VART

Rezultati VARTEKS

Možda ste vidjeli, VARTEKS je naravno kao i drugi, objavio rezultate za prvi kvartal. Formalno-izvještajno nisu sjajni, međutim objavili smo i sljedeći narativ:

U Varteksa i Varteks Grupe u prvom kvartalu 2019. poslovni prihodi su rasli, i to prvenstveno zbog daljnjeg, snažnog/rasta prihoda u maloprodaji.

Ukupni rezultat slabiji su od planiranih, uglavnom zato jer je značajan dio očekivanih prihoda od poslova specijalna namjene umjesto u trećem, ostvaren u četvrtom mjesecu te su očekivani efekti time prenijeti u drugi kvartal 2019.

No, glavni biznis Varteksa ponovo postaje vlastita moda i maloprodaja. Tako u prvom kvartalu 2019. prihodi u maloprodaji u odnosu na isto razdoblje 2018. rastu za 71% Prvi. kvartal tradicionalno je i najslabiji ugodini, pa će se efekti ovog rasta u pravoj mjeri viđjeti ako se on nastavi. Odlična je vijest da rast po istini stopama nastavlja i u travnju, a bruto dobit u maloprodaji (pripdi umanjeni ta trošak prodanih proizvoda) u prva četir mjeseca je oko 100% s veća od prokle godipe, Pri tome treba imati na daj e Varteks u prva četiri mjeseca otvorio nekoliko ključnih dućana, od čega dolazi značajan dio rasta, te je nakon višedesetljetnog smanjivanja broja dućana preokreno rend, što povećava i troškove u maloprodaji. Najvažnije je da Varteks ubrzano vraća povjerenje kupaca, što je podržano izrazitom snagom portfelja proizvoda.

U prvom kvartalu planiran je i otvaren manji prihod od šivanja za druge, upravo kako bi se mogle proizvesti zalihe vlastite robe za sezone PLJ 19 i JZ 19/20. Trenutno je u dućanima Varteksa najveća i najambicioznija ponuda proizvoda u dugačkom vremenskom razdoblju, a još smo ambiciozniji u razvoju sezone JZ 19/20, te stoga očekujemo da će se pozitivni trendovi nastaviti.

Evidentno iz svog poslovanja Varteksa, ključ uspjeha je u vlastitoj modi i maloprodaji. To će omogućiti i snažnu potražnju za vlastitom proizvodnjom i kvalitetnije ugovaranje proizvodnje za druge i povećanje plaća u proizvodnji. A koliko su profitabilni sami po sebi tzv. ‘lohn’ poslovi (šivane za druge) možete vidjeti iz financijskih rezultata trgovačkih društava koji se time bave.

Da li rast koji smo objavili da ostvarujemo do 4. mjeseca nastavlja, možete sami provjeriti u našim dućanima, a naravno stalno i otvaramo nove (što i objavljujemo). VARTEKS je odustao od politike velikih popusta (u što se lako možete uvjeriti na websiteu ili u dućanima), jer znamo koliko je dobra roba koju prodajemo. Uvid u to kako nam ide nakon perioda za koji smo službeno objavili rezultate (1.-4. mjesec) možete steći recimo samostalnim uvidom u politiku popusta i posjećenost dućana.

Cilj nam je konkurenciju u segmentu muških odijela nadmašiti kako kvalitetom, tako i omjerom cijene i kvalitete i po mom uvjerenju uspijevamo i zato nam tako rastu prihodi. U odijelima uvijek osim kvalitete izrade, uvijek pogledajte i kvalitetu i porijeklo materijala, a na Varteksovim komadima naći ćete oznake Marzotto, Angelico, luksuzni Loro Piana i druge. Što se tiče izrade, dovoljno je pogledati 130 komada koji ulaze u jedno Varteksovo odijelo, i vjerujem da se može zaključiti da odijelo značajno slabije (jednostavnije) konstrukcije kraće traje i lošije stoji:

U međuvremenu, snažno nastavljamo komunicirati prednosti vlastitog branda, primjerice kampanjom Nesavršeni muškarci u savršenim odijelima, za sada ih imamo 12:

Više o svim ‘nesavršenim’ muškarcima možete pročitati ovdje. Svakako pogledajte!

Podržavajućim artiklima jasno komuniciramo vrijednost i vrijednost za novac, pa smo tako naše izradu naših novih kravata, počevši od tkanja tkanina, naručili na (po mom sudu) najkvalitetnijem mjestu na svijetu, u najvećoj kvaliteti, ali ih prodajemo po ‘hrvastkim’ cijenama, ovdje, slično Varteks je počeo nuditi odlične poslovne cipele Berwick 1707 po zaista umjerenoj cijeni, ali i ‘običnu’ kolekciju LLOYD cipela, uz odluku na budu najpovoljnije na tržišu, ovdje. Sve ovo pokazuje našu odlučnost da krenemo od kupca i budemo neprikosnoveno prvo mjesto u poslovnom odijevanju i odijelima, ali naravno istu filozofiju prenosimo i u druge segmente.

