Uncategorized

VARTEKS promocije

Vjerujem da vas razveseljavaju VARTEKSOVE promocije u zadnje vrijeme, ako ste slučjno propustili, evo nekih:

– Nakon prvog ‘Nesavršenog muškarca u savršenom odijelu’, dragog nam Mate Rimca (pogledajte oglas) od danas imamo i drugog, fantastičnog Alana Suminu (slika je tako dobra da ju naprosto moram staviti gore kao naslovnu). Hvala Mate i Alane!

– Možda (?) ste vidjeli priču s Tonijem, zaista sjajne fotke možete vidjeti ovdje Penzioner Toni: Ja sam modni tigar, a ne ona modna mačkica, meni je najbolja ova:

Kaže Toni za Index:

“Ja ću raditi kako god njima odgovara. I prije sam radio za Varteks, ta je tvrtka uvijek bila na glasu, ona ne smije propasti i ja ću pomoći kako god budem mogao. Novac mi uopće nije bitan, ne interesira me novac, želim pomoći da Varteksu krene posao, radit ću i dan i noć ako treba. To je kvaliteta od pamtivijeka.”

– Pokrenuli smo liniju odijela VARTEKS Young, prvo odijelo, idealno za mature, krizme itd.

– Mediji nas pozorno prate, primjerice: Tekstilni div ponovno živi: ‘Sve mora biti točno, puno je posla’

I tako dalje. Pratite zid VARTEKSA.

Napomena: Imam dionice VART.

Kategorije:Uncategorized, VART

40 replies »

  1. Ne razumijem se dovoljno u marketing, ali mi se dopada pristup! Varteks je ponovno prisutan i to na pravi nacin (ne kroz nogomet i slicno).

    Stavljam jos i link na aktualan clanak iz lokalnih novina kao i svoj komentar iz 2013. godine:

    http://varazdinske-vijesti.hr/gospodarstvo/vidoe-nenad-bakic-na-dobar-dan-hrvatska-godinama-se-glodalo-meso-s-kosti-varteksa-29504/

    Komentar, 11/2013:
    Mogu se sa svim složiti što gospodin Bakić lijepo obrazlaže, osim vjere u Košćeca, koji je generator dobrog dijela problema i teško mi je zamisliti da je on prava osoba za rješavanje stanja. Ne tvrdim da sve što napravi ne valja ali predlažem oprez.

  2. Sviđa mi se kako ovo napreduje, marketing radi sve u 16!

    Varteks mi već počinje zvučati, kao što mu i priliči, cool kao Kingsman, pravi heroj, stoljetne tradicije!

    Par dobrih suit related rečenica iz promo-“parodije” na film (ali i sam film radi dovoljno na promociji odijela…): https://youtu.be/0J9AsW3dueA

    Varteks models are new knights!

    P.S. Dida Toni je osvojio simpatije cijele Hrvatske, ali CEO Alan…, pa on bi mogao i u profesionalne modele! 🙂

  3. Toni je legenda i trenutno najpopularnija licnost, tako da je kampanja s njim pun pogodan i cestitam! On promovira vjezbanje i zdrav zivot, a u zdravom tijelu je zdrav duh i to vecina ljudi voli i podrzava. Pa pogledajte zdravoljupce, prodali su ih preko pola milijuna, jer ih i djeca i roditelji vole. Dida Toni je cool i nosi Varteks, sto je vise namijenjeno mladima koji kupuju svoje prvo odijelo i zele biti cool kao Toni. U zadnje vrijeme, svaki put kada prodjem kraj ducana od Varteksa zavirim unutra da vidim sto ima i vec sam tamo obnovio cijelu zimsku garderobu sto s ponosom nosim.

  4. Simpatične su ove marketinške minijature i vraćaju davno izgubljen image varteksovih odijela.Međutim problemi tvrtke su puno veći.Vjerujem da će gospodin Bakić naći kvalitetne ljude i početi izvlačiti Varteks iz dubokog blata.Dobro je da je bivši predsjednik Uprave Koščec napustio tvrtku,ali je ostalo dosta njegovih vjernih suradnika.Mislim da oni koji su pomagali Koščecu ne mogu sada ispravljati štetu (vrlo blagi izraz) i izvlačiti Varteks iz krize.
    Gospodine Bakiću želim Vam da uspijete.

