VART

Zašto podržati VARTEKS – Hrvatska moda i kreativne industrije

1. Hrvatska ima tekstilnu industriju, koja čak i izvozi dosta, ali to su uglavnom doradni (lohn) poslovi pri čemu mislim da je vrijednost jedno 5 kila (moram pogledati točne podatke) izvezenog tekstila kao 1 kila uvezene mode. A profiti na uvezenoj modi naprosto nisu usporedivi s ‘profitima’ (uglavnom gubicima) u doradnim poslovima. Dva najbogatija Europljanina su u modi i kad kupite jeftini komad odjeće u Zari ili luksuzni u LVMH preko proizvodnje u Bangladešu i slično perpetuirate taj krug. Ponavljam, dva najbogatija Europljanina su u modi, a hrvatska tekstilna i modna industrija je praktički propala. Mene je, nažalost (jer moja misija je dugdje) ‘zapalo’ (sam pao, sam se ubio) da vratimo hrvatsku modu, a siguran sam da VARTEKS opet može biti stožerna kompanija hrvatske mode.

2. Jučer je tako nastala ova fantastična fotografija:

Svi koji prate modu i tekstil ne mogu na ovu fotku ostati ravnodušni!

Na ovoj povijesnoj fotki ispred Wall of Fame Nesavršenih muškaraca možete vidjeti nešto jako zanimljivo. Naša kreativna direktorica Tina, naše glavne dizajnerice Evelin i Renata, novi član dizajnerskog tima Damir Begović (TWINS), kao i pobjednica kreativnog natječaja Tekstilno-tehnološki fakultet (TTF) i Varteksa, Nika Vrbica (Zagreb Design Week — Studentice TTF-a dobile Varteksovu nagradu za najbolji dizajn odjevnih predmeta)

(Inače ovu sjajnu zelenu Varteksovu haljinu si je Nika kupila od nagrade koju je dobila na natječaju – sjajno joj stoji, zar ne?)

Varteks je potpisao strateški ugovor o suradnji s TTF kako bismo opet etablirali struku, dizajnere, konstrukture … kako bismo pomogli da se hrvatska tekstilna industrija odmakne od doradnih poslova gdje valjda 10 kg. robe vrijedi kao 1 kg. mode. Hvala dekanici Pavlović, i njenim kolegicama prodekanicama na ukazanom povjerenju!

Na ovoj slici nekoliko generacija hrvatske mode, spremamo i neka velika iznenađenja (fashionisti će vjerujem biti oduševljeni kad uskoro vide tko nam je dizajnirao nekoliko kaputa). Nadamo se da će Varteks sa svojim tehnološkim, stručnim i marketinškim i proizvodnim kapacitetima biti ‘nosač aviona’ na kojem će hrvatski dizajneri i manje modne kuće moći uvjerljivo doći do stranih tržišta.

Plaće u tesktilu su male, a mi se nadamo da ćemo upravo snažnim zaokretom prema modi uspjeti nadvladati taj izazov, u Varteksu dižemo plaće koliko možemo (čak i koliko ne možemo). Naslijeđeni problemi su ogromni, a recimo da nisam ‘ludo’ uletio u ovo s Varteksom, već odavno bi i tih 1000 poslova bilo izgubljeno, kao i 150 u jednoj drugoj kompaniji koju smo narudžbama i prijevremenim plaćanjima spasili. A kakva je situacija u ‘branši’ možete vidjeti iz ovih javno objavljenih podataka (ne činim nikome štetu i ne dajem informacije koje nisu javno dostupne), za najveću kompaniju u hrvatskom tesktilu i srodnim industrijama izvor je Poslovna Hrvatska:

