sam i nagovaram sebe da sutra malo podebljam svoj konto Varteksovih dionica 🙂 .

  5. Napokon pozitiva u zraku koja se siri dalje, a ishodiste je g. Bakic sa svojom vizijom i hrabroscu da izvuce Varteks i Djuru iz gliba u koji su bili upali. Bas sam izasao iz Varteksovog ducana u jednom prodajnom centru u Zagrebu u kojem su se u 10-tak minuta, koliko sam bio, osim moje obavile jos dvije kupnje sto me izrazito razveselilo. Asortiman je sirok i ima za svakoga po nesto, rekao bih business casual, a posebno me se dojmilo crno svecano odijelo koje je izrazite kvalitete (kako li ga samo naprave da bude tako savrseno) idealno za svadbe i ostala svecana dogadjanja, te poslovna jakna sa kapuljacom (koja se moze skinuti). Nisam dionicar Varteksa (mozda sada postanem 🙂 ), ali mi je izrazito drago da Varteks uspije zbog svih vrijednih ljudi koji rade u proizvodnji, promociji i prodaji Varteks odjece. Ne mogu se oteti dojmu da kada bi g. Nenad bio vecinski vlasnik Djure Djakovica (ciji sam dionicar), da bi se poslovanje jos brze razvijalo nego sada, ali mislim da su ove godine vec puno toga napravili, a najzanimljivije pozitivno razdoblje tek slijedi u obje firme :-).

  6. Kao što je Paul Allen rekao: “As long as we work together—with both urgency and determination—there are no limits to what we can achieve.”

    Zvuči mi ovo kao početak jedne jako lijepe priče!

  7. Kupio sam par odijela i druge artikle nakon vrlo ciljanog online marketinga koji me pogodio. Kvaliteta odijela je vrlo visoka, kroj moderan, usluga u ducanima je na razini. Dakle, sve pohvale i nastavite tako dalje, a ja se nadam ostati vjerni kupac koji tek mora probati izradu po mjeri.

  8. Jucer sam napisao da cu reci supruzi da pogleda web stranicu za kapute jer mi se svidaju i muski i zenski , danas mi javlja da je vec kupila sebi a ja cu sebi samo jos da se ja dovucem
    Doma .lepo odradeno i jos popust na american jos lepse . Tako da jedino od najavljenog nisam juce uspio dokupiti dionice jednostavno sam lose postavio kupnju i iznenadio se danas rastom cijene , Nisam imao internet do navece ali ok vidjecemo sto sutra donosi nadam se da cu uspjeti sutra 🙂 .

  9. Ispricavam se ako je ranije ovo vec obrazlozeno ali jedno pitanje: Da li ima sanse da se obnovi Levi’s program? Siguran sam da bi se to masovno kupovalo jer postoji cijela sljedba kojoj i sam pripadam…

    • Vjerovao ili ne, vrlo lako da neke od AdTech kompanija (a čim jedna, to onda to znači i preprodano na još na 300 drugih mjesta od Kine do USA, spojeno s podacima o tebi iz raznih drugih izvora, pitanje koliko koje od tih mjesta sigurno od hakerskih upada ili čak drugih zloporaba) znaju i točno u kojim i koliko često Galileo dućanima si bio, ali apsurda li, ti podaci premda možda postoje gotovo sigurno nisu korišteni u odluci da baš tebi serviraju tu reklamu.

      AdTech kompanije imaju daleko više podataka nego li ih znaju koristiti. A tek koliko njihovo skupljanje korisničkih resursa troši… to je baš smiješno. Previše troše za skupljanje previše podataka s kojim ne znaju što će, samo se nadaju da će im jednog dana možda biti korisni. Jako su pohlepni za podacima.