  5. Nisam stručnjak, ali mislim da bi se sa kampanjom “Toni” trebalo još agresivnije promovirati. Veliki baneri / plakati na izlazu / ulazu iz Zagreba, po autocestama, većim gradovima, plastične makete Tonija ispred dućana, da ljude privuče, itd…

  6. E kad bismo bar imali neku spomena vrijednu pop music industriju pa da imamo koga obući u Varteks za neki spot. To mi se čini kao idealno mjesto za “product placement” ovog tipa proizvoda (moda, odjeća).

    Evo jedno modno-zdravstveno razmatranje https://youtu.be/6dGqZmvDElA

    Ali vjerovali ili ne, to nije skroz nemoguće, Amerikance uvjeriti u face masks, jer upravo se (naravno vrlo sporadično za sada) pojavljuje i u Americi čisto modno nošenje maski za lice (i koje kažu konačno poslužile i nekoj konkretnoj svrsi u ovim im polarnim hladnoćama, jer osim zagađenja, gripe i sl., pomaže i kod hladnog zraka), pod utjecajem K-pop idola koji to često nose zbog zagađenog seulskog zraka.

    Mislim da nitko jače ne može utjecati na modne trendove od pop zvijezda. To bi pogotovo bio u marketingu prema mladima.

  7. maki, hrvatske banke u domaćem vlasništvu samo su na papiru, a stvarne i ključne odluke donose se u Milanu, Beču, Parizu i ostalim europskim metropolama. domaće uprave nisu ovlaštene donositi samostalne odluke o stvarima čija je vrijednost veća od 5 milijuna eura.

    • Nebitno je u čijem su vlasništvu. Kapital je kapital. Međutim, može biti “glup”, neovisno o nacionalnosti.

      Bolje bi im bilo da se paze da ih nekakav “fintech” ne disrupta malo… Za točno ovu situciju možda još nemamo takve disruptere na Zapadu pa niti u Hrvatskoj, ali tko zna, možda se pojave. U Kini imaju te tzv. “online mikro-kredite” koje nude firme van standardnog financijskog sektora, zanimljivim konpcetom spajanja malih investitora željnih višeg rizika i malih/srednjih kompanija koje trebaju brze pozajmice koje možda ne mogu ili ne dovoljno brzo dobiti u klasičnim finacijskim instituacijama. Naša zapadna financijska tržišta puno strože i kompliciranije regulirana da vjerojatno to već priječi nastajanje takvih modela kad bi i bilo interesa… Ali to je ona moja vječna tema: minimizirati regulaciju! 🙂

      • Ne može kapital biti glup 🙂
        Može recimo regulator biti glup, ili država ili oboje. Pogotovo u uvjetima gdje nema zdrave ekonomije. Uostalom što bi se financiralo poduzetnike kad je rizik veći. Što bi se financiralo išta drugo nego državu i poslijedično regulatora? Kad samim tim rizik smanjuješ na minimum, a dozvoljavaju ti da dereš klijente, pače deru i oni s tobom sa porezima na štednju, kapitalnu dobit i dr.
        Banke rade što im se dozvoli, a dozvoli im se svašta jer je država sama sebi svrha. Bile su banke i u “domaćem” vlasništvu, pa je bilo još i gore…

        • Gdje je rizk veći može se i više zaraditi, ako se zna “pametno” tim rizicima “upravljati”… i to bi trebao biti posao banke. Oni trebaju htjeti primjereno zaraditi i trebali bi to moći u RH, jer očito da ipak ima potencijalnih klijenata ali koji potencijal oni iz nekog razloga ne iskorištavaju.

          Danas hrvatske banke imaju ROE vrlo sličan onom američkih banaka. Zar to nije malo čudno? Izgleda kao da naše banke ne poduzimaju dovoljno rizika pa ne zarađuju koliko bi “trebale”.