3. Inače motivirala me na ovaj članak jučerašnja pohvala, javna je pa ju cijelu objavljujem:

Poštovani Nenade,
iako dugo pratim vaš blog nisam htio komentirati al sada moram reći nekoliko stvari jer pretpostavljam da puno ljudi povremeno pročita što se ovdje piše. U petak sam bio u Varteksovom dućanu u Rijeci i imam samo jednu riječ za reći i za osoblje i za materijale i za dojam: savršeno. Savjetujem svakome nek ode i nek proba Varteksovu robu, jer nisam baš imao vremena i prošao sam usput pogledati da li ću naći neke ljetne hlače koje mi odgovaraju, al kad sam probao hlače, kupio sam i odijelo i naručio još jedne hlače jer nisu imali boju koju sam tražio u tom riječkom dućanu. Ljubaznost osoblja je nevjerojatna i imao sam dojam da se ne radi o nekoj “koristoljubivoj” ljubaznosti već o iskrenom ljudskom pristupu (kad sam već odlučio kupiti hlače koje su mi bile “komotne” gospođa mi je ponudila manji broj da probam (iako sam već bio na kasi), za koji se kasnije ustanovilo da mi bolje pristaje. Možda zvuči paradoksalno, al kad sam izašao umjesto da budem sretan osjetio sam tugu jer mi je palo na pamet da je ovako nešto dobro moglo nestati. Želim vam svaku sreću u daljnjem nastojanju, a ja ću vrlo brzo ponovo do dućana.

Evo i nekih od jučer koje su sletile u moj inbox, nisu javne pa neću detaljno, nadam se da mi pošiljateljice neće zamjeriti:

Poštovani Nenade! Uzimam slobodu da Vam se obratim kao veliki obožavatelj Varteksa te da izrazim svoje oduševljenje svime što cinite da revitalizirate brand. U svojoj garderobi imam desetak haljina i nekoliko odjela Varteks, a već godinama ne živim u Hrvatskoj, ali svaki put kada sam na odmoru svratim do Varteks a da vidim što je novo i upravo bi u tom smislu vam htjela ukazati na činjenicu da sam primijetila, prije svega, slabiju ponudu za mlade žene od ponude za muškarce kao i ponavljanje krojeva haljina iz sezone u sezonu. Voljela bih da je ponuda za žene malo više diversificirana. Jos jednom čestitke i sve najbolje u daljnjem radu! Najbolje sam naravno ostavila za kraj – svaki puta kada obučem Varteks haljinu na posao ili neko događanje a obično ih oblačim za svečanije prilike svaki puta dobijem upit čak i od nasumičnih žena na cesti gdje sam kupila haljinu i gdje je se može kupiti? A ja sam naravno svaki puta ponosna da mogu kazati da je ta haljina iz Hrvatske!

+ + +

Dear Mr.Bakic, ako biste culi sto i kako o vama govore prodavačice Varteksa, koji respekt i ushićenje se čuje u njihovom glasu, znali bi ste da ste napravili pravo čudo!!! … Kvaliteta kupljenog prije 30 min Varteks odjela je besprijekorno, kroj, materijal, šavove, uz to vrhunska ljubaznost i osmjeh sretne i vesele radnice dućana u Puli! Vrh!!! Biiig Like!

4. Na Burzi smo nedavno objavili da je prodaja u Varteksovim dućanima jako ubrzala, a predlažem da se i sami dođete uvjeriti zašto. Ne zato jer samo ‘kupujmo hrvatsko’ nego ‘kupujmo hrvatsko kad je nabolje, pogotovo kad razvija dodanu vrijednost i doprinosi ravzoju boljih radnih mjesta umjesto razvoja loše plaćenog rada u Bangladešu, uz ogroman ekološki trošak transporta i uništavnja odjeće od sintetike ili pamuka koja se baca nakon 1-2 nošenja’.

Govorim konkretno o tome da je:
– (vjerujem) nemoguće ni kod najboljih svjetskih brandova nemoguće u Hrvatskoj kupiti ženske poslvone komplete čak u Loro Piana Zelander Dream merino vuni (kao što su neki komadi iz naše nove kolekcije ženske poslovne elegancije, ali sve je u toj kolekciji od vrhunksih tkanina najboljih proizvođača, ono što biste u velikim europskim gradovima platili 2, 3 ili 4 puta više); inače Loro Piana je ‘mercedes’ među tkaninama, a ove godine se ‘klade’ na Zelander, a upravo to imamo i u ženskim i u muškim odijelima – zvuči čudno, ali tako je (Loro Piana remains focused on its most iconic heritage fabrics: ZELANDER®, naturally resistant for dynamic lifestyles past and present)
muška odijela vrhunske kvalitete po fantastičnim cijenama
sjajni blazeri, ovaj će se pojaviti samo kao blazer, a ne kao odijelo samo zato jer se radi o jako osjetljivoj tkanini (55% svila, 45% vuna, riblja kost), pa kad se malo raširi šav na hlačama od rastezanja, vidi se crvena osnova tkanine pa bi klijenti mogli misliti d aje kvar na odijelu:


– najbolje kravate ‘money can buy’ (ove koju su posebno za nas proizvodene u Rattiju, počevši od tkanine proizvedene za nas, ali ih prodajemo za možda 1/3 cijene koliko istu kvalitetu prodaju najbolji svjetski brandovi).