      Ja sam prije par mjeseci slušao raspravu o jednom Ad SDK-u kako s Android uređaja šalje neke silne megabajte u pozadini… (s iOS verzijom nema problema, tamo u kilobajtima lol, kad se na iOS-u ništa ne može tek tako skupiti, bar ne bez dozvole korisnika), i umjesto da se brinu o tome kako to utječe ne korisnike, oni prije svega to u svjetlu rasprave kako je to udar na server, jer ti podaci na serveru se prvo dekriptiraju, pa dekompresiraju, da bi išli dalje u baze podataka i to im troši puno serverskih resursa 😀

      Korisnici baš puno trpe, gubitak perfomansi aplikacija i u samom njihovom korištenju, ono kad nije uvijek sve super 60 fps silky smooth, to nije samo zato što vam spor hadware, ili što je to Android, Java, garbage collector ili što već znaju proglasiti krivcem, često je samo zato što neki loš Ad SDK u pozadini nešto jako glupo radi čega sama aplikacija niti nije svjesna, pa onda trošenje baterije i u pozadini dok ništa ne radite na uređaju, trošenje vam podataka (ponekad čak više MB dnevno, npr. ako ste se puno kretali taj dan pa ima puno location data pointa, puno koristili tu vašu besplatnu fitness ili weather aplikaciju koja služi samo za to vas špijunira), a sve kako bi oni imali što više podataka o vama koje bi preperodali na razna mjesta gdje se spaja s drugim podacima za još potpunije vaše profile, i koje na kraju nitko niti ne koristi kako spada, da na kraju opet dobijete glupu reklamu (jer boljih nema, a oni žele nešto vam servirati, pa vam “najbolja za vas” isto što i “najmanje loša za vas u ovom trenutku obzirom na trenutni ad inventory”)

  10. Možda nam Varteks jednog dana dođe i do ove razine?

    Ne samo da ima ovako lijepe reklame, nego i sadržajno – uvesti nekakvu “Varteks Kids” liniju?

    Naime, “na mladima svijet ostaje”. Mislim da je to dosta podcijenjena poslovica. Ali Buffett je razumije jako dobro i donosi investicijske odluke djelomični pod utjecajem onoga što vidi među svojim unucima i njihovim prijateljima (https://www.barrons.com/articles/what-warren-buffett-learned-about-the-iphone-at-dairy-queen-1488216174).

    Inače, da ne ostane sve na anegdoti u koju ne moramo baš doslovno vjerovati, jeste li znali da zaista ta najnovije tzv. Generation Z, najveća U.S. demografska skupina (25 % stanovništva), prema nekim istraživanjima je već dostigla 82 %-tno posjedovanje iPhonea (skoro duplo više nego je bilo prije 4 godine u istom istraživanju, ista dobna skupina, ista metodologija) i intent to buy je na 86 % (dakle ta već prevelika brojka i dalje raste)? Možda je Buffett i to čitao a ne samo pričao s djecom. Puno on čita.

    Ispada da Buffett stvarno nije lud, niti ishlapio od starosti? Doslovno ne mora ništa znati niti razumijeti što se tu događa (ono o poluvodičkoj industriji i “moat”-u kojeg ja vidim da je Apple stvorio i na neki način kornerirao tržište, stvorio početne preduvjete za nedostižnu tehnološki superirornost u ključnom razdoblju koje počinje negdje 2020.-2025., kad dolazi novi form factor i post-PC era ulazi u novu fazu koju možemo zvati i post-iPhone era), on točno na svoj najklasičniji stari način vidio najjači i najsigurniji krug moata, korisnike koji su tu, koji izrastaju (doslovno!), i koji se neće tek tako odlijepiti od svog omiljenog branda (pa makar se neke od onih drugih stvari koje ja vidim niti ne ostavile tako lako, niti ti korisnici ikada počeli razmišljati onako kako ja propagiram, da treba gledati tko se brine o sigurnosti i privatnosti korisnika itd., jer oni mogu imati i svoje puno manje racionalne razloge za vjernost brandu, glavno da je imaju i da je jaka, Buffett to vidi, ne filozofira koji će biti možda budući novi driveri te vjernosti).

    Tako i Varteks, ako razmišlja tko su mu domaći mali kupci za 20-30 godina, nije da se razumijem u ovaj biznis, ali čisto nagađam, mooožda ima smisla razmišljati i o Varteks Kids… jer poslovica “na mladima svijet ostaje” je puno ozbiljnija stvar nego inače mislimo. STEM revolucija očito razumije to na Buffett razini! 🙂

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.