        • Ima tu svega. Svašta se i kreditira zbog “provizija”, a tamo di bi se trebao preuzeti rizik kao npr. Varteks se ne preuzima. Mentalni sklop nam je na žalost u banani. Većina bankarskih managera je korumpirana i nije ih briga za djelatnike. Klijenti nebi smijeli biti lojalni tim bankama nego se trebaju ponašati mudro i ići tamo di im je najjeftinije. Pazite samo koliko je reklama na tv-u i stalno par reklama ispadaju ko iz paštete. Sa druge strane šalterski djelatnici odlaze zbog malih plaća i dobro da je tako i da ima posla. Danas konobar ima veću plaću od šalterskih djelatnika, a kuhar od osobnog bankara.

  8. Kad dođe vrijeme za povisice 🙂
    Najbolji nacin da radnici osjete povisicu je iskoristiti mjeru koja je uvedena od 01.12.2018. Vec sada dosta poslodavaca je uvelo povisice od 200 do 500kn neto stimulacije, moze biti uvjet za sve koji nisu na bovanju, koji imaju dobru godisnju ocjenu, samo za radnike/prodavace bez voditeljskog kadra,… Na ove iznose poslodavac nema bruto 1 i bruto 2, radnik nema poreze, prireze,…

    • I naravno moze se ukinuti bilo kada ?? Upravo protiv toga se bore u Tvornici kombajna u Zupanji jer im nude stimulaciju koju mogu ukinuti kad hoce a povecanje nide mizerno i kos traze da potpisu da nece traziti povecanje 3 godine . Strajk se nastavlja talijan gubi lovu i ne zeli povecati placu bruto 700 kuna sto je negdje 400 kuna po radniku neto a tvornica je u zadnji sedam godina udvostrucila proizvodnju na 400 kombajna godisnj sto je 100% vise a placa im je rasla 3% za to vrijeme a firma posluje pozitivno i ima likepu zaradu .

    • Da, i naravno daleko je to savršenog kapitalizma (više-manje kao i svuda na svoj način, osim možda Švicarske 🙂), imaju oni svoje probleme, od dubljih kao elementi državnog kapitalizma, korporatizma itd., do ovih površinskih i sasvim očekivanih za državu tog stupnja razvoja kao korupcija i sl. (Zato imaju kralja i vojsku, za razliku od nas jadnih koje nažalost nitko ne može “obraniti od naših političara”).

      Međutim, unatoč svim problemima koje imaju, ja ne vidim tu nekog “problema”. To je država na dobrim temeljima i jako sam optimističan glede njihovog daljnjeg rasta i razvoja.

      Kapitalizam im je u krvi, to je način kako mali ljudi razmišljaju (za razliku od nas, ili Indije, baš se čuje tu na vijestima kako u Indiji vlada oprašta dugove seljacima i daje “cash handouts” – to je po našem receptu, ovdje svatko misli da treba i može sam sebi zaraditi bez ičije pomoći).

      I to je zemlja u kojoj su ljudi možda i više i iskrenije nasmiješeni nego i sami Amerikanci. Mislim da je taj pristup, optimističan stav jedan od tih ključnih temelja kapitalizma i spremnosti za trajno održiv rast i razvoj.

      I imaju utjecajnu kinesku manjinu koja je uvijek dobar katalizator za razvoj gospodarstva, oni su nešto kao “azijski Židovi”.

      I imaju budizam. Možda suvremeni kapitalizma nije nastao u tom kulturnom krugu, ali nekako danas, za današnje ljude, od svih duhovnosti najpozitivnijom vidim upravo tu i takvu kakvu oni imaju.

      Mislim da za njih nema “zime”, na dobro su putu. Zapravo zima je najbolje im godišnje doba 🙂 To im je jedini pravi trajniji problem koji imaju – čudnu klimu, s onim kišnim razdobljima preko ljeta…

  9. Poštovani g.Bakić,

    nalazi li se i Varteks među potpisnicima ugovora s MORH-om u nabavi borbenih odora?
    Ako da, može li se znati barem okvirno o kolikom se ugovoru radi i od kolike je to važnosti za poslovanje Varteksa?!

    Zahvaljujem na odgovoru

  10. Napravio malu analizu 🙂
    U tri mjeseca porast od skoro 10.000 osoba kojima se sviđa Varteks Facebook stranica. I na ovome se vidi da je marketing donio veci broj potencijalnih kupaca.
    Nije loše, može to i bolje.