Govori o tome da se za jedno odijelo od vrhunskih tkanina (a bez toga nema pravog odijela), ako je najbolje, na njega nastavlja atraktivan dizajn i komplicirana konstrukcija i naravno da jednom ovakvom Varteksovom od 130 dijelova ne može ni blizu konkurirati neko od uvozne plastike ili ‘od vune’ (za razliku od Vartekosovih od tkanina Marzotto, Loro Piana, Angelico …). Jer kad obučete odijelo želite se osjećati ugodno i samouvjereno, a ne nakon 2 nošenja sumnjati kako izgledate. 130 komada u Varteksovom odijelu (a kao što znate, već 20 godina šivamo za neke od najboljih svjetskih brandova, znamo svoj posao):

5. Zato podržite hrvatsku kreativu, pamet i znanje, na način da date priliku, ne samilosno ‘kupujmo Hrvastko’. Dajte nam priliku da redefiniramo hrvatsku modnu industriju, budemo ‘nosač aviona’ za sve naše kreativce u modi kojima Varteks može pomoći da se hrvatska moda opet izvozi i bude ‘nešto’. Da onda narastu plaće (i spase se radna mjesta) u tekstilu, i da pokažemo što možemo.

Jer ovo je bilo moguće:

i opet je moguće:

(Napomena: Imam dionice VART.)

Kategorije:VART

26 replies »

  1. Poštovani gospodine Bakić, dragi Nenade,

    na Vašem blogu čitam gotovo sve. Kad kažem “gotovo sve” tad mislim na to da ponekad nemam dovoljno vremena za čitanje pa ne zabodem nos svugdje (a i ne trebam). Također, nisam od onih koji javno komentiraju i pišu svoje “tokove misli” (vjerojatno stoga što sam dugo radila kao novinarka pa sam za to imala priliku tamo gdje je tome mjesto :)), no jutros se imam potrebu javiti s dvije opaske.

    Prva je ta da ste mi, nenametljivo i jednostavno, kako i priliči velikim ljudima, proširili neke vidike vezane uz svijet financija i “velikih igrača”.

    Druga je Varteks i tome ću posvetiti koji redak više. S velikom radošću pratim napore (oni to nesumnjivo jesu) koje ulažete u Varteks. Primijetila sam da mi se potkrade smješak kad naiđem na bilo što s tim imenom. Ono je u mojoj svijesti od malih nogu, jednako kao i uređenje Varteksovih robnih kuća u Čakovcu, Varaždinu i Zagrebu “onoga vremena”.

    Kako je moda jedna od mojih osobnih strasti, proučila sam je i proučavam iz svih aspekata. Tkanina za mene nije samo tkanina, boja nije samo boja, dezen, dizajn, kroj, obrada, vještina,… Sve ima svoj sadržaj.

    Kad sam prije dva mjeseca ušla u čakovečku Varteksovu trgovinu iznenadila sam se svime. Proizvodnja (ili je možda ispravnije da kažem: izbor, ponuda) je praktično butikna. Svaka vrsta i boja tkanine imaju svoj kroj sakoa i hlača, haljine i suknje. Iskombinirala sam plavi sako s bijelim hlačama (ista tkanina) potpuno različitih krojeva (da ne kažem stila) i dugmadi. Uklapaju se idealno. Košulje su mekane, podatne, a ne gužvaju se. Sve se lako održava i vrijedno je svake kune koju sam izdvojila. I opet ću.

    Podvlačim time da sam neki dan ispred čakovečkog Konzuma vidjela Varteksov autobus i osjećala se kao dio svijeta. Znate što želim reći. … i od srca Vam čestitam na svemu što radite.

  2. Uvijek mi je zakon ponovno vidjeti ove stare reklame. To je jedan od elemenata koji niti neka teoretska konkurencija ne može niti teoretski kopirati. Matemtički je nemoguće za novoosnovanu konkurenciju da ima dužu tradiciju kvalitete od starog brenda. Nitko, pa ni Kinezi, ne mogu krivotvoriti datum upisa u sudski registar.