U ženskoj modi napravili smo snažan iskorak veličinom i atraktivnošću portfelja, ali posebno kolekcijom ‘poslovne elegancije’ koja za poslovne žene unosi kvalitetu do sada nedostupnu u Hrvatskoj, ili dostupnu po daleko višim cijenama. Cijela kolekcija je vune, s Limited komadima u Loro Piana Zelander Dream merino vuni, što je kvaliteta koju u svoje komade ugrađuju uglavnom najluksuznije modne kuće. Više o kolekciji vidite ovdje.

(Klik za veće slike visoke kvalitete.)

Vjerujem da su i naša Young odijela (uz kôd Matura1 samo 1199 kuna) nenadmašna omjerom cijene i kvalitete za maturante i druge svečane prilike za mlade, kao prvo odijelo:

Eto toliko za sada, ako želite saznati još malo više, članak Zašto podržati VARTEKS na LinkedIn.

Možete i pratiti našu kampanju #NosimVarteks na Instagramu.

I naravno naš veličanstveni Modabus čiji je raspored turneje ovdje.

Napomena: Imam dionice VART.

Kategorije:VART

13 replies »

      • Veceras sam se sa dividendom od arnt, počastio u Varteksu. Laneni sako, pamucna i lanena košulja, jeans i odlican remen. Cipele Berwick su vrhunske, iako nisu moj dress code, mislim da cu razmisliti. Kao RR, kupiš ga i koristiš do kraja života. Dućan u Max City je mali, ali izbor je zaista sve sto vam treba. Posebno bih pohvalio strpljivo, poslovno, i strucno osoblje prilikom isprobavanja i odlicna komunikacija. Ali sve ležerno i no stress. Kao da sam bio u nekoj privatnoj šivaoni u Londonu. On line je prakticno, ali ja nisam baš građen po standardu, a volim kupovinu sa živom komunikacijom i pipati i osjetiti tkanine, isprobavati i razgovarati. Prosto, uzmem si vremena. Pokriva se sve, poslovno, za svadbu, maturu, casual&quality. Prst gore za novi/stari Varteks👍

        • Puno hvala! Doduše taj dućan je mali, pa je u nekima izbor i puno bolji, ali drago mi je da ste našli ono što Vam se sviđa. Laneni sakoi su sigurno jako dobri 🙂

  1. Nenad, moram priznati da je vas clanak na Linkedinu najbolji do sada, bar meni osobno, pa za one koji nemaju Linkedin mozete ga i ovdje postati. Vidi se da ste sa dusom i srcem u tome i stvarno vam zelim da uspijete. Drago mi je da Varteks siri asortiman, te je i u West Gate-u trgovina preselila u puno veci i atraktivniji prostor koji je sada stvarno odlican i primjeren Varteks brand-u. Osobno nosim vec dosta stvari od Varteksa, uz neizostavno odijelo koje je nepoderivo, do ostalih stvari iz prosirenog asortimana. Ovim putem bih zelio pohvaliti i prodavacice u trgovinama koje su jako pristojne i s puno iskustva, te vam uz njih ne treba puno vremena za izabrati savrseno odijelo i ono sto ide uz to. Sto se tice poslovnih rezultata, vidi se napredak, ali pretpostavljam da su rezijski troskovi jos dosta visoki, uz niske marze lohn poslova, a maloprodaja tek hvata zamah i u fazi je ekspanzije. U jednom vasem intervjuu ste rekli da planirate preseljenje u manji prostor, pa je to mozda kljuc boljih rezultata i dobiti, ali stvarno nisam upucen u situaciju, te ne znam sve detalje, ali u svakom slucaju zelim vam sve najbolje.

  2. Ovo je strašno, mladim Amerikancima nije lako, moramo im pomoći https://www.washingtonpost.com/business/2019/05/31/millennials-have-an-average-net-worth-thats-significantly-less-than-previous-generations/?utm_term=.940b04e43106

    Budući da je potvrđeno da je odjeća prostor gdje su spremni štedjeti, i Varteks može proizvoditi određenu kvalitetu za manju cijenu od konkurencije, možda bi Varteks mogao jednom nekako ući i na USA tržište, nuditi milenijalcima i Gen Z kvalitetna odijela ali po njihovim idejama cijene (i načina kupovne? Oni vole sve naručivati online).

    “There is one area, though, where consumers are spending less than they once did: clothing. Shoppers are spending half as much on apparel as they did a decade ago, even as they buy more items, the study found.”

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.