Prije nego pročitate ovo The man behind Suitsupply tells EMILY HARDY how the business started from a car boot became a €300m global fashion brand worn by Leonardo DiCaprio (Suit supply je nedavno dobio kredit od 300 m. eura za ekspanziju), obratite pažnju na …
Ne znam jeste li pratili nove Nesavršene muškarce u savršenim odijelima, s nama su sada i:
– Toni Milun, profesor, predavač i TV voditelj
– Marino Marjan Ninčević, misionar, svećenik, znanstvenik, profesor, teolog
– Josip Granić – pročelnik HGSS, speleolog, planinar, spasioc
– Gordan Lauc – znanstvenik, profesor i poduzetnik
– Andrej Vištica – triatlonac
– Igor Rudan – znanstvenik
– Oleg Maštruko – komentator i putopisac
Sve ih možete pogledati i nešto saznati o onjima i ostalima (Mate Rimac i ostali) na: https://www.varteks.com/nose-varteks/.
- Toni Milun
- Marino NInčević
- Josip Granić
- Gordan Lauc
- Andrej Vištica
- Igor Rudan
- Oleg Maštruko
Napomena: Imam dionice VART
Kategorije:VART
ovo je jako zanimljiva priča a i Varteks naravno može tim putem:
https://uk.fashionnetwork.com/news/Suitsupply-continues-further-growth-and-expansion-despite-loss,977725.html
Ukoliko je neki brend dobar, kvalitetan, a uz to i prijatan za oko, to ce ljudi primetiti. Nije cak ni potrebno da neki influenseri promovisu brend i da uz njega ide neko veliko ime. Kvalitet sam sebe prodaje.
Za Varteks bi bilo jako dobro prosiriti svoju maloprodaju kroz velike partnerske prodajne lance tipa M&S ili Peek&Clopenburg i slicne na ostale dijelove Europe gdje su prisutni, jer koliko vidim to svi veliki proizvodjaci rade kako bi prosirili bazu kupaca. Moto bi mogao biti slican kao u Hrvatskoj, nesto kao: Vrhunska kvaliteta za pristojnu cijenu. Ako sam dobro skuzio Web prodaja vec ima dostavu na cijelu Europu, ali ja sam jedan od onih kupaca koji voli isprobati odijelo prije kupnje, a vjerujem da jos ima puno takvih.
Novi Nesavršeni, Edo Maajka:
https://www.varteks.com/nose-varteks/edo-maajka/
Svim (ne)savršenim muškarcima sretan Međunarodni dan muškaraca!
P.S. Mislim da se muškarcima za Dan muškaraca ne kupuju ruže, ali bi recimo sasvim dobra ideja bila npr. kravata iz Varteksa.
P.P.S. Baš bi bilo lijepo ustanoviti tradiciju svaki studeni prodaje jedno 2 milijuna Varteks kravata na domaćem tržištu 😀