    Možda malo neuobičajeno u današnjem svijetu velike popularnosti suludo valuiranih onih raznih hot startupa (i povijesno niskih valuacija tzv. “value dionica” što uključuje i baš te mnoge stare brendove nekako privremeno zaboravljene – i to sve na tobože efikasnom američkom tržištu… mislim da će Buffett opet u shopping :D), ali ja baš volim stare kompanije, pa čak i njihovu samu dosadašnju dugovječnost gledam kao stvar koja može biti potencijal za kompetetivnu prednost i u sadašnjosti/budućnosti i “samo po sebi” (nevezano za posredno činjenice da su kroz dugo prošlo razdoblje mogle stvoriti neke konkretne kompetetivne prednosti).

    Kad netko jako dugo radi nešto dobro, to mu se akumulira (kao nekakva “vrijednost brenda”) kao nematerijalna vrijednost u obliku precepcije kupaca, povjerenja, koja može čak i nadoknaditi/premostiti eventualne povremene privremene padove po tom pitanju (ako nisu baš toliki da unište brend, naime povjerenje je puno lakše izgubiti nego steći) ili dodatno ojačati tržišnu poziciju tih kvaliteta ako/dok su i dalje prisutne.

    Varteks je sad na neki način oboje. I (hot) “startup” obzirom na transformaciju u kojoj se nalazi, i stara kompanija stoljetne tradicije, brenda, odavno čvrsto izgrađenog i srećom nikad izgubljenog povjerenja i koje se očito više niti ne može izgubiti u doglednoj budućnost jer smo sad baš u uzlaznoj putanji.

    Kod starih reklama mi je zanimljivo promatrati i taj stari jezik. Neki od marketinških slogana su možda još upotrebljivi i bilo bi fora nešto to toga možda i zadržati kao stogodišnji kontinuitet. Recimo ono “Pred toga”. Možda bi marketing mogao razmisliti o frazi “Pored toga” i vidjeti kako se to može uklopiti u suvremni brend i komunikaciju. Još uvijek nam vrijedi “Pored toga nevjerojatno jeftino”. A možda ima i još nekih zgodnih “Pored toga” koji se mogu provlačiti kroz razne nove reklame da ne bude samo jedan “Pored toga” jer Varteks nudi kvalitetu prije svega ali puno raznih tih “Pred toga”.

  3. https://www.index.hr/vijesti/clanak/kuscevic-bogu-hvala-imam-puno-nekretnina-tko-ce-to-sve-pratiti/2094015.aspx

    Jeli se vama čini da mi ovo sve sanjamo?Kakvi su ovo bezobrazni,bahati likovi?Burkina faso?Ovo u africi ministar u vojnoj hunti ne bi mogao izjaviti?Nestvarno???Oni se rugaju i sa državom i narodom ali narod bolje nije ni zaslužio?Ruganje???To više nema veze sa mozgom,pa svaki dan je neka afera i tkz propust ministara,kršenje zakona i mi se pitamo kako se kod nas ne poštuju zakoni a ministri ih ne poštuju nego se još rugaju?

    • Pa ova cijela država je kargo kult.

      Imamo sabor i vladu koji donose i predlažu zakone, ali nije da se ti zakoni njih tiču. Ako netko vozi bez vozačke 2 godine, eto pogriješio je. Ako netko nije prijavio vilu, eto zaboravio je. Ako netko plagira diplomski, eto ponovo će ga napisati.

      Imamo sudove koji bi trebali provoditi zakone, pa opet kako se provode ti zakoni, nije ni bitno, jer imamo slučajeve da jedan sud presudi A a drugi B za potpuno istu parnicu (hint – parking u Dubrovniku, gdje je par županijskih imalo jednu praksu, a druga grupa županijskih sudova posve suprotnu). Čeka se na parnice po 10 godina, a imamo više sudaca po glavi stanovnika nego ijedna zemlja u EU.

      Imamo zdravstveno osiguranje i bolnice, pa se čeka 2 godine na običnu magnetsku rezonancu, a ministar zdravstva se liječio u Austriji, a predsjednik u Americi.

      Imamo željeznice, ali su sporije nego u AustroUgarskoj, a češće voze van voznog reda nego po njemu.