    11.11.2018. – 33.328
    16.02.2018. – 42.754

  11. Tražim odijelo za svoje vjenčanje i nitko nema produžene rukave. Probao nekoliko u Varteksu i sve super osim rukava. Bilo bi lijepo da imate u ponudi i te modele kod manjih brojeva. Ovako mi ostaje šivanje po mjeri koje je i skuplje. Možda dok ne uvedete standard u ponudi sa produženim rukavima date popust 15% za šivanje po mjeri za mladoženje. Kao jedna demografska mjera😁

  12. Ako država troši milijarde kuna POZOR milijarde kuna !!! na brodogradnju tobože radi radnika. Dok je u brodogradnji bilo puno kriminala, krađe, pogodovanja kooperantima, reketa kod plaćanja, a budimo iskreni i nerada tj. spavanja radnika po škveru i izrada metalnih ograda za domaćinstva itd. (naravno da to radnici nisu krivi…nego podmukle i kriminalne uprave radi prikrivanja vlastitih postupanja…)

    Onda bi bilo jako lijepo i neophodno da država i lokalna zajednica omogući Varteksu da poveća plaće radnicima i bude još bolji smanjenjem doprinosa i raznih davanja koji Varteks uplaćuje u razne državne i lokalne proračune.

    Varteks je danas odličan odnos cijene i dobre kvalitete.

    • Radnici u brodogradilistima imaju place 7.000 do 10.000kn, a brodogradilista su generirala preko 30 milijardi gubitka koje su porezni obveznici morali platiti. I unatoc tome, nema neke buducnosti u njima, novac bacen u vjetar.
      Da se samo mali dio ulozio u nove strojeve u tekstilnoj industriji, industrija bi imala puno bolju perspektivu u buducnosti.
      Dok je radnik u tekstilnoj industriji radio za 3000 kn, u brodogradjevnoj je radio za 2 do 3 puta vecu placu, i generirao gubitak koji su porezni obveznici rjesavali.

      • Da, zašto bi radnik u brodgradnji (nekim čudnim “prirodnim pravom”?) morao imati veću plaću od radnice u tekstilnoj industriji…? Zato što mu je “teži posao”? Zato što je muško? Neki drugi abitrarni razlog?

        Kad plaće određuje tržište onda nema tih rasprava tko je i zašto “zaslužio” koliko – tržište pravedno sve to stavi na svoje mjesto.

  13. Dakle Varteksovo šivanje po mjeri je zaista “bespoke” (kako stoji na engleskoj inačici web stranice) ili je to ipak tek “made to measure”?

    Ako je to baš pravi bespoke (ako nije pretvorimo ga u pravi, drastično povisimo cijenu, i neka služi naravno u marketinške svrhe jer to ne može biti značajan dio posla), onda nam fali “made to measure” kao razina između dvije krajnosti. To bi mogla biti prilika kako kasnije nakon ove kampanje “kvalitetno kao top brandovi za koje šivamo ali puno jeftinije” ipak uvesti i segment “slične cijene kao top brandovi za koje šivamo – jer vrijedi bar toliko”.

  14. Morat će ti Vi izgleda širiti mogućnost dostave i na Njemačku.. 🙂 Upravo kolegici s posla stigao paket Varteksa za prijateljicu koja radi u Njemačkoj…

  15. Samo kao ideja, ne znam jeli to izvedivo za Varteks. Da li je bolje da se ide u prodaju preko nekih drugih ducana, npr. kao Peak and Cloppenburg (ili neki slican tip ducana koji nudi vise razlicitih brandova)?
    Cak bi bila dobra ideja da se mozda preko njih ide u druge drzave.

  16. Ovo je neobična kombinacija, banka + fashion show: https://www.reuters.com/article/us-world-work-banks/to-lure-young-talent-banks-mimic-tech-workspaces-idUSKBN1QS0BB

    Nikad mi prije ne bi pala na pamet ideja Varteks+HPB co-branding, ali sad si razmišljam nešto, možda to može imati smisla.

    Naše banke možda nisu još spremne na casul dress code kao ovi danski eksperimenti, ali tim još bolje, kod nas baš Varteks + banke (HPB?) bi moglo imati nekog smisla, ako bi se našao neki zajednički jezik u sklopu neke marketinške inovacije.

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.