      Imamo sveučilišta, a nitko ne poziva na odgovornost što ta sveučilišta iz godine u godinu padaju na svjetskim rang listama. Imamo ekonomski fakultet koji je u 3 godine poduplao kvote upisa, a na burzi rada je najviše ekonomista.

      Imamo poreznu upravu koja ne pita odakle ti nekretnine od milion i po eura, a cijeli život se potucaš po državnim plaćama.

      Imamo građevinske dozvole, al ako netko sagradi nešto bez građevinske, onda ćemo to poslije legalizirati. Na koncu, imamo i “agenciju za ozakonjenje nezakonito izgrađenih zgrada” – tako da smo i nezakonje legalizirali. https://mgipu.gov.hr/azoniz/86

      Imamo policiju i tajne službe, al one se bave unutarstranačkim obračunima, i odgovaraju isključivo partiji.

  4. Super što nemam ni jednu nekretninu. Bože moj! Hvala ti. Hvala i državi. Što nemam briga i što mogu upotrebljavati većinu vlastitog mozga koji nije zauzet takvim prizemnim glupostima. Hvala ti što nisam ministar u Vladi RH.

    • Od ožujka 2018. do ožujka 2019. Hrvati deponirali u banke čistih 10.000.000.000,00 kn ŠTEDNJE. Izgleda ipak, ima se može se 🙂 a ide još jedna nova i još bolja turistička žetva. Dalmacija prednjači, Torcida isto. Još malo pa neće tribat radit samo muda ladit drugi će na Žnjanu kukumare sadit.

      Država sa druge strane nikada nije stajala financijski bolje čvršće i solventnije.

      • Fantazija stojimo tako da jedan prag sa 1,3 mil stanovnika ima bdp kao čitava hrvatska sa cca 3,9milijuna a to bi u seljačkom prijevodu značilo da jedan čeh ili čehinja vrijede kao tri hrvata ili hrvatice?Eto tako dobro stojimo?Mi smo čudo svjetsko?Moguće da ćemo i mi početi slaviti kosovske bitke?

  5. A kako je moguće da jedna stranka i par interesnih grupa vladaju većinom i srozavaju ih već gotovo pa trideset godina

    https://www.zurnalist.online/blog/ronin/koliki-je-hrvatski-iq/3716/

    Pa sad zamislite prosječni iq glasača hdz-a stranke za koju u prosjeku glasuju ljudi lošije naobrazbe i iz krajeva gdje prestaje asfalt. Usput, nisam glasač SDP-a 🙂

    Inače o svjetskom i našem iq je već bio pričao i jedan od naših najvećih edukatora Korado Korlević

  6. https://www.telegram.hr/politika-kriminal/ekskluziv-kuscevic-ima-jos-jednu-kucu-na-bracu-da-bi-je-legalizirao-kao-nacelnik-je-izmijenio-prostorni-plan/?utm_source=NetNaslovnica&utm_medium=Widget&utm_campaign=NetWidget#

    Evo gospodin “hvaljen isus i marija” pokazuje nam svojim primjerom kako drumski razbojnici i hajduci mogu doći od štalice do kuće a da u štalicu životinja nikada nije ušla?Hvaljen isus i marija!
    Kakav lik iz crtića?I rodjak je još ministar?Ovo su već granice ludila?
    Sada bi nam mister premijer mogao reći da se bavimo “sitnicama”???
    Kakav narod takva i vlast!Neka čine i dalje što ih je volja?

  7. Nego rodjaci se sada sjetili da će nam trebati integracijski programi za strane radnike,javio se jučer i savjetnik predsjednice da bi to morali napraviti a ja sam o tome govorio prije 15 godina?Nas bi u eu još malo pa mogli od milja zvati “brzi”
    Svaki dan naslovnica “nema radnika”,u mom gradu ako se sad prijaviš za popravak klime moguće da bi za novu godinu došao na red?A oni viču “kako dobro stojimo”???Nikada bolje?Čišćenje kamenca bojlera je 500-600kn a novi boljer je 900 kn?Pa ovdje više bez 10 tis kuna primanja ne može samac preživjeti i da ima svoj stan?A oni viču “super stojimo” Ajde neka da i taj film odgledamo?To valjda oni misle kako kušćević “dobro stoji”???

  8. Sjetite se što sam pisao za švicarac,to je tek početak,pa neka se sada bohačeku upišu u knjigu žalbe a eu sudovi donose presude o ništetnosti ugovora a mogli su se nagoditi kako su htjeli.
    Polupismenom pravniku je bilo jasno da su ti ugovori ništetni zbog nedostatka parametra po kojem se određuju kamatne stope?A on se pravio pametan u otvorenom i držao govore kako je to sve ok i nadasve po zakonu samo nije rekao “po kojem”?Vjerojatno nije proučio ni rimsko pravo a kamoli eu i hrvatske zakone?Samo sam htio reći koliko sam bio u pravu?

    • Sve pohvale za cure iz poslovnice City Centar East 👏Htio sam samo probati odjelo jer mi online vodič za veličine nije baš bio od koristi s IKEA metrom kojeg imam kod kuće 🤠 pa sam ih zamolio da samo probam sličan slim fit model jer mi je namjera naručiti preko weba (u dućanima više nema tog modela). Bile su super ljubazne i iz topa su procjenile da sam 52. Naručio sam odmah po izlasku iz dućana, jedva čekam da stigne odjelce. Svakim danom sam sve više ponosan što sam jedan od dioničara. Nenade, radite čudo s Varteksom. Kupujem već jako dugo i nikad nije bilo ovoliko modela. Nikad do sada se nije dogodilo da zadnjih 5 komada odjeće zaredom kupim u Varteksu…

  9. Molim Vas može li mi netko od vas savjetovati koji su to profići koji se bave ulaganjem u dionice ili fondove a uz što manje naknade.
    Osim toga zanima me, ima li prostora za ulaganje u dionice Varteksa i na koji način?
    Možda su pitanja glupa, ali uzmite u obzir da ste i vi nekad bili početnik, kao ja sada!
    Pozdrav!

    • Gospodine Bakić, samo naprijed, kako Varteks bude bilježio sve bolje rezultate i banke će se početi zanimati za kompaniju pa će je početi i pratiti… doći će sve na svoje.

    • Impresivno! To se kod nas rijetko događa, da netko tko nije u jako cikličkoj industriji (kao nekakvi brodari i sl.) ono baš stvarno, bez jednokratnih stavki, ima prihode +90 % YOY uslijed čisto organske ekspanzije, “oporavka”. Ne sjećam se takvih primjera u zadnje vrijeme na ZSE.

  10. Obožavam Varteks,a moja žena pati za ugaslom Splitskom modnom kućom Mak,naime vlasnica je otišla u mirovinu i takovo kreativno blago je otišlo u povijest,godinama je kupovala u Maka i kako živimo vani baš za svaki proizvod je dobivala komplimente i upite gdje je to kupila,stvarno je bio poseban i mislimo da bi ga netko kao Varteks trebao vratiti u život,znamo da cijeloj ženskoj populaciji u Dalmaciji a i šire nedostaje kreativnost koja je prštala iz modne kuce Mak.
    Lp

  11. Nastavno na akviziciju De Fursaca:

    Accessible luxury menswear: an attractive segment poised for growth If you look at page eight, just a little step back at the accessible men’s luxury market.

    So, this is where De Fursac plays today, obviously. We think it’s a very, very attractive segment that’s positioned for growth. In fact, it’s a segment that is much more fragmented, the men’s accessible luxury market, than the women’s, so this is a very, very strong move for us. It’s a big market, it’s a €21 billion market. It’s a growing market, expected to grow at 4.4% over the next three years and it’s a market that’s fairly large and developed in the key SMCP – Agreement with a view to acquire De Fursac Tuesday, 25th June 2019 4 geographies where SMCP has big presence. 40% of the men’s accessible luxury market is in Europe, 24% in APAC and 24% in North America.

    So what’s driving this growth in the market? Well, there’s four large trends. The first is, obviously, a growing middle class in Asia, particularly China, that’s driving these categories, for both men and women. From a style perspective, men – more men we see – and even very recently, as you’ve seen by the luxury brands at their fashion shows, they’re blending tailoring and casual clothes into a category that we’re calling “modern tailoring”, so this is a big emerging trend. Number three, men are becoming more style-conscious in their clothes, in their cosmetics and a lot of categories. This has been documented for some time and the growth in the digital channel is a strong enabler for men’s shopping experience. So, there’s some – these are four trends that are driving the growth in accessible luxury.

    https://www.smcp.com/app/uploads/2019/06/smcp-agreement-with-a-view-to-acquire-de-fursac-transcript.pdf

Odgovorite!

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.